Vähentyykö viestit jos profiilissa ei käydä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei kaikki yksi pikku juttu ihmetyttää viikon aktiivisimmat listalla eräällä käyttäjällä on vähentynyt viestit kun hän ei ole käynyt kirjoittanut viestejä hänellä oli kaksi päivää sitten viestit 590 yksi päivä myöhemmin 589 ja tänään 588 itseäni ihmetyttää vähän voisiko joku vastata tämän voi sitten laittaa jossakin vaiheessa lukkoon! nyt hänellä on viestejä jo 585 mitä on tekeillä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

ei mitään hajua. En minäkään ole käynyt täällä välillä kuukauteen koska mulle on tullut joku juttu että en pääse kirjautumaan muuten kuin meiän mokkulalla. Mutta eihän viestien määrän pitäisi vähentyä jos ei käy pitkään aikaan....

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ei viestien määrän pitäisi kyllä poistua..asiattomat viestit ovat asia erikseen, mutta kyllä itse uskon ennemmin joko tekniseen vikaan tai ylläpidon mokaan. Kysykää heiltä, jos asia vaivaa. Itseltäni on lähtenyt tietääkseni yksi viesti pois..se oli luultavasti "liian asiaton".

Vierailija

Multa iteltäni ei ole viestejä lähtenyt, mutta ne varmaan lähtee koska on joku tekninen moka (?) taikka sitte että ylläpito on poistanut liian asiattomat viestit.

-duck96-

Vierailija

Tarkoitatko VIIKON aktiivisimpia sitten asia on selvä!!! Tai niin ensimmäisessä viestissäsi lukee... Onko jollain siellä muka 585 viestiä ???

Vierailija

Luulen, että kyse on teknisistä ongelmista tai, että on poistettu niin sanotusti asiattomat viestit pois. Itse en muista onko minulle käynyt niin, mutta ihan hyvin voi olla. Toivottavasti Ylläpito voisi käydä vastaamassa tähän kysymykseen.

:) Lilla

Vierailija

Kyllä Ylläpito tietää, mitä on tapahtunut. Ehkä viestit ovat olleet pelkkää spämmäämistä tai sitten ne ovat asiattomia. Kyse voi olla myäs teknisistä ongelmista. Ylläpito, vastausta tähän kysymykseen tarvitaan. Itsellänikin oli vielä tälläviikolla viestejä 289 ja nyt vain 140. En tiesä ollenkaan, mitä on tapahtunut, mutta tämä on sekasortoa sen Akupedia jutun jälkeen.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat