Kenellä on pienoisrautatie?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin että kenellä on pienpoisrautatie?

ihan oikea eikä mikään brio tai lego.

Kommentit (11)

Vierailija

mulla on brio lego ja sun muut vehkeet. mä yleensä rakennan sellasen pyöreen radan jossa se juna pyörii. mul on kolme junaa ja niitte nimet on: jari, kalle ja masa

Vierailija

se on kiva se sun pienoisrauta tie. mul on j´koton semonne autorata semmonen kauko ohjattava siitä aina ne autoit lentää pois. keerran se auto lens mun iskän arkoihin paikohin ja se suutu mulle ja mä itkeä tirauti vähän. :( :( :( mut sit se isä sano etei haittaa ja alko ajaa mun kanssa. :D :D :D

Vierailija

oon leikkinyt sellaisella kerran ja ne on tosi kivoja!en ymmärrä niitä tyyppejä jotka sanoo että leikkiminen on lapsellista.

Vierailija

Hei!

Minulla ei valitettavasti vielä ole pienoisrautatietä meinaan kyllä hankkia kun olen niin kovasti kiinnostunut vetureista,Junista ymmän muusta rautatie hommasta itselläni on tällä hetkellä kaksi radioohjattavaa lego junaa toinen toimii niistä paristoilla

Topottaja hypnoosin vallassa.

Vierailija

Mä meinaan hankkia ehkä tuolta tampereen ristys aseman nettikaupasta jonkun setin ehkä rocolta.

halvimmat mut hinnat menee 100-200 välillä eli pienoisrautatie harrastus on kallista puuha:(:(:(

Oikeet maksaa eniten briot on kaikista halvimmat ja huonoimmat:(:(:(:

aloitus seteiissä tulee yleensä mukana veturi pari vaunua ja joku raide setti. analooginen ohjaimessä on johto ja ei pysty kerralla ohjaamaan kun yhtä junaa (hinnat 100 euroa) ja digitaalisissa pystyy monta junaa yhtä aikaa ohjaamaan ja myös taso risteyksiä (hinnat alkaa sunilleen 170 eurosta) sun kannattaa käydä juuri tuolla tampereen risteys aseman netti sivuilla hankkimassa lisää tietoa junista ja hinnoista mut turha ruveta harrastamaan pienoisrauta teitä alle 150 eurolla:(:(:(

esim mä lainasin kirjastossa pienoisjuna kirjoja niistä löyttyy kaikki tieto:):):)

mä kyl ehkä en rupea harrastajaksi koska vaatii aikaa ja rahaa PALJON.

kysy lisä tieto multa

-PepsiBox pepsillä eteenpäin-

Vierailija

Voi voi kun toivoisin, että olisi.. Pienenä minulla oli se, mutta nykyään se on varmaan kaatopaikalla tai jossain siellä päin.

-ATI

Vierailija

Joo kallista hommaa se on jos ite tekee kaikki veturit ja kokonaisen pienois kaupungin niin hinta voi tipahtaa 1000 euron paikkeille itsellä on työn vaiheessa tommoinen perus sähkö veturi sr1 meinaan tilata yhestä rautatie museosta pohjan ja moottorit itse meinaan maalata katso tätä juttua http://www.youtube.com/watch?v=1FiRuxc1Lpo&feature=related tommoista pinois rautatie tä meinaan alkaa tekemään

Topottaja hypnoosin vallassa.

Vierailija

Siis toi vasta nielee sitä rahaa:):):)

Mikä on sun raha määrä minkä sä tohon laitat???

jos sä tota yrität niin se vie paritonnia rahaa.

Vierailija

toi sitä rahaa nielee vasta

ehkä parikin tonnia

mut toi juna on ihan hyvä:):):)

mulla on rahaa joku 200€ mut noi meidän ``vanhemmat`` ovat sitä et meilleei tule junarataa. kun mulla on niin pieni huone ja maksaa niin paljon. me asutaan rivitalossa niin täällä eiole kyl tarpeek tilaa radalle tai sun muulle:(:(:(:

tommonen:

http://www.modelshop.fi/webshop/?mod=product&cat_id=7,20&product_id=4766

mä tykkään noista diesel tavaravaunu vetureista

Vierailija

%&/&"#¤%&%¤/(&%(% se linkki eitoimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kopioikaa se selaimeen:):):)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat