Tavoitteet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä tavoitteita sinulla tällä hetkellä on? Ei tarvitse kertoa ihan kaikkea, mutta esim. jos on tavoitteena saada 100 Aku Ankan kovakantista kasaan, niin sehän on hieno tavoite.

Minulla on tällä hetkellä tavoite saada Jouluun mennessä 5000 viesiä kasaan, mutta tällä tämän hetkisen hitaalla tyylillä siinä kestää.. Onneksi!

Kerro sinäkin omistakin tavoitteista!!

-ATI

Kommentit (12)

Vierailija

Yksi tavoitteistani on saada 1000 viestiä

joulukuuhun mennessä. Sitä olen jo pitkään yrittänyt, ja valoisalta näyttää.

Yksi tavoitteistani on saada +300 taskaria kasaan ennen kuin kiinnostus loppuu.

-ankkakkna-, ihan ankkana-jo syntymästä asti.

Vierailija

Yritän saada 500-700 viestiä jouluun mennessä.

Toinen tavoitteeni on lähettää mahdollisimman paljon töitä galleriaan.

_taika-viitta_

T_uke
Seuraa 
Liittynyt5.6.2010

Yritän saada sellaisen 400-500 viestä jouluun mennessä. ja toinen haaveeni on päästä pelaamaan korisliigaan. Kuulette vielä minusta. Pitäkää mielessä nimi Tuukka.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitään viestimäärään liittyvää en tavoittele, mutta voisinhan tavoitella vaikka hyvää viestilaatua. Muuta näihin sivuihin liittyvää tavoiteltavaa voisi olla galleriakuvien tekeminen, olen vähän liian laiska sillä(kin) saralla.

Ankka-aiheissa pysyäkseni, tavoittelen huiman hyvää piirustuskykyä. Olisi mahtavaa osata piirtää ankkoja ja erityisesti ankkasarjiksia todella hienosti. Mittava tavoite, mutta niitäkin pitää olla.: D Olen huomannut muuan projektia työstäessäni, että koska kuvisharrastukseni on niin hallitsevana pohjalla, mun on jotenkin vaikea piirtää sarjismaisesti. Erityisesti taustat tuottavat ongelmia, viivani ei ole tasaista vaan koostuu monista viivoista. Ankoissa tätä ongelmaa ei juurikaan ole, mutta ne taustat..

Opiskelujen suhteen tavoittelen menestystä ensi kevään krijoituksissa, haluaisin kirjoittaa mukavat kirjaimet viidestä aineesta, erityisesti äikästä. Samoin lukiodiplomi pitäisi tehdä ja paremmin kuin hyvin.

Tästä vielä vähän etiäppäin pitäisi keksiä, mihin menen lukion jälkeen. Yllättävän lähellä jo tämäkin päätös. Tavoitteena olisi keksiä tämä vuoden tai parin sisällä.

Vierailija

Ai no kait sitten 1000 viestiä kesän loppuun mennessä... Ja myös yli 10 galleria työtä ja pari omaa tarinaa ennen koulun alkuu...

Vierailija

No, yritän saada 6000 viestiä vuoden loppuun mennessä. Veikkaan, että onnistun... Olenhan alle vuodessa kirjoittanut jo 4600 viestiä!

-Kia K.

Vierailija

tahdon saada kirjoitettua yli 2000 viestiä ennen joulukuuta!luulisi onnistuvan koska olen kirjoitellut muutamaan kuukauteen yli tuhat viestiä!

ps: onko tämä vain aa.fi tavoitteita?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat