Adressit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tänne laitetaan KAIKKI aderrisit!!!Esim:Ketkä tahtovat aku-bulevardin takaisin(JA TUO OLI EKA ADRESSI!!!)

PS.voisitteko ilmoittaa jos tämmöinen on jo!!!VIIKOTTAIN vaihtuva Adressi!!!

kaksi ääni/ääntä Ankkabulevardille!!!

Sivut

Kommentit (18)

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Enpä usko että ylläpito jaksaa ottaa todesta jos joka viikko sähköpostiin ilmestyy adressi. Sitä paitsi kuka jaksaa joka viikko kirjoittaa adressiin nimensä? Sitten vielä se asia että edes näiltä sivuilta ei löydy niin paljon pahoja vikoja tai muuta että niitä riitäisi adressiin joka viikko. Tärkein syy on mielestäni kuitenkin se että jos joka viikko tehdään jokin adressi ylläpito ei ota enää mitään todesta ja sellaiset tärkeät asiat jotka oikeasti tarvitsevat parannusta eivät saa huomiota.

Tätä topicia voitaisiin ennemminkin käyttää siihen että jos joku saa jonkin oikeasti hyvän idean sitä voitaisiin sitten valmistella täällä.

Kroisos-99

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tästä olen hieman eri mieltä. Todellakin, siis ihan vähän eri mieltä.

Kyllä ne ylläpidossa osaa ja haluaa/viitsii ottaa adressin tosissaan, mikäli se vain on huolellisesti tehty ja on muutenkin asiallinen. Ja ennen kaikkea, jos siinä adressissa on tarpeellinen aihe ja sisältö on siis kunnossa.

Ja ihan sama juttu on käyttäjien asenteen kohdalla. Kyllä käyttäjä viitsii ja jaksaa kirjoituttaa käyttäjänimensä adressiin, jos aihe vaikuttaa hänen mielestään kannattavalta ja järkevältä.

Kyllähän näiltä sivuilta vikoja löytyy, jos nyt vain jaksaa alkaa keksimään niitä: Akupedia, Off-Topicin vajaa toiminta viestien lähettämisessä ja lukemis-tilanteessa, kunnollisen UKK:n puuttuminen jne jne., keskustelun taso..., pelien tuloksien rehellisyys (kukaan tuskin suorittaa kymmentä kysymystä yhdessä sekunnissa!!).

Enempää en nyt ota kantaa. Onhan tuossa jo riittävästi kannanottamisia. :D

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Kroisos -99: Enpä usko että ylläpito jaksaa ottaa todesta jos joka viikko sähköpostiin ilmestyy adressi.

Tuskin kukaan jaksaa. Lisäksi koko juttu kärsii pahaa inflaatiota. Meilä oli yksi suuri, huolella valmisteltu adressi. Ei se tarkoita, että kannattaisi aloittaa mitään "adressien" tulvaa, ei todellakaan. Jokainen voi yksittäisenä käyttäjänä ottaa yhteyttä ylläpitoon, mikäli siltä tuntuu.

Lainaus:
Tätä topicia voitaisiin ennemminkin käyttää siihen että jos joku saa jonkin oikeasti hyvän idean sitä voitaisiin sitten valmistella täällä.

Tällaistahan ollaan tehty pienen iäisyyden ajan Kokous nettisivujen hyväksi -topicissa.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Tämä on nyt vähän vääntämistä, mutta se pitää mielen iloisena ja ihon terveenä.:D

Olet kyllä muuten oikeassa mutta tarkoitan lähinnä sitä että jos niitä adresseja tulee joka viikko niin ylläpito ei ehkä jaksa enää lukea niitä niin tarkasti. Adressien tekemistä vastaan minulla ei ole mitään jos niitä on mietitty kunolla ja ne ovat järkeviä. Mielestäni viikko on vain liian lyhyt aika kunnolisen adressin tekemiseen.

//

Miten ihminen voi olla niin tyhmä. Tietysti adresseja tehdään Kokous nettisivujen hyväksi-Topicissa. *Takoo päätä seinään*

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Wondyltä on näköjään unohtunut se karu tosiseikka ja fakta, että ei yhden yksittäisen käyttäjän palaute vaikuta ylläpidolle lähetettynä juuri yhtään mitään. Ai mistäkö sen niin tiedän? No sillä kuuluisalla kokemuksella. Olen Wondy laittanut ylläpidolle yksittäisenä käyttäjänä jo kolme kertaa palautetta uudistuksista, eivätkähe ole vastanneet niistä yhteenkään! Ensimmäisen lähetin lähes kaksi kuukautta sitten, toisen joskus kuukausi sitten ja kolmannen kerran muistaakseni toissa päivänä. Eikä se ole siis hyödyttänyt yhtään mitään.

Eli sen takia lähdin asiassa adressi-linjalle. Ja AkeMakellako on sitten muka näillä sivuilla yksinoikeus tehdä adressi? No ei todellakaan ole!! Jokaisella yksittäisellä ihmisellä on oikeus tehdä adressi, kunhan se ei riko mitään sääntöjä tai lakeja. Sinä et voi siis kieltää käyttäjää tekemästä adressia.

Ja minun adressini nyt ainakin on ihan perusasiallinen, joten sitä on turha mennä haukkumaan.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Kroisos -99: Miten ihminen voi olla niin tyhmä. Tietysti adresseja tehdään Kokous nettisivujen hyväksi-Topicissa. *Takoo päätä seinään*

Näh, sun viestissä oli jo paljon asiaa, ei kaikkea voi muistaa.: )

Lainaus:
Don: Wondyltä on näköjään unohtunut se karu tosiseikka ja fakta, että ei yhden yksittäisen käyttäjän palaute vaikuta ylläpidolle lähetettynä juuri yhtään mitään. Ai mistäkö sen niin tiedän? No sillä kuuluisalla kokemuksella. Olen Wondy laittanut ylläpidolle yksittäisenä käyttäjänä jo kolme kertaa palautetta uudistuksista, eivätkähe ole vastanneet niistä yhteenkään!

Ehkä mulla on erilaista sitä kuuluisaa kokemusta kuin sulla? Omista palautteistani on vierähtänyt jo aikaa eikä tällöin ollut vielä nykyisiä uudistusjuttuja, joten niistä en ole viestitellyt mitään. Ja ehkä yliksellä on syynsä, sitähän et voi tietää.

Lainaus:
Ja AkeMakellako on sitten muka näillä sivuilla yksinoikeus tehdä adressi? No ei todellakaan ole!!

No niinhän mä kirjoitin, juujuu.. Rivienvälit voi lukea ja kannattaakin, mutta en oikein diggaile sitä, että sanomisiani vääristellään.

Lainaus:
Jokaisella yksittäisellä ihmisellä on oikeus tehdä adressi, kunhan se ei riko mitään sääntöjä tai lakeja. Sinä et voi siis kieltää käyttäjää tekemästä adressia.

www.adressit.com

Ei, en ole sanonut, että vain Make saa tehdä adressin. Ei, en ole kieltänyt ketään tekemästä adressia. Ei, en ole väittänyt adressien tekemisen olevan kiellettyä.

Jokaisella käyttäjällä on periaatteessa oikeus tehdä topic yleiselle keskustelulle, urheilulle, ihmissuhteille, taiteelle, fysiikalle, musiikille, vaatteille... Silti vain yksi käyttäjä ehtii/joutuu/saa aloittaa topicin, joka on yhtä lailla aloittajan kuin muiden. Siksi on ihan perusteltua sanoa, että jokainen tai edes moni käyttäjä ei voi aloittaa samantyyppistä topiccia, vaikka ovatkin periaatteessa tasa-arvoisessa asemassa.

Niin ja tiedän kyllä, että aihe saattaa olla ihan erilainen eri adresseissa (tosin kahdessa vaaditaan uudistuksia, joten ei se ero niin suuri edes ole), mutta jos ideana on ottaa nimiä ylös asian X hyväksi ja lähettää vaatimus ylläpidolle, niin aika samasta asiasta on kysymys.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse olen saanut yhteensä peräti 16 vastausta palautteisiin, joita olen ylläpidolle lähettänyt. Viimeisimmästä on aikaa jo neljä kuukautta, sen jälkeen en ole enää jaksanut valittaa sinne mistään.

Helmikuussa kysyin tällaista asiaa: "Minkähän takia kirjastossa taskukirja on jäänyt joulukuulle? Muutenkin uusimpia julkaisuja sieltä puuttuu paljon. Voisitte päivittää vähän..."

Ja silloin vastaukseen kului ainoastaan yksi päivä. Muistaakseni en ole tuon jälkeen palautetta lähettänyt. Ja eiköhän suurimpaan osaan palautteista vastat, jos niihin vain osataan vastata.

Luulen, että ylläpito saa paljon palautetta joka päivä, eikä kaikkiin varmasti ehditä edes vastamaan.

Olisi hyvä, että näille sivuille tulisi osio "Ylläpito vastaa", johon tulee vastauksia ylläpidolta kysymyksiin, joita heiltä on kysytty.

Olisi myös mukavaa, että Aku Ankan sivuilla järjestettäisiin joskus Aku Ankka -chat, jossa Aku Ankan päätoimittaja ja joitain muita henkilöitä voisivat puhua Aku Ankasta meidän kaikkien käyttäjien kanssa. Siis chat, ei keskustelu.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

[

Lainaus:
_wonderlust_:
Meilä oli yksi suuri, huolella valmisteltu adressi. Ei se tarkoita, että kannattaisi aloittaa mitään "adressien" tulvaa, ei todellakaan.[/quote]]

Et ehkä suoraan kirjaimellisesti olekkaan sanonut, että AkeMakella olisi yksinoikeus tehdä adressi. Mutta luehan uudestaan tuo __sinun__ sanoma tuosta minun lainaamastani kohdasta tämän viestin yläosasta.

Siitä nimittäin saa äärimmäisen helposti sen kuvan, että vain AkeMake saisi tehdä adressin jostain aiheesta. Rivien välistä lukutaito on tärkeä ja hyödyllinen taito.

//: Lainaukset eivät näyttäneet taas toimivan!

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Valitettavasti en ymmärrä, miksi adressin pitää vaihtua. Mitä järkeä on panna adresseja läjäpäin yhteen topiciin? Mielestäni jokainen adressi ansaitsee oman topicin. Ja jos adressi vaihtuu viikoittain, niin adressin tavoitemääriä ei välttämättä saada tavoitelluiksi. Tarkoitukseni ei ollut loukata tai paasata, vaan ainoastaan panna miettimään, miksi tämmöinen piti tehdä.

karvisfani97

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niinpä. Olen siinä samaa mieltä Karvisfanin kanssa, että ei niiden adressien tarvitse vaihtua joka viikko!! : D

Adressilta menee painoarvo ja uskottavuus, jos niitä joka viikko lähetetään.

Mutta tämä ei tarkoita suinkaan sitä, että minunkaan tekemä adressi olisi mitenkään turha. Ei missään nimessä! Minähän aikoin sen lähettää vasta ensi kuun 31.päivä ja aijon edelleenkin lähettää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat