Sarjat- topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

LUE! TÄRKEÄÄ TIETOA!

Saa puhua yleisesti kaikista sarjoista. Muuta rajoituksia ei ole mutta nämä:

Keskustelu pysyy nimenomaan SARJOISSA, ei tekijöissä, hahmoissa, kirjoissa yms. ekijöistä voi toki puhua, mutta keskustelu ei saa kokonaan kääntyä tekijöiden saralle, eli sarjoissa pitää pysyä! Ei saa laittaa top- listoja tekijöistä, mutta sarjoista saa!

Keskustelussa EI chatata.

Pysyy asiallisena, ei kiroilla. (:

Muutamia apukysymyksiä tähän sarjatopan alkuun:

• Mikä sarja on jäänyt mieleen?

• MIKSI?

• Onko jostain sarjasta jäänyt kysyttävää?

• Onko joku sarja ollut surullinen?

• onko sarja loppunut mielestäsi kesken ja haluaisit tietää mitä sitten tapahtui?

Tuossa muutama, mutta kun miettii niin niitähän keksii vaikkapa miljoona kysymystä.

Oletko joskus itse halunnut muutella sarjaa, tai kun olet lukenut sarjan, haluaisit keksiä sille uuden lopun? Yhdessä voimme hupimielessä miettiä, mitä jonkun sarjan jälkeen vielä on tapahtunut, tai voisi tapahtua?

Miten sarjat yhdistyvät toisiinsa?

Oletko ollut tarkka ja huomannut samannimisiä sarjoja?

Pienenpieniä yksityiskohtia? Rosan hiiret ja D.U.C.K- omistukset?

Jos tiedät pikku faktoja sarjoista, muutkin haluavat ne varmasti tietää! Joten kerro pois, jos tiedät! (:

Jotain muuta hauskaa, omituista, ihmeellistä, surullistä, kysyttävää?

Sarjatopassa sana on vapaa, kunhan aiheessä pysytään!!!

N.. Y... T.. Käyntiin lähtee NYT!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

No, vastaanpa noihin kysynyksiin:

1#: Parhaiten mieleen jäänyt on oma lempitarinani:

Rodriguezin: Onnenpäivä

2#: Sarja jäi mieleen siitä, kun Aku nyt kerrankin on yhden päivän onnekas. Muistan tarinen ruudut selvästi mielessäni.

3#: Enpä nyt äkkiseltään osaa sanoa, mistä olisi kysyttävää, mutta olen varma, että kysyttävää olisi.

4#: Enpä ole elämässäni vielä kohdannut sarjaan, mikä olisi surullinen. Mutta henkilöitä Aku Ankassa olen kyllä säälinyt.

5#: En ole törmännyt sarjaan, mikä olisi mielestäni äkkiseltään loppunut, kaikki on tarkasti huoliteltu.

Ja nuo Rosan hiiret ja D.U.C.K.-omistukset parista kuvasta löytänyt, ja muuten, tiesittekö että Rodriguez piirtää sarjoihinsa aina tilanteen tullen etanan?

Todella hyvä topic, Lohis! 10/10!

-ankkakkna-

Vierailija

Etanoista en kyllä tiennytkään. :D Kun näin tuon pikku faktanpoikasen, ilmeeni oli suunnilleen tämä: O.O Olin sillälailla että: ETANOITA?!

Parhaiten mieleeni on kyllä jäänyt tarina: Rosan Kolme Caballerroa ratsastaa jälleen.

Siksi, että sain tuon Rosan kirjan missä oli kyseinen tarina, kun olin kipeä, ja silloinhan sitä on aikaa lukea kun sängystä ei pääse ylös. Luin tuon kyseisen sarjan monta kertaa ja uudestaan.. Hyvä ettei kulunut aivan puhki.

Sama vastaus kuin -ankkakkna-: lla, henkilöitä olen kyllä säälinyt mutta surullista sarjaa ei ole tullut vastaan.

Yksi tarina on mielestäni loppunut kesken, nimittäin Barksin.. mikäsenytoli.. Hylkeetkin ovat viisaita? Tai jotain tuohon suuntaan. Eikös Aku jäänyt seisomaan paalunnokkaan ja pojat vaan pelaavat hylkeenpojan kanssa baseballia? Mutta miten sitten kävi Akulle? Loppuikä paalunnokassa ei kuulosta hyvältä.

Vierailija

Minäkin vastaan noihin kysymyksiin:

-Mieleen on jäänyt monia Rosan ja Barksin tarinoita, mutta kyllä mieleenpainuvin on ollut Barksin Takaisin Klondikeen.

-Varmaan siksi, kun tarina kertoo Roopen nuoruusmuistoista ja Kultu Kimalluksesta.

-No, ei mitään kysyttävää tästä sarjasta ainakaan ole jäänyt.

-Tämä sarja ei sinänsä ollut surullinen, mutta koskettava kyllä.

-No, vähän siltä väliltä...

Todella hyvä Topic, Lohis! Loistotyötä, sanon minä! En tiennyt ollenkaan noista etanoista... Jaa-a. Noista Rosan tarinoista mieleenpainuvimpia on kauhean monta... Tuo "Youkonin sydämet" ja "Maailman rikkain ankka" ovat jäänet todella hyvin mieleen.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Minäkin laitan pari kysymystä, jos sopii.

Aihe: Daan Jippesin Sudenpentu-tarinat

1# Oletko lukenut Daanin sudenpentu-tarinoita?

2# Mitä mieltä olet niistä?

3# Mikä jäi parhaiten mieleen?

4# Mikä Daanin Sudenpentu-tarinoissa on hyvää?

5# Mikä on huonoa?

Siinä pari kysymystä seuraaville.

-ankkakkna-

Vierailija

1. Olen, monta kertaa. (:

2. Ihan hyviä, ei aivan parhaita mutta ei todellakaan huonoja ollenkaan! (:

3. Lennokkaasti piirretyt hahmot ja juoni on aina hyvät. Hahmot ovat omasta mielestäni todella hienoja. Aivan mahtavia tarinoita nämä Daanin sudari- tarinat.

4. Melkeinpä kaiki on hyvää, ainakin edellisen kysymyksen vastauksessa olevat asiat ovat todella hyviä!

5. Oikeastaan sanon näin: Ei mikään, aivan upeita tarinoita. :D

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Musta ultrasankarit,ja Aku Ankka sekä Milla Magia tarinat on parhaita.

Ultrasankarit vs Pahaseiska:

Tarina on jännä ja pitkä,piirrosjälki on hyvä,ja juoni kiehtova.

Aku Ankka:

IHAN PARAS!

Milla Magia:

Omalla tavallaan kiehtova,kaunis,ja hauska.

Vierailija

Ultrasankarit Vs. Paha Seiska, melkein koko teeman mittainen sarja, on todella hyvä! En ole ( vieläkään ) lukenut sitä loppuun, mutta se on pakko tehdä. Juoni on todella hyvä ja piirrosjälki mahtavaa. Asut ja värit ovat todela hienoja mielestäni! Mitä mieltä muut ovat Ultrasankareista ja Pahasta Seiskasta?

Vierailija

Täytyy kyllä itse ainakin todeta, että Castyn sarjat ovat niin loistavia, että pidän häntä ihan Rosan tasolla, Mikki sarjoissa. Uusi Scarpa? Jykeviä ja mielenkiintoisia dekkareita. (Ajattelin laittaa tämän viestin "Casty" -topiciin, mutten löytänyt sellaista, joten menkööt tänne sitten).

Eli tässä uusimmassa taskarissa ollut "Basiliskin katse" oli myöskin Castyn käsialaa - eikä tarvinnut pettyä, vaikka missään tapauksessa parasta Castya (Kettujahdissa tai Operaatio Jättinakuttaja) se ei ollut. Hieman liian nopeatempoinen ja roistot olivat juuri niitä ketä ainakin kuvien perusteilla (ilkeimmän näköiset) heidän luulisikin olevan. Muuten jälleen mainio tarina Castylta, toivottavasti toimitus julkaisee enemmän jatkossa!

Vastataampas näihin nyt kuitenkin:

• Mikä sarja on jäänyt mieleen? Castyn Operaatio Jättinakuttaja esimerkiksi, ja monia satoja muita...

• MIKSI? Kyseisen tarinan tunnelma, yllätyksellisyys ja piirrokset lumosivat minut.

• Onko joku sarja ollut surullinen? Muutamia, Rosan Roope Ankan elämä -ja teot oli haikea sekä muutama muukin sarja (esimerkkinä jälleen vaikka tuo Jättinakuttaja).

Vierailija

Pitääkö kukaan Wizards of Mickey- sarjasta? Yksissä kansissa ja vasta olen sen ostanut. Se on todella hyvä, olen sen kertaalleen lukenut läpi kun joskus lainasin kirjastosta. Nyt se on sitten omani ja voin lukea sen niiiiiiiin monta kertaa kun haluan. Tätä menoa se sarja kuluu puhki!

Pidättekö te siitä? (=

Vierailija

1. Ehkä eniten Yukonin sydämet, koska sen loppu saa minut välillä itkemään.

2. Koska Roope ei avakkaan sitä kirjettä, vaan jättää sen maahan.

3. On, muunmuassa Rahavirta, vai oliko se Kassavirta? Olen lukenut yhden osan, mutta toista osaa en löydä mistään,

4. On, muunmuassa Ankkapalatsin Erakko (yksi parhaimmista tarinoista) sekä vähäsen Rosan Maailman Rikkain Ankka.

5. Ei tule nyt juuri mieleen.

-ATI, aina Iinestä jahtaamassa-

Vierailija

Mitalimeteli, Mitalimittelö, Mitalimylläkkä.. Mikä tuleekaan olemaan neljännen osan nimi, sillä kokoajan vaihtuu. Eivätkö taiteilijat muista nimeä vaan vaihtavatko tarkoituksella? ( :D, tottakai varmaan muistavat, vaihtavat vaan tarkoituksella! ) Kait. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat