Arvaa edellinen kieli.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tässä topicissa siis joku laittaa jonkin kielisen sanan josta on varma, että se on oikein. Tässä säännöt.

-Jokaisesta kielen oikein arvauksesta saa yhden pisteen.

-EI SPÄMMIÄ TAI TROLLAUSTA.

-Ei käytetä sanakirjoja tai google translatoria

-Uuden kielistä lausetta ei laiteta ellei vanha ole vanhentunut tai varmistettu.

-Kysymys vanhentuu jos sitä ei varmisteta tai jos ei siihen tule oikeaa vastausta 24 tunnissa jotta kisa saataisiin pysymään liikkeellä.

-Saa arvata yhdessä kysymyksessä vaan kerran.

Olen huomannut tässä erään ongelman AA.fissä ei osata rajattomasti kieliä, mutta katsotaan nyt mihin tämä menee. Jos tälläinen topic on niin ei niitä lukkoon huutaja vaan ilmoittakaa ystävällisesti, että tälläinen on jo ja laittakaa linkki sinne näin pidetään topan riidat minimissä. Jos sinulla on parannus ideoita niin kirjoita ne rohkeasti vaan. Jos joku haluaa pitää kirjaa pisteistä niin ilmoita.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Ööh... Tuo on hankala.

Äkkiseltään lähtisin veikkaamaan jotain arabimaata, irania tai intiaa.

Iran ja Intia pienellä siksi, että puhun kielistä, en valtioista. :)

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se on kieli jota puhutaan tosiaan Arabimaissakin, mutta mikäs se onkaan nimeltään.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

ps: En ole nähnyt multi Zetaa täällä melko pitkään aikaan!

Vierailija

Ärrh! Meinasin jo laittaa vastaukseksi "arabia" mutten sitten laittanutkaan. Pöhkö minä!

Seuraava:

Üdvözöljük (1p)

//Näsä, se johtuu MM-kisoista. Otteluita seuratessa ei ehdi käymään täällä. :)

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Olisiko jotain eurooppalaista kieltä vaikka saksaa?

Fort Tripla:triplasti arvauksia

Ps: Multi-Z, katson minäkin MM-kisojen melkein jokaisen ottelun, mutta olen silti kerennyt käymään täällä.

Vierailija

saksaa?viroa?tanskaa?Ruotsia?

ps: Fort Tripla en älyä miten ehdit käydä,teet kai sinä muutakin kun katsot telkkaria ja olet täällä?

älä loukkaannu,kysyn vaan.

Vierailija

Teit todella hyvän topicin, Näsä! Ja tuohon Multi-Zetan kysymykseen: Unkari. Tuossa lukee Tervetuloa.

Nxt: Dea-ábhar!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat