sigit/kuittaukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tein tälläsen mihin voisitte kertoa kenen käyttäjän kuittaukset/sigit ovat jääneet teidän mieleenne parhaiten. Toivottavasti tällästä ei ole mutta jos on niin en halua mitään:

- LUKKOON! viestejä vaan annetaan yliksen poistaa sitten kun poistaa. OK!

minun päähäni on jääneet kaikkein parhaimmin hessu hissun HH! HEVIÄ!!! kuittaus ja Kia Koon monet eri kuittaukset. Voisin kanssa laittaa niitä kuittauksia mitä on sanottu kaikkein eniten niin tähän aloitus viestiin.

MUISTETUIMMAT KUITTAUKSET:

-hessu hissun: HH! HEVIÄ!!!

-Kia K.on monet kuittaukset

-Jennyyn: positiivisuutta ilmassa

- scroogeMcD:in: Scrooge Mcd world richest duck and king of the klondike

- lillenin: lillen positiivisuus on voimaa

- one piecen: OP

- Nöösin: nöösi nauru naamalla

- Fort Triplan: Fort Tripla

- multi z:tan: multi Z.ta oi jospa kerran akumaahan tieni käydä voisi

- joppejapen: The original joppejappe

- N.Äsäviisaan: N.Änsäviisas-sukkelia kommentteja aina vuodesta -97

- Mr Roope Ankan- MRA

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Jaahas... Eniten mieleeni jääneitä sigejä ovat mm. Scrooge McD:n allekirjoitus, sekä tietysti Kia K:n monet tekeleet. : )

Itselläni on ollut niin paljon sigejä, ettei niitä edes muista! ; ) Nykyisin käytän aitoa ja alkuperäistä allekirjoitustani, eli Mr R.A.

§ Mr R.A. - se on siinä!

Vierailija

Minultakin on jäänyt hessu hissu!n sigi. Sitten muistan myös Kia Koolta "Nimeni on K - Kia K"

Ja itsellänihän on ollut koko ajan sama sigi, jonka vaihdan sitten joskus, vaikka puolen kuukauden kuluttua.

-Jennyy, positiivisuutta ilmassa

Vierailija

Lainaus:
sigit/kuittaukset

Mr Roope Ankka - 24.06.10 08:31 (ID 567350)

Jaahas... Eniten mieleeni jääneitä sigejä ovat mm. Scrooge McD:n allekirjoitus, sekä tietysti Kia K:n monet tekeleet. : )

Itselläni on ollut niin paljon sigejä, ettei niitä edes muista! ; ) Nykyisin käytän aitoa ja alkuperäistä allekirjoitustani, eli Mr R.A.

~Mr R.A.

samat ja sitten Jennyyn kuittaus.

kuriton koira kurittomuutta kaukana koulusta

Vierailija

Parhaiten on minulla jäänyt mieleen lillenin sigi: Lillenpositiivisuus on voimaa! Itse vaihdoin sigiäni samalla, kuin vaihdoin profiilikuvani. Tämän sigin aion pitää kauan.

Allu on täällä taas!

Vierailija

No ainakin se ScroogeMcD kuittaus: Scrooge Mcd world richest duck and king in klondike.(Tai jotenkin sillain...)

PS. Mukava että tykkäsitte sigistäni! Enää en sitä käytä mutta en tiedä että alanko taas käyttämään sitä... Hei minäpä teen vaikka tähän listan että ketkä haluavat siguni takaisin!

Nimiä vaan listaan!___________________________________________________________________________

-HH!

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Hessu hissun! -HH,on jääny ainakin mieleen.Scrooge McD n,ja Jennyyn kuittaukset ovat myös jääneet,koska ne ovat olleet heillä käytössä tosi pitkään.Minulla on ollut kahdesti,mutta en ole jaksanut käyttää niitä.Kerran käytin kuittausta Moimaisempaa saa hakea,ja GOLissa käytin kerran :PahaGee,the secret criinal in all world.Ja myös GrazyDuck12 kuittaus on jäänyt mieleen.

Vierailija

*Lillenin -lillen -positiivisuus on voimaa-

*N.Äsäviisaan -N.Äsäviisas -Sukkelia kommentteja aina vuodesta 97-.

*Joppejappen ~The Original Joppejappe

~Multi-Z: Oi jospa kerran Akumaahan tieni käydä voisi...

Vierailija

Mieleeni ovat vahvasti porautuneet esim. Jennyyn, hessu hissun ja Scrooge McDn sigit (ei tuossa järjestyksessä kylläkään).

-Sori tuli taas lyhyt viesti

-Jöötti-tyttö-

Vierailija

Jotkut sanoivat että minun siguni "-HH!" on jäänyt mieleen. Muistattehan että se tarkoittaa vaan että: Hessu Hissu!(HH!) ja ajattelin kyllä lisätä siguuni että: Höhöö! (Koska hessu nauraa niin yleensä monissa sarjakuvissa...)

-HH! Höhöö!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: sigit/kuittaukset

ZZZZZZZZZZZZZZ - 25.06.10 11:26 (ID 567510)

*Lillenin -lillen -positiivisuus on voimaa-

*N.Äsäviisaan -N.Äsäviisas -Sukkelia kommentteja aina vuodesta 97-.

*Joppejappen ~The Original Joppejappe

~Multi-Z: Oi jospa kerran Akumaahan tieni käydä voisi...

nämkin ovat jääneet mieleen!varsinkin Multi-z nykyinen sigi.

Vierailija

Näsän, OP:_n, Multi- Z:_n, Joppejapen, hessu hissu!n.. Ja monien muiden hyvien käyttäjien. (:

~ Lohis ~ We all love Uniwersum!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miinäkin olen aikalailla samoilla linjoilla Lohiksen kanssa. Parhaiten minullekin ovat jääneet mieleen N.Äsäviisaaan, One Piecen Hessu hissun sekä myöskin Fort Triplan ja Nöösin allekirjoitukset. Persoonallisimmat allekirjoitukset ne tahtovat aina jäädä mieleen.

Tässäpä myös itselleni muutama:

-D-91 täällä taas-

-D-91, aina kirjoitusinnon riittäessä-

-Donald-91 kävi täällä-

-uudistusten odottelija-

-kommentoitua tuli taas-

-D-91 allekirjoittaa-

//: Saatte ehdottaa minulle parhaan tuosta joukosta.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No, monien käyttäjien sigit ovat mieleen jäänet. Tässäpä muutamia:

-Scrooge McD (Minä): -Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

-Kia K: Nimeni on Kia, Kia K/-Kia K

-One Piece: OP

-Fort Tripla: Fort Tripla

-Jennyy: Jennyy, positiivisuutta ilmassa

-hessu hissu! HH! HEVIÄ!

-Nöösi: Nöösi, nauru naamalla/Nöösi, nauru naamalla ja hymy herkässä

Ainakin nuo kuittaukset ja ovathan niiden muidenkin sigit jääneet jotenkin sinne mieleen.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Tässä muutama päähän jäänyt sigi:

-Jennyy, Positiivisuutta ilmassa

-Fort Tripla, Fort Tripla

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike

Tässä joitakin mitä olen itse käyttänyt:

-pikku-possu, Aina auttamassa

-pikku-possu, aina arvostelemassa

-pikku-possu, Röh röh!

pikku-possu, Muita muistelemassa

Sivut