pikku kakkonen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pikku kakkonen on mun lempi ojhelma heti alkapallon jälkeen.. Siin on aina tosi kivoj juttuja!!! mut nyt on ihan tyhmää kun on futist niin se tulee just mun nukkumaa meno ajan aikaan :( :( :(

Kommentit (11)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pikku kakkonen on tarkoitettu pienille lapsille. Jalkapallo taas miehille ja muutenkin vanhemmille, toki nuorillekin. Itseäni ei Pikku Kekkonen enää tämän ikäisenä kiinnosta. Eli ei olisi tarvinnut tehdä uutta aihetta...

--- Älkää naurako :)

// Ja Pikku Kekkonen oli tahallinen virhe, ja tämä on spämmi-topic, eli poistakaa heti tämä!

Vierailija

djlorti se on kaakonen ei kekkonen!1! mut munkin mielestä pikku kakonen on hyvä!!1

parhaat ohjelmat on: kaapo ja late ohjelmat, Humps ja jääkarhu otto ja vertailuruutu!

parhaat juontajat on: eila ja kaisa

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Tälle ei olisi tarvinut tehdä omaa topicia!Itse en enää IKINÄ aio katsoa Pikku kakkosta,nimittäin se on pikku lapsille,1-7 vuotiaille.(En muista mistä katsoin tuon ikäjutun...)Mutta kumminkin tuo on totta,että se on tarkoitettu 1-7 vuotiaille!Tyhmä ja ääliömäinen ohjelma!

Vierailija

vikke89 ei oo tyhmä ohjelma!!!

mut varokaa heikkoja jäitä on pelottava11 me kerran tahvon kanssa mentiin sohvan takse piiloon sitä! :(

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: pikku kakkonen

Ankkafani - 22.06.10 04:59 (ID 565136) vikke89 ei oo tyhmä ohjelma!!! mut varokaa heikkoja jäitä on pelottava11 me kerran tahvon kanssa mentiin sohvan takse piiloon sitä! :(

Kaikillla on oma mielipide!Ettekö te sitä tiedä?!Teistä se voi olla paras ohjelma,mutta minusta ääliömäinen ohjelma,ja sitäpaitsi,te olette nuorempia!

Vierailija

pikku kakkonen hah:D Mieellummin katson jalkapalloa, ja vieläpä nykyään tulee niin lapsellisia ohjelmia sieltä. enkä oo kyllä kattonu varmaan vuoteen sitä.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Pikku Kakkonen on suunnattu alle kouluikäisille. Ja Jalkapalloa saa katsoa kaikki jotka haluavat!! Ymmärrän että olet aika nuori Tahvetti, koska katsot Pikku Kakkosta. Kun minä olin nuori, tykkäsin myös Kaaposta ja Latesta. Älä suutu, mutta tämä on aika turha topic.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat