Painajainen Paratiisitiellä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä mieltä olette tästä Marco Rotan tekemästä sarjasta Painajainen Paratiisitiellä minun mielestä tuo tarina oli todella hyvä ja Rota on muutenkin hyvä tekemään Ankka tarinoita eli täällä saa keskustella tuosta Marco Rotan upeasta tarinasta oliko se kivaa luettavaa vai oliko se ihan tylsä ja tässä vielä AA lehden numero ja vuosi missä se on julkaistu AA.20-21.1997. Tuo tarina on julkaistu myös Ankantekijät 4.

160 viestini.

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:
Re: Painajainen Paratiisitiellä

i.k 2000 - 29.06.10 01:49 (ID 570359) onko sinun tarkoitus olla viikon aktiivisin? vastaan kuitenkin:ihan hyvä.

Mitäs tarkoitat tuolla? No, taidan olla lukenut tuon "Painajainen Paratiisitiellä" tarinan ja kyllä se hyvä on. Antaisin arvosanaksi 9+. En muista tarinaa kunnolla, mutta jotakin muistan. Rotan piirrostyyli on minusta aika hyvää. Hän piirtää hyvin ja arvostan sitä. Jotkut hänen tarinansa ovat ehkä hieman tylsiä, mutta silti kivoja.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Joo, minäkin olen lukenut sen. Jotain 8-9. Rotan piirrostyyli on kyllä todella hyvä.

-Linnunpelätin,a secret cousin of Donald Duck!

Vierailija

Minulla ei ole sitä kirjaa, mutta aijon ostaa kirjan Aku Ankan nettikaupasta tai Suomalaisesta kirjakaupasta.

~D@isy, aina ajan tasalla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat