Kuinka monella on se uus Aku Ankka T-paita??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on. Tilaus tuli just viime viikolla.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

ei ole mutta tuhlaan säästöni kyllä siihen nyt!!!Toivottavasti se istuu sit ainaki mun päälle.Monen laisia akuankka paitoja on jo ollut mulla ei oo kuitenkaa kaikkia.

Vierailija

Ei ole. Voisin ehkä hankkia, mutta voisiko jok joka omistaa kyseisen paidan kertoa onko se kuuma vai viileä kesällä?

Vierailija

Yleensä paidois on vaa akun kuva ja valkonen tausta vois olla vaikka kaikkien sukulaisten kuva tai sitte roope jossain korkeella vuorella klondiken aikoina.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kuinka monella on se uus Aku Ankka T-paita??

kuukai - 01.07.10 04:37 (ID 572442) Yleensä paidois on vaa akun kuva ja valkonen tausta vois olla vaikka kaikkien sukulaisten kuva tai sitte roope jossain korkeella vuorella klondiken aikoina.

Hyvä idea, jos sellainen olisi, ostaisin varmasti! En ole ostanut uutta Aku Ankka T-paitaa. Ihan kivahan tuo olisi...

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Tälläinen on jo. Lisäksi tämä kuuluisi Keräily-alueeseen. Mutta nyt asiaan: minulla on tuo kyseinen t-paita ja se on aivan mahtava! Koskaan aiemmin en ole ostanut Aku Ankka-t-paitoja.

karvisfani97

Vierailija

Ajattelin ostaa. Katsotaan nyt ku en oo ennen tilannu netistä mitään. Raha ei ois ongelma mut jos siihen joutuu laittaa tilinumeron niin en tiiä ku tarvin yleensä vaan käteistä. Ei oo ikinä tarvinnu nostaa tililtä rahaa niin... :D :$

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat