pelottavat jutut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pelottaaks teitä jotkut jutut?Mua pelottaa kaikki tuhman nököset ihmiset..Eilenki näin ku olin teron kaa ulkona niin sellase tyypi jolla oli pitkä kaapu ja mustat hiukset. Sit se kuunteli musaa samal ja se kuunteli jotai hirveetä huutamismusaa! vähä meitä pelotti ja me lähettii äkkii pyöril karkuu. :( :(

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:
pelottavat jutut

tahvetti - 21.06.10 06:19 (ID 564079) Pelottaaks teitä jotkut jutut?Mua pelottaa kaikki tuhman nököset ihmiset..Eilenki näin ku olin teron kaa ulkona niin sellase tyypi jolla oli pitkä kaapu ja mustat hiukset. Sit se kuunteli musaa samal ja se kuunteli jotai hirveetä huutamismusaa! vähä meitä pelotti ja me lähettii äkkii pyöril karkuu. :( :(

Mua pelotti kerran kun olin pimeellä ulkona yhen Masan kanssa niin oltiin metsäs ja siel joku vanha mummo huuteli jotain outoo, että se menis tarpeille puun juurelle tai jotain niin lähettiin karkuun.

Sitte pelkään joskus jotain tellkkariohjelmia kuten mörköä.

Vierailija

No kerran kun tulin koulusta huomasin yhdessä hylätyssä talossa valon. Menimme kaverin kanssa tutkimaan taloa. Kun menimme taloon huomasimme että valo oli sammunut! En tiedä miten mutta olihan se 9 vuotiaana aika pelottavaa!

-HH!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: pelottavat jutut

hessu hissu! - 21.06.10 06:27 (ID 564082) No kerran kun tulin koulusta huomasin yhdessä hylätyssä talossa valon. Menimme kaverin kanssa tutkimaan taloa. Kun menimme taloon huomasimme että valo oli sammunut! En tiedä miten mutta olihan se 9 vuotiaana aika pelottavaa! -HH!

Pimeät talot ovat todellakin pelottavia, niihin ei yleensä viitsi mennä, sillä ne ovat tunnelmaltaan niin kolkkoja ja niistä ei oikein tiedä mitä ne pitävät sisällään.

Kerran koulussa menin erääseen pimeään huoneeseen, mutta en huomannut takanani tulevia kutosluokkalaisia. He sitten sulkivat minut siihne huoneeseen ja lähtivät menemään. kului useita minuutteja ja siinä ajassa mieleeni hiipi pelottavia asioita. Olisin voinut jäädä sinne todella pitkäksi aikaa, sillä harvemmin siellä kukaan oikeastaan kävi. Onneksi ne sitten tulivat avaamaan sen oven.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: pelottavat jutut

tahvetti - 21.06.10 06:56 (ID 564114) Suosittelen muillekkin käyttäjille, etteivät menisi tyhjiin ja vanhoihin taloihin. Siellä voi vaikka asua vaikka minkälaisia ihmisiä, jotka voivat tehdä teille pahaa. Ja muutenkin vanhat talot voivat olla vaarallisia kuntonsa takia. Kunnostamaton talo on voinut vaikka lahota menneiden vuosien aikana, joten se saattaa romahtaa minä hetkenä hyvänä. Huonolla tuurilla joku saattaa olla juuri sisällä ja katto romahtaa niskaasi. Ja se on sitten luultavasti nirri pois sitten. Jotenka sanon teille rakkaat käyttäjätoverini: VÄLTTÄKÄÄ VANHOJA AUTIOTALOJA! Tahvetti ~ Asiallisia viestejä vuodesta 2010

Tuo on ihan totta. Kunnostamattomat talot tuntuvat romahtavan hyvin helposti. Sellaisissa onnettomuuksissa on suuri riski vakavaan loukkaantumiseen. Itse silloin kerran kävin hylätyssä talossa, mutta sen koommin en ole sellaisiin eksynyt. Kunhan käyttää järkeä niin usein ei joudu riskialtiiden tilanteiden uhriksi.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: pelottavat jutut

tahvetti - 21.06.10 06:56 (ID 564114) Suosittelen muillekkin käyttäjille, etteivät menisi tyhjiin ja vanhoihin taloihin. Siellä voi vaikka asua vaikka minkälaisia ihmisiä, jotka voivat tehdä teille pahaa. Ja muutenkin vanhat talot voivat olla vaarallisia kuntonsa takia. Kunnostamaton talo on voinut vaikka lahota menneiden vuosien aikana, joten se saattaa romahtaa minä hetkenä hyvänä. Huonolla tuurilla joku saattaa olla juuri sisällä ja katto romahtaa niskaasi. Ja se on sitten luultavasti nirri pois sitten. Jotenka sanon teille rakkaat käyttäjätoverini: VÄLTTÄKÄÄ VANHOJA AUTIOTALOJA! Tahvetti ~ Asiallisia viestejä vuodesta 2010

Minusta on justiinsa kiva tutkia vanhoja taloja.Pienenä ne on ollu kauhea kammo!http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11771/onko_sinull...

Tuolta voitte lukea yhden pelottavan jutun,tapahtui minulle!Tykkään silti tutkia vanhoja taloja!X)

-vikke98

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat