Myytit, mielikuvitusoliot yms.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pidätkö myyteistä tai mielikuvitusolioista? Haluaisitko että niitä olisi olemassa?

Minkä mielikuvitusolion haluaisit nähdä?

Myyttejä ja mielikuvitus olioita ovat mm.

Haltijat, haltiat, kääpiöt, nymfit, meren- ja vedenneidot, ihmissudet, satyyrit, vampyyrit, lohikäärmeet yms.

Juttele ihan vapaasti mielikuvitusolioista ja kaikesta niihin liittyvästä.

Oletko kirjoitellut niistä tarinoita tai piirtänyt niistä? Haaveiletko ikinä niistä?

Kommentit (8)

Vierailija

Mä kun katoin muumeja niin mä halusin aina että Mörkö tulis! Sitten kun se tuli, niin oli tosi hauska kun muumipappa otti aina sen haulikon : D

: D

Mutta asiaan: Haluisin nähdä ihan oikean avaruudessa asuvan alienin. Mikä on satyyri? Ja UFOja on olemassa.

Vierailija

Haluaisin että lohikäärmeitä olisi olemassa, ja uskon että niitä oli ja on vieläkin. Luulen että lohikäärmeet kuolivat melkein sukupuuttoon koska niitä luultiin pahoiksi. Yhdessä lohikäärme-kirjassa kerrotaan mitä lohikäärme lajeja oli, ja yksi lohikäärme asuu napapiirillä, ja tekee pesän jäävuoreen. Mutta jos pohjoisen napapiirin jäät sulavat, lohikäärme on kuollut sukupuuttoon.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Myytit, mielikuvitusoliot yms.

roope setä - 23.06.10 05:46 (ID 566373) Mikä on satyyri?

Satyyrit ovat antiikin Kreikan taruolentoja. Niillä on ihmisen yläruumis ja vuohen alaruumis. Toisin kuin kentaureilla (ihmisen yläruumis, vyötäröstä alas hevonen), joilla on neljä jalkaa, satyyreillä on vain kaksi vuohen jalkaa. Satyyreillä kasvaa päästä myös vuohen sarvet.

Save me from the dark.

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

Haluaisin nähdä Mars yetin (semmonen ruskeekarvane mies marsissa). Kirjota kuvahakuun mars yeti niin siellä on kuva marssista ja siel yhes kohas näkyy niiku siel ois mars yeti (mars yetin tuntomerkit ylempänä tässä kommentissa)

Bu matn tarjima qilingan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat