Huvipuistot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on sinusta suomen paras huvipuistolaite? Tornado,Half pipe ja linnamäen puuvuoristorata ovat minusta aivan erinomaisia.Entä sinusta?

Kommentit (15)

Vierailija

Emt... Moni on tosi hyvä ;) Ja en oo ollut kahteen vuoteen(:@) missään huvipuistos, ni en ees muista kunnol ;-))

Vierailija

Paras huvipuisto on ehkä Linnanmäki. Olen käynyt Linnanmäen lisäksi Tykkimäessä, mutta se on huono paikka.

Linnanmäen puuvuoristorata on todella hyvä! Salama myös. Pelkään noita pyöriviä laitteita, esim. kieppiä.. Pääni menee sekaisin niin helposti.

-ATI

Vierailija

Kävin linnanmäellä viime kesänä 4 kertaa ja sieltä parhaat laittaat on musta kirnu ja salama. Oon käyny kans särkäniemessä mutta linnanmäki on kyllä ehdottomasti mun suosikki =)

Vierailija

No, Linnanmäellä kävin pienenä ja kivaa siellä oli. Kummitusjunassa en nähnyt mitään, pelkäsin niin paljon ja suljin silmät kiinni :I Siinä meni se ilo, olin vielä pieni.

Särkänniemessä on myös tullut käytyä viimekesänä ja silloin se uusi Tyrsku laite oli kiva. Kävin siellä sisareni kanssa kaksi kertaa. Muutkin laitteet olivat kivoja. Koskiseikkailu oli kyllä parhaita laitteita ;)

Vaasalandiassa on kanssa tullut käytyä. Siellä se pitkä Tukkimäki oli todella huippu! Kastuttiin vain jonkin verran. Myös Viikinkilaiva oli aika kiva. Muistakin laitteista pidin.

Visulahdessa kävimme pienenpinä sisareni kanssa, olimme paljon isolla pomppupallolla, sellaisella, jolla voi pomppia. Narunvedossa minä voitin pienen dinon ja sisareni ison dinon. Heh, vaihdoimme ne sitten. Myös Karuselli oli silloin kiva.

Hilariushiiren maassakin kävimme pienenä ja sieltä en muista paljoa mitään. Muistan, kun olimme Hilariuksen kanssa kuvassa ja teimme noitasoppaa.

Haluaisin käydä Powerparkissa, siellä voisi olla kivaa. Särkänniemessäkin olisi hauska käydä uudestaan. Tivoleissakin on sitten tullut käytyä.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat