Vihollis Vakoojat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin. Tätä olen suunnitellut jo pitkään. Tämä on ikään kuin Operaatio, LTP, MAJ tai mitä niitä vielä onkaan. Tämä muistuttaa myös hieman GOL-ia.

Eli idea on tämä: Agentti topiceja täältä löytyy, samoin yksi varas-topic, mutta tämä topic on vakoojista... Vihollis Vakoojista.

Tämä "Konnakopla" koostuu siis vaihteeksi agenteista, jotka eivät taistele yhteisen hyvän puolesta... Mutta eivät oikein sitä vastaankaan. Tässä topicissa on myös rajoitettu määrä laitteita, ja voit olla joko kenttävakooja, tai jonkun tietyn alan erityisosaaja.

Minä, olen pomo, mestarivaras nimeltään Kia Cooper. Olen ennenkin vetänyt rikollisliigaa, jotka saatiin, minua lukuunottamatta kiinni. Fort Tripla oli alkuperäinen apulaispomo, sillä hän auttoi minua topicin suunnittelussa. Hän ei kuitenkaan enää ehtinyt tänne, joten Kuriton Koira sai hänen pestinsä.

Ja näistä voi valita, minkä erikoistaidon osaa:

Kulkuneuvoekspertti,

kaukoohjainekspertti,

tukikohtatyöntekijä, (liikkuu mylös kentällä)

taisteluekspertti,

naamiointiekspertti,

kenttätyöläinen,

koodinmurtoekspertti,

elekroniikkaekspertti,

harhautusekspertti*

hakkeri**

Ja apuvälineet:

Liitovarjo,

rakettikengät,

lentoreppu, (teho kestää 5 min)

salakuuntelulaite,

savupommit,

räjähteet,

radiopuhelimet,

erikoiskiikarit,

lasertykki,

laserkynä,

halvaus-suihke,

unikaasu,

pippurisuihke,

pistoolit,

valeasut,

kiilapyssyt,

suihkumoottoroidut rullaluistimet, (Teho kestää 30 minuuttia.)

sukellustarvikkeet, (Happea kahden ja puolen tunnin sukelluksiin.)

varkaiden käsikirja. (Kirjasta voi ajan myötä oppia uusia tietoja vähän mihin tahansa.)

Voit keksiä itsellesi vakoojanimen, tai käyttää nimimerkkiäsi.

Mukana:

Kia Cooper (Kia K, minä) = pomo, mestarivaras.

Fearles (Kuriton Koira) = apulaispomo, taisteluekspertti.

Star Duck (Star Duck) = naamiointiekispertti.

MasterCrackel (Tuplanolla 2) = hakkeri.

Mister W (Mr Roope Ankka) = hakkeri.

Digital (N. Äsäviisas) = hakkeri.

Salainen McD (Scooge McD) = tukikohtatyöntekijä.

CeDe (CrazyDuck12) = laite-ekspertti.

HH (Hessu Hissu!) = Vakoiluekspertti.

Mema (Merimaria) = Naamiointiekspertti.

TaVaVaMr. La (Tappavan Vaarallinen Vakooja Mr. Latettaja) = Taisteluekspertti.

£VA (Tri £uromie$) = ?

K-99 (Krosos99) = vakoiluekspertti.

00-Super (SUPER-FANI) = taisteluekspertti.

Afri01 (Cheek@) = ?

Scrapper99 (Scrapper99) = vakoiluekspertti.

Lycky Cooper (Lohis) = kenttätyöläinen.

SG (Gabi47) = vakoiluekspertti.

Vakooja Jussi (Jussi03) = taisteluekspertti.

Antti Utovaras (Vornanen) = Kulkuneunoekspertti.

SecretBirdie (Linnunpelätin) = vakoiluekspertti.

Tonttu (Puutarhatonttu) = naamiointiekspertti.

A-poju98 (Allu9898) = ?

VV Vauhti Vakooja (Timippa 11) = ?

Vauhti Veli (Veli Huilu) = ?

A. H (Kalle Kääk) = eläinekspertti. (Kouluttaa eläimiä rikollisiin tarkoituksiin.)

Hanzuz (Hantsus) = taisteluekspertti

Taa 24 (Taikaviitan apuri 24) = koodinmurtoekspertti.

Ma7-v (Tupuhullu8) = naamiointiekspertti.

H. Arha (Ninnu) = harhautusekspertti.

Destroyer (Mr A. A.) = taisteluekspertti.

Kung-Fu-Ge (Fuge) = kauko-ohjain ekspertti.

VH8 (Lupuhullu8) = naamiointiekspertti.

Ekku5 (Ekku 5) = taisteluekspertti.

Ensi@vakooja (Ensi@lantti) = harhautusekspertti.

TP (TimpeP) = kulkuneuvoekspertti.

A11 (Akkari 11) = koodinmurtoekspertti.

Lode-9 (Lopperi9) = aloittaleva vakooja.

ES-Jone (Roni02) = ?

Tuhf Tuhf (AkuAnkka-AA) = elekroniikkaekspertti.

Nixu = naamiointiekspertti.

0007 (Aw) = taisteluekspertti.

Tuli Ruusu (Ati Ankka) = vakoiluekspertti.

Nipsu9v (Iines9v) = vakoiluekspertti.

Agentti 00 Tuplanolla = taisteluekspertti.

Agent Martti (Dartti Martti) = ?

00-D (Daniel-10) = harhautusekspertti.

Huom. Kysymysmerkki erityissosaamisen kohdalla tarkoittaa sitä, että kyseinen henkilö ei ole ilmoittanut erityissosaamistaan.

Vihollisia:

H. A. K. Keri: niin sanotusti mielipuoli hakkeri, joka toimi entisen koplani hakkerina, ennen kuin sai potkut paljastuttuaan petoksesta. Nähtävästi yhteydessä V. Akoojan kanssa.

Teppo ja Seppo: maailman vähä-älyisimmät agentit, jotka sekoittavat jopa omat nimensä. Ennen he työskentilivät Toimistolla, mutta nykyisen tiedon mukaan he tyskentelevät Järjestölle.

V. Akooja: itsenäisesti työskentelevä vakooja, joka oli osallisena mikrofilmin varastuksessa. (Katso Keikka 2.) Nähtävästi yhteydessä H. A. K. Kerin kanssa.

Toimisto: pahin vihollisemme.

Järjestö: joukko hieman vähäjärkisiä agentteja, jotka eivät taistele yhteisen hyvän eteen... Mutta eivät silti luota muihin rikollisjärjestöihin. Osallisena mikrofilmi varkaudesta. (Katso Keikka 2.) Koko kopla oli pidätetty, (Katso Operaatio Lavastus.) mutta he onnistuivat karkaamaan. (Katso Kissa-keikka.)

Täskein sääntö, jota pitää ehdottomasti noudattaa:

Spämmäys ja trollaus kielletty. Jos joku jää kiinni spämmäämisestä tai trollaamisesta, hän saa yhden mahdollisuuden. Mikäli hän vielä sen jälkeen hän jää kiinni jommasta kummasta, hänet poistetaan listalta. Hän pääsee takaisin vain, kun osoittaa, että osaa olla spämmäämättä tai trollaamatta.

Topicin turha nostaminen on myös kiellettyä. Topicin saa nostaa vain ja ainoastaan silloin, kun se on vajonnut vähintään foorumin kolmannella sivulle, ja jos edellinen viesti on itsensä nostajan kirjoittama. Muussa tapauksessa pitää vain jatkaa edellisestä viestistä, vaikka topic olisi vajonnut vaikka sivulle 100. Turhista nostoviesteistä voi seurata varoitus.

Lisäksi otsikon turha muuttaminen ei ole sallittavaa. Sitä saa muuttaa vain minun tai Kurittoman Koiran luvalla.

Vuoropuhelut viesteissä ovat sallittuja, kunhan niiden alkuun ja loppuun kirjoittaa "mitä minä teen" -tyylillä. Olisi kuitenkin hyvä, että suurin osa viesteistä olisi kirjoitettu tällä tyylillä. Jatkuvista vuoropuheluista on nimttäin hankala tajuta mitään!

Eikä saa myöskään edetä liian nupeasti, vaan pitää edetä "niin kuin sen tekisi itse" -tyylillä. (Pitkät lentomatkat ovat poikkeus.)

Lyhenteitä:

PPP = Pariisin Pää Pankki

Salasanoja:

Järjestön salasana: Karhu Konttasi Katolla = KKK = Kaikkien kauhuamat Konnat

Koodikieltä:

Pesukarhunpesukone = auttakaa minua

MV = meitä vakoillaan

Muuta hyvin (epä)tarpeellista:

Olemme topicissa ihmisiä

Päämajamme on Venetsiassa, mutta olemme "Suomalaisia".

Suoritetut tehtävät:

Keikka 1.

Keikka 2.

Keikka 3.

Operaatio lavastus.

Kissa-keikka.

Käynnissä oleva tehtävä:

Karibian Aarre.

Varoituksen saaneet:

-Cheek@.

Omasta halustaan eronneet:

-Fort Tripla. (Master Thief)

* Erikoisosaamiset-listasta on aikoinaan poistettu hakkerin ja vakoiluekspertin pesti, sillä heitä tuli liikaa.

**Hakkeri lisätty takaisiin erikoissosaamisiin.

-Kia Cooper.

Sivut

Kommentit (1634)

Vierailija

Hyvä topic, Kia! Tulen mukaan, omalla nimimerkilläni. Ja voin olla naamioituja... Ja idea tähän topiciin taisi tulla eräästä pelistä, vai?

-Star Duck-

//: Juuri niitä tarkoitin.

Vierailija

Lainaus:
Vihollis Vakoojat

Star Duck - 28.06.10 06:55 (ID 569894)

Hyvä topic, Kia! Tulen mukaan, omalla nimimerkilläni. Ja voin olla naamioituja... Ja idea tähän topiciin taisi tulla eräästä pelistä, vai?

-Star Duck-

Kyllä, jos ajettelet Sly Cooper pelejä.

Eli naamioituja? Homma hoidossa!

-Kia Cooper.

Vierailija

Aika Sly Cooper-pelien tapaista... siis nuo laitteet ainakin ja sitten kun olet Kia Cooper o_O

Edit: Niin, tiedän että Cooper on oikeasti sukunimi. Mutta tarkoitin että sen olisi voinut mainita aloitusviestissä, että Sly-pelisarjasta on otettu joitain ideoita tähän.

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Koodinimekseni otan Maestro ladrón.

Olen ennen toiminut tauluvarkaana ja varastanut jopa Mona Lisan. Olen naamioitumis ja taisteluexpertti. Minä osaan naamioitua hetkessä toiseksi ja olen lisäksi erittäin huomaamaton, sillä minua kutsutaan myös hämähäkiksi.

Fort Tripla

Ps: Viestissäsi on pari kirjoitusvirhettä, mitä on unikaasi?;)

Vierailija

minä olen mukana!olen vaikka taisteluekspertti(liikkuuko kentällä?).nimeni on vaikka Fearles ja apuvälineet ovat pistoolit ja salakuuntelu laite.en ole kovin hyvä tälläisissa,joten antakaa anteeksi jos kämmään välillä ja neuvokaa kärsivällisesti ja älkää ,jooko,vetäkö hirveitä herppoja jos teen virheitä.

ps: olen tehnyt vasta muutaman keikan ja olen tehnyt enimmäkseen pieniä keikkoja ,joten olen vähän aloittelija,tässä leikissä siis.

pps: hyvä että kaikkia voi käyttää.......

Vierailija

Lainaus:
Re: Vihollis Vakoojat

Drako801 - 28.06.10 06:59 (ID 569899)

Aika Sly Cooper-pelien tapaista... siis nuo laitteet ainakin ja sitten kun olet Kia Cooper o_O

Ehkä... Mutta Cooper on oikeasti sukunimi!

Ja Fort Tipla... Anteeksi Maestri ladron on listassa.

-Kia Cooper.

Ps. Ei tarvitse erikseen ottaa omia laitteita, kaikkia noita voi käyttää!

Vierailija

Anteeksi kun kesti, huomasin vasta äsken, että porukkaa on riittävästi aloitukseen!

Keikka 1.

Tämä keikka sijoittuu Pariisiin.

Hakkerimme ovat selvittäneet, että kuuluisan taulun Tulva-aikaan Venetsiassa taakse on kätketty koodi, jolla voi avata PPP* : holvin, (* Pariisin Pää-Pankki.) jossa säilytetään kallisarvoista veistosta, Don Duckia. Vaikka se onkin pieni, se on mittaamattoman arvokas! Voimme myydä sen isolla rahalla eteenpäin, ja näin varmistaa tulevien keikkojen valmistelut. Valitettavasti Toimiston vakoojat ovat päässeet peräämme! Kopla, tämä keikka pitää hoitaa nopeasti, ennen kuin meidät saadaan kiinni! Eli matkaamme Pariisiin!

-Kia Cooper.

Ps. Sori, pitää lähteä, mutta voitte varmaan aloittaa itseksenne? Koitan tulla huomenna!

Vierailija

menkää sinne,minä tutkin muut käytävät......toimiston tyyppejä!no voi.....eivät luultavsti nähneet minua,mutta paras menää sanomaan muille......hei mitä!

toimiston tyyppi: me saatiin yksi niistä!eiköhän muut ole täällä myös.....

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Minusta tuntuu siltä, että kaikki tapahtuu liian nopeasti ja helposti. Ei se voi oikeasti olla niin helppoa ja niin nopeasti tehtyjä. Tämän pitäisi kai olla haasteellista toimintaa eikä se voi tapahtua niin nopeasti, siitä menee ilo.

Maestro ladrón

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Vihollis Vakoojat

Fort Tripla - 28.06.10 07:49 (ID 569959)

Minusta tuntuu siltä, että kaikki tapahtuu liian nopeasti ja helposti. Ei se voi oikeasti olla niin helppoa ja niin nopeasti tehtyjä. Tämän pitäisi kai olla haasteellista toimintaa eikä se voi tapahtua niin nopeasti, siitä menee ilo.

Maestro ladrón

hidastetaan tahtia,olet oikeassa.minä en keksi mitään jatkaako joku?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat