Joka toinen sana enkkuu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen ottanut noita enkkutopiceita aika paljon ja muutenkii oon kirjotellut. Eli säännöt: Jos osaa vähä enkkuu ni kirjottaa tarinaa(eli tehää tarinaa) nii monta enkunsanaa ku oaa mut ne jotka tietää (tai melkein) kaiken laittaa vaa joka toisen sanan enkuks esim: "Donald meni at resturant to eating, kun..." jne. Noniin tarina alkaa tolla samalla lauseella: Donald meni at resturant to eating, kun...

Sivut

Kommentit (28)

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Lainaus:
Joka toinen sana enkkuu

SlyCooper - 19.06.10 11:10 (ID 560897)

Olen ottanut noita enkkutopiceita aika paljon ja muutenkii oon kirjotellut. Eli säännöt: Jos osaa vähä enkkuu ni kirjottaa tarinaa(eli tehää tarinaa) nii monta enkunsanaa ku oaa mut ne jotka tietää (tai melkein) kaiken laittaa vaa joka toisen sanan enkuks esim: "Donald meni at resturant to eating, kun..." jne. Noniin tarina alkaa tolla samalla lauseella: Donald meni at resturant to eating, kun...

Tossa on virheitä! Tossa puhutaan menneestä muodosta, koska tuossa alussa lukee meni eli went! Mutta tuossa lopussa on ''to eating'', eli syömässä, eikä tota ''to'' sanaa pitäisi laittaa, jos olisi ''eating''. ''To'' tarkoittaa jonnekkin, esim: syömään.

Lause oikein: Donald meni restaurant to eat, kun...

Taas enkkua opettamassa ;)

Vierailija

No myönnän virheen mutta voit saman tien kirjoittaa. Sitäpaitsi tällaista ei ennen ole ollut. Eikä pidä mennä huomauttaaan tuollaisesta, jokainen tekee joskus virheitä! en oikein usko että olisit itse täydellinen etkä olisi tehnyt koskaan virheitä! ;(

Vierailija

Jatka Mcjuorun puolesta: Why sinä eat with Aku?

Ja tätä ei kukaan mene korjailemaan! (vaikka olisikin virheitä, kukaan ei ole täydellinen!) Noniin pitää mennä etsimään Cooperin suvun kadonnutta aarretta Bentleyn ja Murrayn kanssa! SlyCooper, maailman vikkelin pesukarhu (ja taskuvaras, tiedätte kai!)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat