KkP

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä ei ole mikään leikki tai peli. KkP tarkoittaa nimittäin Käsikirjoitus Palvelu. Haluaistko tehdä ikioman tarinan muttet keksi käsikirjoitusta. Täältä voit tilata sellaisen! Tilaaminen ei maksa mitään. Kuvailet vain vähän minkälainen tarinasta tulee. Sinun ei ole pakko kuvailla. Voit vain sanoa että tilaan tarinan. Sitten me alamme käsikirjoittaa, ja kohta käsikirjoitus on valmis. Kaikki käsikirjoitukset on tekstikäsikirjoituksia.

Käsikirjoittajaksi haet siten, että laitat tähän testikäsikirjoituksen, jonka minä luen. Näitä komentoja käytetään käsikirjoituksessa:

*Joku tekee jotain*

(henkilön nimi):Joku sanoo jotain.

Käsikirjoittajat:

CrazyDuck12

-ankkakna-

Jos on kysyttävää, kysy.

-CD-

Kommentit (13)

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eikös se ole vähän hölmöä jos joku haluaa käsikirjoituksen ja sitten tilaa sen täältä mitä hauskaa siinä on? Jos tässä topicissa voitaisiin myös auttaa kirjoittamaan käsikirjoitusta jos inspiraatio loppuu esim ideoilla hahmoilla mitä voisi tapahtua seuraavaksi.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Vierailija

Lainaus:
Eikös se ole vähän hölmöä jos joku haluaa käsikirjoituksen ja sitten tilaa sen täältä mitä hauskaa siinä on? Jos tässä topicissa voitaisiin myös auttaa kirjoittamaan käsikirjoitusta jos inspiraatio loppuu esim ideoilla hahmoilla mitä voisi tapahtua seuraavaksi.

Ei ole tarkoituskaan olla hauskaa. Tämä topic on tarkoitettu jos ei itse keksi kässäriä. Mutta kyylähän minä voisin järjestää leikkimielisiäkin juttuja jos tämä menee hyvin käyntiin.

-CD-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: KkP

N.Äsäviisas - 24.06.10 09:09 (ID 566571)

Tarkoitin sitä, että eihän se silloin olisi minun oma kässärini. Ja mites sen auttamis puolen kanssa.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Ei Niin, mutta se olisi sinulle. Sinä piirtäisit sitten kässärin pohjalta. Ja nuista auttamisista sen verran että jos haluat auttaa, hae käsikirjoittajaksi. Järjestän, jos tämä lähtee hyvin käyntiin, tehdään kässäri leikki tänne.

-CD-

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli samanlaista toimintaa kuin AF-kässäripalvelulla, mutta sehän onkin ilmeisesti jo kokonaan lopettanut toimintansa. Muutama hyvä käsikirjoitus sen palvelun kautta ilmeisesti aikoinaan tullut.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KkP

-ankkakkna- - 24.06.10 10:05 (ID 566593)

Pituus merkeissä? Onko ylä-tai alarajaa?

Lisään käsikirjoituksen tähän viestiin

vastaukset saatuani.

Ei rajoja! Voi olla todella pitkä, tai lyhyt.

-CD-

Vierailija

Hauduttelin eilen päässäni runopalvelua, jossa itse niitä keksisin. Nyt näin tämän, joten haukutaanko minua matkijaksi, jos teen Ukan Runopajan?

Vierailija

No, eli tässä tulee:

Aku Ankka Avaruus Ankkalinnassa

On ihana aamu Ankkalinnassa. Aamuruuhka alkaa kohta, jolloin on mahdoton päästä minnekään.

Myös Aku aikooa muiden tavoin herätä. *Herätyskello soi* *Aku herää huoahtaa ja venyttelee* *Aku pukee nuttunsa päälle ja tallustelee kohti poikien huonetta. Hitaasti, mutta varmasti.* *Poikien herätyskello soi.*

"Vielä kaksi tuntia", pojat sanovat ja Tupu painaa torkku-painiketta. "Korkeintaan kaksi sekuntia" Aku sanoo ja vetää peiton poikien päältä samalla kun pojat suojaavat silmiään auringonvalolta. "Ääh" Pojat toteavat.

"Koulu alkaa tänään, ja teidän on pakattava reppunne" Aku sanoo ja heittelee pojille heidän koulutavaroitaan samalla kun Ankanpojat ottavat niitä koppiin. " Koulu alkaa vasta yhdeksältä, joten ehdimme hyvin pakata reppumme myöhemmin."

Lupu sanoo ja näyttää kelloa. "Minun piti näyttää kelloa" Hupu sanoo. "Mitä? Minun tehtäväni se oli." Tupu sanoo. *Nyrkit heiluvat*

"Älkää riidelkö, vaan siemaiskaa aimo annos syysilmaa." Aku sanoo vetäessään sieraintensa kautta ilmaa. "Kääk!!" Aku huutaa kauhuissaan.

Hörpäten niin paljon ilmaa keuhkoihinsa, että hänen oli pakko haukkoa henkeään.

Mikä siellä oli, Aku-setä?" Pojat kysyvät yhteen ääneen. "Si-si-siellä on..." Aku sanoo käsi sydämellään. "...Avaruusolentoja!" Aku sanoo rauhoituttuaan."Mutta Aku-setä..." Lupu sanoo.

Ei muttia! Piiloudumme kellariin ja elämme siellä loppuelämämme." "Miten saamme ruokaa?" Lupu kysyy.

"Otamme ruokaa mukaamme" Aku sanoo viekkaan näköisenä. "Ääh" Hupu sanoo.

"Nyt, nopeasti: Ottakaa mukaanne pelikortit, lautapelejä, lihaa, perunaa, paperia, kyniä, kumeja, kännykkä, kultakala, patjoja, tyynyjä ja sarjakuvalehtiä" Aku sanoo sohien eri suuntiin.

"Mutta Aku-setä..." Lupu sanoo.

"Ei muttia!Milloin opit pitämään nokkasi kiinni?"

Aku kysyy Lupua katsoen."Kuuntele, Aku-setä..."

Lupu sanoo. "En kuuntele. Ne pääsivät juuri sisään. Nyt olkaa ihan hiljaa." Aku sanoo kuiskaten.*Täysi hiljaisuus* "Saanen epäillä sitä, että pojat osaavat olla hiljaa." Aku ajattelee ärtyisänä. "Täällähän sinä olet, poika."

Sanoo varjo ovenpielessä. "Roope-setä! Mitä__sinä__ täällä teet? Kaappasivatko he sinut?

"Eivät,Aku-setä. Nämä ovat Avaruusjuhlat Ankkalinna 2010." Pojat sanovat yhteen ääneen.

"Mutta,mutta...Miten te ette jo aamulla ilmoittaneet, että teillä ei ole koulua, vaan tänään on juhlat?"

"Kyllä meidänkin muistimme joskus pettää Aku-setä.

Me muistimme juhlat vasta kun näit avaruusoliot.

Siitä lähtien Lupu yritti selittää sinulle. Sinä et vain kuunnellut." *Aku pyörtyy.*

Voiko nämä testi kässäritkin kirjoittaa?

Vaikka jos joku haluaa avaruuskässärin niin voiko

testikässärin antaa vai tehdäänkö uusi?

-ankkakkna-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat