Topicin kierrätys adressi

Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Sain äsken idean käytetyille topiceille.Moni topic on mennyt lukkoon tai lopetettu syystä sun toisesta.Joten eikö olisikin kätevää,jos käytetyistä topiceista,tehtäisiin joku uusi topic?Topic joka liittyisi entiseen aiheeseen,mutta eritavalla,ja erilaisemmin,modernimmin?Tämän topicin tarkoitus ,on kerätä ääniä idealleni,ja niiden äänien avulla voitaisiin saada käyttöä käytetyille topiceille?Oletteko mukana?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ihan hyvä ajatus!MUKANA!!!MUTTA varoitan tästä saattaa tulla varsinainen spämmi topic!!!Eli Yritetään suojella spämmiltä!!!

Vierailija

Hyvä idea! Kannatan!

Kierrätys on aina hyvä asia, kierrätettiinpä vaikka norsuja! No, ei ehkä ihan norsuja, mutta kuitenkin...

-ankkakkna-

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Olen itse ainakin sitä mieltä,että sen voisi tehdä niin,että ekana tehtäisiin Topicien Kierrätys päämaja.Sitten saa lähettää ehdotuksia ja kierrätys kuntoisia topiceja.Ehdotuksilla tarkotan sitä,että ehotettaisiin millaisesksi ne voisi muokata.Enemmän kerron kun olen saanut vielä pari osallistujaa,ja päämaja topicin valmiiksi.Aluksi aioin tehdä tästä sen päämajan,mutta nimi olisi sille vähän tyhmä.Teen sen kai huomenna.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Spämmäys vaara on olemassa,tiedän sen.Toivon että kukaan adressia kannattava ei spämmää täällä.Jos sujuu hyvin saan jo huomenna Topicin kierrätys päämajan valmiiksi.Kaikki jotka osallistuvat adressiin ovat jo valmiiksi jäseniä.Muut voivat ilmottautua.Jäsenyydestä kerron lisää sitten kun se kierrätys maja on valmis.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat