Kun on tylsää

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hohhoijaa. Näin tulee huokailtua kun ei yksinkertaisesti keksi mitään tekemistä. On kyllästynyt jo niihin vapaa-ajan askareihin mitä normaalisti tulisi tässä kohtaa tehtyä, ja tekisi mieli kokeilla jotain uutta. Mutta kehveli vieköön, ei tule mitään mieleen, kun on jo niin rutinisoituinut perushommiin.

Jos ei keksi itse niin aina apua voi kysyä muilta. Netti on hyvä paikka. Siellä monet ihmiset käyvät jopa päivittäin ja tämänlaisia ja monia muita puheenaiheita et kysymyksiä varten ovat keskustelufoorumit.

Tässä ketjussa pohditaan ja keksitään tylsistyneille ihmisille kaikenlaista puuhaa mitä voi tehdä aina tylsän hetkinä. Muistakaa, ettei hyvä askare ole vaikeasti keksittävissä; monet eivät helpointakaan löydä kun jo kyllästyvät hakemiseen!

Tämä aihe koskettaa siis kaikkea vapaa-aikaan ja tylsyyteen liittyvää ja sivuavaa, siitä vaan pulisemaan!

Kommentit (8)

Vierailija

Tämmöistä ei luultavasti ole.

Mutta asiaan. Kun ulkona on joskus KAUHEAN kuuma/tylsä, laitan vesiletkun päälle ja menen sinne alle.. Virkistävää! Kannattaa kokeilla. Mutta yleensä kun minulla ei ole mitään tekemistä tulen näille sivuille. Tai no muutenkin koska nämä sivut ovat mukavia.

Sori lyhyt viesti.

-HH! Höhöö!

Vierailija

Minusta on nykyään tylsää käyttää koiraa ulkona, vaikka tiedän, että se pitää viedä.. Mikä auttaisi tehdä siitä hauskan jutun päivään?

-ATI

Vierailija

Heitä pallo ja roiku talutushihnasta perässä. =D

Yleensä, jos minulla on tylsää, tulen tänne, Sarjisfoorumille tai ulos. Kyllä sitä tekemistä keksii kun jaksaa keksiä. =D

~Multi-Z - Oi jospa kerran Akumaahan tieni käydä voisi...

Vierailija

No minä luen kirjaa (Soturikissoja =D) tai piirrän. Ja on hauskaa myös penkoa vanhoja piirustuksia/sarjakuvia, joita on itse tehnyt pienenä. Nimittäin isosiskoni kanssa ollaan revetty monta kertaa kun katsottiin varastossa niitä... ne on nimittäin aika... noloja ja outoja xD

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Meikäläinen tulee tälle sivulle pulisemaan, täällä on todella mukavaa porukkaa, tai vaihtoehtoisesti etsin jonkun hyvän biisin tabulatuureja, otan kitaran syliin ja alan harjoittelemaan.

Tämä tosin käy vaan kitaraa osaaville.. Pitää keksiä vielä jotain.

No yleensä se luuri käteen ja kavereille soittaminen on hyvä vaihtoehto, että pääsee neljän seinän ulkopuolellekin välillä...

Minulla tulee usein tylsää, kun olen esim pitkään tehnyt jotain mieliharrastusta tai jos olen juuri päässyt koulusta eikä läksyjäkään ole annettu.

Vierailija

yleensä painun koiran kanssa ulos tai lähden pyöräilemään.jos sataa vettä niin minä joko tulen koneelle(tuskin)tai sitten juoksen ulos kuin seonnut ja nautin sateesta!kaikista keleistä kannattaa nauttia!itse menen ulos satoi tai paistoi!positiivisella asenteella ja kunnon mielikuvituksella mikään ei ole tylsää!uskokaa pois!tylsät ihmiset eivät ikänään tee mitään mitä kannattaisi tehdä ja jäävät pois kaikesta kivasta!

silloin tällöin on kuitenkin hyvä napata jotain luettavaa ja rentoutua.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kun on tylsää

kuriton koira - 28.06.10 08:18 (ID 569981) yleensä painun koiran kanssa ulos tai lähden pyöräilemään.jos sataa vettä niin minä joko tulen koneelle(tuskin)tai sitten juoksen ulos kuin seonnut ja nautin sateesta!kaikista keleistä kannattaa nauttia!itse menen ulos satoi tai paistoi!positiivisella asenteella ja kunnon mielikuvituksella mikään ei ole tylsää!uskokaa pois!tylsät ihmiset eivät ikänään tee mitään mitä kannattaisi tehdä ja jäävät pois kaikesta kivasta! silloin tällöin on kuitenkin hyvä napata jotain luettavaa ja rentoutua.

Hohoo, rakastan sadetta ja ulkona on kiva juosta hulluna kun sataa! >D

Vierailija

Jaa, kun minulla on tylsää, niin luen joku Soturikissoja, (Minäkin luen niitä. Pitkästyn kuitenkin helpoti niitä lukiessani.) tai Ankkaa. Tai sitten pelaan pleikkarilla tai piirrän. Mutta aina en keksi, mitä piirtäisin...

Tai sitten olen tekemättä mitään, joskus sekin on hyväksi. Tai sitten menen ulos, ja teen siellä milloin mitäkin. Tai soitan kaerille, voisimmeko tavata.

-Kia K.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat