Kulttuuri keskustelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päätin nyt tehdä tämän topicin jota olen kaavaillut jonkin aikaa.

Tässä topicissa on tarkoitus kirjoittaa artikkeleita kulttuurista ja keskustella laajasti siitä.

Päätin myös että selitän mitä kulttuuri on, jos joku ei tiedä. Kulttuuri on musiikkia, taidetta ja melkein mitä tahansa! Sana kulttuuri on aikasen vaikea selitää sillä kultturi on hyvin laaja käsite.

On myös erikseen musiikki-kulttuuri ja niin eespäin.

Toivoisin myös että tässä topassa ei spämmättäisi, tai huudeltaisi "Lukkoon!" huutoja. En myöskään itse löytänyt tämmöistä topiccia.

Voit siis kirjoittaa kultturista tai kerätä mielipiteitä jostain kulttuuriin liittyvästä asiasta.

Jos on kysyttävää kysykää minulta. Toki muutkin voivat vastata.

Otan ensimmäisenä erään aiheen puheeksi, josta haluasin lisää tietoa.

Haluaisin tietää lisää Poseidon nimisestä laivasta.

Poseidon oli lähtenyt uudenvuodenaattona valtameri risteilylle.

Aluksi kaikki sujui erittäin loistavasti.

Tunnin kuluttua tutka havaitsi 14 metriä korkean hyökyaallon. Laivan kapteeni yritti saada laivan kääntymään, mutta hän ei kerennyt.

Hyökyaalto törmäsi laivaan ja laiva kääntyi väärin päin. Poseidonia pidätteli siis jättimäinen ilmakupla. En itse tiedä mitään muuta tietoa siitä, joten haluaisin lisää tietoa!

Kiitän jo etukäteen kaikkia ahkeria kirjoittajia!

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:
Viitatar: Otan ensimmäisenä erään aiheen puheeksi, josta haluasin lisää tietoa.

Tunnin kuluttua tutka havaitsi 14 metriä korkean hyökyaallon. Laivan kapteeni yritti saada laivan kääntymään, mutta hän ei kerennyt.

Hyökyaalto törmäsi laivaan ja laiva kääntyi väärin päin. Poseidonia pidätteli siis jättimäinen ilmakupla. En itse tiedä mitään muuta tietoa siitä, joten haluaisin lisää tietoa!

En tiedä miten tuo liittyi mitenkään kulttuuriin, mutta vastaan kuitenkin. :'D

Pieni korjaus: Poseidon on fiktiivinen seikkailuelokuva. Poseidonin kaltaista laivaonnettomuutta ei minun käsittääkseni ole koskaan tapahtunut : ) Siis, pelkkä väärinkäsitys. Näin käy kun elokuva ja todellisuus menevät sekaisin ; ). Jos kysyttäisiin mitä pidin elokuvasta poseidon, arvostelu olisi nätisti puettuna tällainen: Kökkö, epärealistinen ja ylinäytelty, mauton yritys tehdä laivaonnettomuutta käsitteevä seikkailuelokuva.

Jos haluat lisätiestoja elokuvasta, mene Wikipediaan ja kirjoita hakuun "Poseidon (elokuva)"

-Late98-

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Lainaus:
Re: Re: Kulttuuri keskustelu

Late 98 - 29.06.10 11:58 (ID 570253)

Lainaus:
Viitatar: Otan ensimmäisenä erään aiheen puheeksi, josta haluasin lisää tietoa.

En tiedä miten tuo liittyi mitenkään kulttuuriin, mutta vastaan kuitenkin. :'D

Pieni korjaus: Poseidon on fiktiivinen seikkailuelokuva. Poseidonin kaltaista laivaonnettomuutta ei minun käsittääkseni ole koskaan tapahtunut : ) Siis, pelkkä väärinkäsitys. Näin käy kun elokuva ja todellisuus menevät sekaisin ; ). Jos kysyttäisiin mitä pidin elokuvasta poseidon, arvostelu olisi nätisti puettuna tällainen: Kökkö, epärealistinen ja ylinäytelty, mauton yritys tehdä laivaonnettomuutta käsitteevä seikkailuelokuva.

Jos haluat lisätiestoja elokuvasta, mene Wikipediaan ja kirjoita hakuun "Poseidon (elokuva)"

-Late98-

Samaa mieltä!

Vierailija

Kulttuuri on varsin kiehtova puheenaihe, jos itse pysyn kärryillä.=)

Lempiaiheitani ovat tietysti musiikki ja tanssi. Ranskalaiset balettiteatteri näytökset ovat hienoa nähtävää vaikka olenkin nähnyt niitä ain muutaman televisiosta.

Mitkä ovat teidän mielestä parhaita aiheta kulttuurista?

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Sori, sotkin historian kulttuuriin.

No, tekevälle sattuu.

Minun mielestä musiikki, tanssi ja taide ovat kiinnostavia aiheita kulttuurissa.

Oletteko muuten käyneet Kiasmassa?

Minä en ole mutta kiinnostaisi käydä.

Vierailija

Lainaus:
Viitatar: Sori, sotkin historian kulttuuriin. No, tekevälle sattuu. Minun mielestä musiikki, tanssi ja taide ovat kiinnostavia aiheita kulttuurissa. Oletteko muuten käyneet Kiasmassa? Minä en ole mutta kiinnostaisi käydä.

Eipä mitään, niin käy : )

Mutta juu, Kiasma on hieno paikka. Kannattaa käydä katsomassa! Kävikö joku teistä viime vuoden marraskuussa Helsingin taidemuseossa järjestetyssä Picasso- näyttelyssä? Itse kävin siellä peräti 2 kertaa. Toisen kerran kävin äidin ja serkkuni kanssa,toinen kerta oli kun menimme sinne luokkaretkelle. Minä en kyllä pitänyt Picasson taiteesta ollenkaan, pidän enemmän ihan sellaisesta "normaalista", esittävästä taiteesta, josta näkee selvästi mitä maalauksella yritetään ilmaista tai ylipäänsä mitä se esittää. Picasson abstraktit palikkamaalaukset eivät liiemmin siis innostaneet. Jos minulta kysytään, ette menettäneet paljoa jos ette näyttelyssä käyneet. ; )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat