monelta meet nukkuun???+

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tähän pitää kirjottaa moneltako menee nukkumaa tänää.

mä meen nukkumaan nyt, mutta lupaan tulla taas huomenna tänne teidän muiden iloksi, hyvää yötä!!!!!!!!!!!!!!!1

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Tänään(kin) menen nukkuman noin kello 23.25-23.30, koska jalkapallon MM-kilpailujen viimeinen iltaottelu kestää siihen saakka. Eihän MM-kisoja yksinkertaisesti voi jättää väliin, nehän ovat jalkapallofanin suurta juhlaa! ;D

~Mr R.A.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Jasupasu01,meetkö sinä klo 19.00 nukkumaan!!!??+päikkärit.Minun veli on samanikäinen(jos olet syntynyt v.01) ja menee nukkumaan näin kesälomalla aikasintaan klo 23.

Itse menen nukkumaan yleensä klo 00 ja luen Aku Ankkaa ½ tuntia.Ja nukahdan varmaan klo 01...

Vierailija

Lainaus:
monelta meet nukkuun???+

Mr Roope Ankka - 22.06.10 07:58 (ID 565466) Tänään(kin) menen nukkuman noin kello 23.25-23.30, koska jalkapallon MM-kilpailujen viimeinen iltaottelu kestää siihen saakka. Eihän MM-kisoja yksinkertaisesti voi jättää väliin, nehän ovat jalkapallofanin suurta juhlaa! ;D ~Mr R.A.

Totta, itse en mistään hinnasta jättäisi väliin sitä, että saisin katsella kun hikiset miehet halailevat toisiaan rajatulla nurmikentällä.

Vierailija

Lainaus:
Re: monelta meet nukkuun???+

SnakeQ - 22.06.10 08:01 (ID 565470)

Joskus klo 1. Ja yöllä pitää herätä vielä klo 4 ja sitten saa alkaa kunnolla nukkumaan.

mee aiemmin nukkumaa että kasvat. munkin piti mennä nukkumaa mutta en nukahtanu niin tulin uurestaan tänne...........................................................................................................................................................................................................................................................................................

Vierailija

Lainaus:
monelta meet nukkuun???+

HENRI K J L - 22.06.10 08:12 (ID 565490)

Meen yleensä nukkuu klo 22.00-22.45.

Kuittaan.

sulla tuli kirotusvihre, kirotit vahinkos kuittaan, vaikka tarkotit visii kutitan?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: monelta meet nukkuun???+

Ruisleipä - 22.06.10 08:03 (ID 565471)

Lainaus:
Re: monelta meet nukkuun???+

SnakeQ - 22.06.10 08:01 (ID 565470)

Joskus klo 1. Ja yöllä pitää herätä vielä klo 4 ja sitten saa alkaa kunnolla nukkumaan.

mee aiemmin nukkumaa että kasvat. munkin piti mennä nukkumaa mutta en nukahtanu niin tulin uurestaan tänne...........................................................................................................................................................................................................................................................................................

Olen jo pitkä mies:D

Vierailija

Kuittaan = Lopetan.

Miksi kukaan kirjoittaisi viestin loppuun kutitan? =) Ja itselläsikin on pari kirjoitusvirhettä; _Kirotus_virhe, kirotit, vahinkos, tarkotit ja visii. =)

Tänään menen nukkumaan jalkapallo-ottelun loputtua, klo 23.30-24.00.

Vierailija

Riippuen turnauksista, TV:_stä tulevista peleistä, menoista...

Mutta keskiarvo kesälomalla siinä 22.30- 00. Eli heittelee aika paljon riippuu onko menoa, menenkö kalaan tai jotain muuta? :F

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: monelta meet nukkuun???+

Lohis - 22.06.10 08:25 (ID 565511)

Riippuen turnauksista, TV:_stä tulevista peleistä, menoista...

Mutta keskiarvo kesälomalla siinä 22.30- 00. Eli heittelee aika paljon riippuu onko menoa, menenkö kalaan tai jotain muuta? :F

kalan sisälleö sä menet? Mä en koskaan käyny siellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat