Kuka on kerännyt kaikki mini-taskarit tähän mennessä??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi Kuka ois kerännyt kaikki mini-taskarit tähän mennessä??

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

En ole, mutta saatan kerätä jos kirppikseltä/divarista löytyy halvalla niitä. Omistan tähän mennessä numerot: 1 (:o hävinnyt juuri), 7, 8, 10, 11 ja vastaisuudessa hankin kaikki numerot peräkkäin.

Vierailija

Kaikki löytyy kaapista. Ne tulee niin sopivin väliajoin, ja eivät ole mitään rahansyöjiä, kuten monet muut ankkajulkaisut.

AKU-97

Vierailija

Omistan numerot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ja 11, eli kaikki. Aion myös hankkia seuraavatkin Mini-Taskarit. Kuinkahan monta niitä vielä tehdään? Jos niitä alkaa tulla jo yli 50, en tiedä, tuleeko enää ostettua.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Minulla on 1-10 mutta joillain on 11? Onko se jo ilmestynyt vaikka edellisen mini-taskarin takakannessa lukee, että se ilmestyy tänä sunnuntaina vasta... Eli siihen on 6 päivää...???

Vierailija

minulla ei ole kaikkia mutta kaikku 6-11 löytyy Mini taskarit ovat ihan kivoja mutta eivät todellakaan päihitä tavallisia taskareita paras on varmaan tuo uusin Mini 11 aika paljo hyviä tarinoita.

Vierailija

Minulla on kaikki Mini-Taskarit. Ostin juuri pari päivää sitten numeron yksitoista. Jotenkin sain vain päähäni ostaessani ykkösosaa, että voisinhan minä hankkia hyllyyni nämä kaikki! : )

§ Mr R.A. - se on siinä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat