Onkos täällä ketään Wikioiden muokkaajia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse kun muokkaan aktiivisesti kahta wikiaa eli osaan käytännöt, alustojen, mallineiden ja muiden käytön. Ja osaampahan vielä koodatakkin näitä;) Eli muokkaan perustamaani Perillinen Wikia jonne olen viimepäivinä tehnyt mallineita ja sekä foorumit. Toinen paikka on Jedipedia jossa minulla on kohta 1000 muokkausta. Onkos kellään muulla muokkaus kokemusta tai muokkaako aktiivisesti wikioita?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olen miettinyt, miten niitä "pedioita" tehdään. Jos joku tietää niin viitsisitkö kertoa? :D

Mutta, asiaan: Itse muokkaan korkeintaan Wikipediaa. Hikipediassa ei ole mitään järkeä, niin sinne en kirjoita.

Anteeksi lyhyt viesti.

~Multi-Z - Oi jospa kerran Akumaahan tieni käydä voisi...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enpä ole juuri wikioita muokannut, mutta Wikipediasta on aika paljon kokemusta (yli 250 artikkelia olen aloittanut). Osaan myöskin tehdä artikkeleita, muokata mallineita ym. Kaikki onnistuu, voisin sanoa.

Itsekin olisin kiinnostunut aloittamaan/päivittämään jotain Wikiaa, kunhan itsellä vain olisi kiinnostusta sitä aihetta kohtaan..

Vierailija

Mee Wikian center sivulle sit siellä on heti tyrkyllä että uusi wiki. Toki voit tehdä/mennä toisen wikin kautta.

//Eli siis mee: wikia.com/Wikia sit paina create wiki. Tekö vaiheessa kannattaa valita suomenkielinen alusta;)

///Ja suomenwikin "pääkonttori" fi.wikia.com/wiki/Wikia

Vierailija

Onko kukaan lukenut Perillinen kirjasarjaa? Jos on niin olisiko halukkaita tulemaan tekemään artikkeleita Perillinen Wikiin? ---Raskasta mainontaa:D---

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: : Onkos täällä ketään Wikioiden muokkaajia?

SnakeQ - 30.06.10 07:21 (ID 571693)

Onko kukaan lukenut Perillinen kirjasarjaa? Jos on niin olisiko halukkaita tulemaan tekemään artikkeleita Perillinen Wikiin? ---Raskasta mainontaa:D---

No minä olen lukenut kolme kirjaa, vaikka en muista niistä paljoa... Mutta löytyykö aiheesta tarpeeksi tietoa kokonaiseen Wikiin? :D

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No pitää harkita. Tänään en kuitenkaan enää viitsi; lupauduin n. tunti sitten etten enää mene tänää koneelle mutta toisin kävi. : ) Taidan rekata tuonne huomenna.

Vierailija

Olisitko halukas vielä tulemaan? Olemme muuttamassa pois wikian servuilta ShoutWikiin joka on osittain suomalainen ja he ymmärtävät mitä ihmiset tarvitsevat.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Onkos täällä ketään Wikioiden muokkaajia?

The God That Failed - 18.11.10 08:41 (ID 660018)

Olisitko halukas vielä tulemaan? Olemme muuttamassa pois wikian servuilta ShoutWikiin joka on osittain suomalainen ja he ymmärtävät mitä ihmiset tarvitsevat.

Jaa olet siis SnakeQ, vai? Minkä takia olet tehnyt kaksi tunnusta?

Itsekin muuten muokkailin Wikiaa joskus kesällä, mutta kiinnostus laski, koska se ei toiminut niin kuin pitäisi. Kuvat eivät tulleet aina näkyviin, ja muitakin pikku ongelmia oli.

Vierailija

Olen mutta tämä Aku Ankan sivu on vaan niin surkea että se ei anna minun kirjautua sisään. Siksi nyttenkin tulen sisään aina rekisteröinnin vahvistuksella.

Onkos sulla tainnut olla jotain häikkää koodien kanssa? Koska niiden kanssa pitää olla todella tarkka tai muuten voi vaikka koko sivun tuhota:D

Ja missäs päin muokkasit?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
The God That Failed: Olen mutta tämä Aku Ankan sivu on vaan niin surkea että se ei anna minun kirjautua sisään.

No aika monelle muullekin on tainnut käydä samalla tavalla. Sellaista olen lukenut joskus.

Lainaus:
The God That Failed: Onkos sulla tainnut olla jotain häikkää koodien kanssa?

Ei tietääkseni mitään sellaisia ollut, vaan ongelma taisi liittyä logoon. Se ei tullut millään näkyviin siihen logon paikalle, vaikka tyhjensin evästeetkin selaimesta. Mutta nyt kun katson sivua, niin logo on näkyvissä niin kuin pitääkin. Jotain häikkää sitten vain oli jossakin, kun ei silloin näkynyt.

Lainaus:
The God That Failed: Ja missäs päin muokkasit?

No se jääköön salaisuudeksi. Sanotaan vaikka näin, että yksi tv-sarja se on, josta päätin tehdä Wikia-sivuston. En kylläkään tiedä, että aionko enää muokata sitä, kun enemmän olen keskittynyt aitoon oikeaan Wikipediaan. : )

Vierailija

Itselle ei ole mitään lisättävää sinne.(tietysti aina voi kääntää) siksi muokkaan muita. Kiinnostus pysyy kun muokkaa sellaista josta on kiinnostunut.

Ja sen logonhan saa kun tallentaa kuvan nimellä Wiki.png jos kyseessä on Wikia. En tiedä miten muiden hostaamilla kuten Shoutwikin.

Vierailija

Joskus, kun minun pitää äkkiä saada tietoa, käyn katsomassa Wikipediasta. Mutta sinne en koskaan ole mitään muokannut. Siinä varmaan pitää kertoa oma nimensä, jos ei ole rekisteröitynyt. Ja sitä paitsi minulla ei olisi sellaiseen hommaan tarpeeksi tietoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat