Kuva arvoitus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tuli tuossa mieleen että olisikohan sellainen peli hyvä jossa minä tai jotku muu piirtäisi jonkun kuvan ja laittaisi sen galleriaan. Muut yrittäisivät sitten arvata kuka on kyseessä ja jokaisesta oikeasta vastauksesta saisi pisteen.

Eli vuorotellen laitettaisiin joku kuva (jossa ei mainitä kuka siinä on) jostain vähän harvinaisemmasta hahmosta ja sitten muut (Ei piirtäjä) yrittäisivät arvuutella kuka siinä kuvassa on. Ensiksi kysyn teidän mieli pidettänne ennen kuin alan tekemään mitään sellaista.

// Voi nyt meni kyllä ihan väärään osioon tämäkin..

Kommentit (9)

Vierailija

Ei ole oikein järkevää... Mutta jos jaksat piirtää joka päivä niin siitä vaan!

PS. Onnea yritykseen!

-HH!

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siinä varmaan kestää, että ne kuvat tulee sinne galleriaan ja ihmiset piirtää niin eri tavoin joku voi piirtää niin ettei Erkkikään tunnista sitä kuvaa!

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Vierailija

Juu, hyvä idea! Minä voisin kyllä piirtää kuva-arvoituksia, mutta en tiedä mitään harvinaista hahmoa. Ehkä sinä, Mars-Man, voisit aina laittaa minulle uuden kuvan, joka pitää piirtää. Siis jos minä kelpaan toiseksi piirtäjäksi. Kaipan nimittäin uutta aihetta piirrustuksilleni...

Ps. Tosi hyvä idea!

Vierailija

Näsä: Tarkoitin että jotkut joitten piirrustuksista saa selvää voi piirtää kuvia.

Hissu (vai mikä ikinä olikaa): No kuka on sanonut että joka päivä pitäisi jollain kuva piirtää?? Samakait se on vaikka viikon välein uusi kuva tulisi. Ja jos idea tuntuu pöljältä niin ei varmaan peliinkää tarvi sitten osallistua jos se toteutuu.

Merimaria: Kyllä se käy. Voin laittaa sinulle kuvaa että kenet voisit piirtää. Tarkoitin enemmän semmoisia sivu hahmoja joita ei Aku Ankassa usein näy. Esim. Margariini tehtaan pomo sun muita.

No otetaan jos vielä pari tykkää tästä ideasta niin laitan hankkeen toimintaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat