RE: Suklaa, Mansikka, Vadelma tai Valkosuklaata?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Äänestetyt:

----------------------

Eli mikä jäätelö on parempaa!!!

En pystynyt kirjoittaa kaikkea, kun ei mahtunut!

En ehdiww kirjoittaa kaikkee äänii! Kun oon sillon jossakin paikoissa! NIIN JOKU KIRJOITTAA !!!! JA OTAN ARPAONNEKSSI.... ( no en, ole viel päättänyt 29.6.2010 sillo vast' )

Lempi jäätelösi on...

Suklaa ( jäätelö ): = 0

Mansikka ( jäätelö ): = 0

Vadelma ( jäätelö ): = ´2

Valkosuklaa ( jäätelö ): = 1

**''*'"'" Suklaa, Mansikka, Vadelma tai Valkosuklaa? "'"'*''**

Itse äänestän Valkosuklaata. Valkosuklaa jäätelöt ovat hyvii !!! Ja kuka on ehdokas pääsemään ylläpitäjäksi?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

noista mikään ei oikeestaan oo lempparini...mutta suklaa kai noista. Eli ääni suklaalle

~von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

Vierailija

Klassinen suklaa, ofc. Ilman suklaata ei ole kesää, syksyä, talvea ja kevättä! (: Joten suklaajätskiä napaan vaan. C:

Vierailija

Njam, mansikkaa! Njam, suklaata! Mmm, minkäs niistä valitsisin... Hmm, valitsen mansikan! 8)

Kaikki ovat niin hyviä, mutta olkoon menneeksi mansikkamaku. Njam, tekee nyt mieli jäätelöä, kun jäätelöstä puhutaan kerran niin miksen sitten ottaisi jäätelöä, kun siitä puhutaan. Odotan, kun veli tulee audollaan kaupasta, sillä hän lupasi ostaa minulle jäätelö ja siskolleni kanssa. Ja tietysti itselleen. Njm. 8)

~Jopejape

Vierailija

Sanoisin mansikka. Käyn tänäänkin lähikaupasta ostamassa jäätelön, jos tulee lämmin päivä.

Allu on täällä taas!

Vierailija

Suklaa, koska se sulaa suussa ja tykkään muutenkin suklaasta. Se on kesäkohta, kun pääsee Jäätelö- kioskille ostamaan suklaa- jäätelöä. Eli ääni suklaalle.

:) Lilla

Vierailija

Lempimakuni ei ole noista mikään...

Mutta jos noista pitäisi valita olisi voittaja

minun mielestäni mansikka.

-ankkakkna-, mansikan puolella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat