Oletko kaatunut pyörällä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen kaatunut pyörällä 20.6.10 Klo:20.37. Ajoin vähän liian kovaa alamäessä sitten kun katsoin vähän muualle niin pyörä tökkäsi kaiteeseen. Olin 10v. Eikä minulla ollut kännykkää mutta onneksi isäni ajoi pyörällä edellä ja hän kuuli pamauksen,niin hän tuli auttamaan ja soitettiin äidille ja se tuli hakemaan minut ja laittoi sen pyörä telineeseen autoon. Koti pihassa minun vasempaan ranteeseen alkoi sattua hirveästi. Minut vietiin sairaalaan kuvattavaksi ensin epäiltiin ranne murtumaa mutte se oli vain revähdys parantui parissa päivässä. Tuli pienet haavat kylkeen ja iso varpaaseen mustelma. Pyörää korjataan ja se saadaan varmaan korjatuksi.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Olen kaatunut monta kertaa näinä kymmenessä vuodessa olen pahoillani mutta mielestäni hieman turha topic

Topottaja hypnoosin vallassa.

Vierailija

Olen kaatunut pyörällä, ja parikin kertaa melkein-vakasvasti. Pää on meinannut pari kertaa osua täysiin asfalttiin, ja yritän välttää sitä, koska EN käytä kypärää. Yleensä olen kaatunut liian kovassa vauhdissa taikka alamäessä. Tänä vuonna en ole kuin pari-neljä kertaa kaatunut, mutta ne eivät ole sattunut yhtään.

Vierailija

Mä oon kaatunut pyörällä monia kertoja. Aina on tullut tikkejä. vauvana kaaduin kukka purkkiin ja 8 tikkiä päähän ja kun kaaduin pöyrällä niin tuli poskeen 6 tikkiä. paljon muuta pahoja tapahtumia.

-PepsiBox pepsillä eteenpäin-

Vierailija

Lainaus:
Re: Oletko kaatunut pyörällä?

AkutykkääIineksestä - 30.06.10 07:20 (ID 571691) Olen kaatunut pyörällä, ja parikin kertaa melkein-vakasvasti. Pää on meinannut pari kertaa osua täysiin asfalttiin, ja yritän välttää sitä, koska EN käytä kypärää. Yleensä olen kaatunut liian kovassa vauhdissa taikka alamäessä. Tänä vuonna en ole kuin pari-neljä kertaa kaatunut, mutta ne eivät ole sattunut yhtään.

sama mulla.

-PepsiBox pepsillä eteenpäin-

Vierailija

Koitin keulia mökillä, ja pyörä on melko pieni.

Polveni osui ohjaustankoon ja kaaduin pyörän kanssa ojaan, jossa oli vettä.

Allu on täällä taas!

Vierailija

en ole varsinaisesti kaatunut koskaan mutta aina

talvella kaverin kaa ajetaan jollain romulla pyörällä lumi penkaa päin täysiä ja lennetään

ratin uli lumi hangelle. se on ihan kivaa paitsi silloin ku on lumi jää kovaa.

mutta en varsinaisesti koskaa vahingossa kaadu pyorällä

o.k

Vierailija

Monen monta kertaa... Yhtenäkin kesänä pyörä riistäytyi hallinnasta kotipihalla ja se oli tietysti hiekkapihaa... Polvista ja kyynerpäistä vuosi kauheasti verta ja lääkärillä käytiin. Ei kuitenkaan mitään vakavaa ollut tapahtunut.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Varmaan sata kertaa...Ja ne kaatumiset on johtunut: olen joko ajanut jotain/jonkun päälle,kaatunut omaa typeryyttäni tai jarruttanut kovaa ja kaatunut.Ja en koskaan vakavasti,pieniä naarmuja jne.Paitsi yhdellä kertaa meni polvesta alaspäin jalka täysin naarmuille!Ja verta tuli aivan älyttömästi!Kiva juttu...xD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat