Yleisurheilun EM-kisat!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

aikooko kukaan kattoa yleis urheilun Em-kisoja heinä ja elokuussa???? Minä aion muttei suomi siellä kumminkaan pärjää. nythän em kisat järjestetään jatkossa kahden vuoden välein ja kahden vuoden päästä em kisat ovat täällä Helsingissa, suomessa.

Kommentit (11)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tottakai aion katsoa. Eiköhän Suomi muutaman mitalin sieltä ota. Keihäästä on pakko tulla. Ja 3000 metrin esteisiinhän Suomi saa 3 edustajaa mukaan, kun Keskisalo voitti mestaruuden viimeksi. Nyt en usko suomalaisten mestaruuteen kuitenkaan siinä lajissa. Hyvän ajan juoksi tänään Seinäjoen Joonas Harjamäki, eikä jäänyt paljoa Ruotsin Muhamedistakaan.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Jäkäläporsas, olet aika uusi käyttäjä, etkä välttis tiedä kaikkea, mutta voin valaista, että "Urheilu"-topic on olemassa, ja sinne voi laittaa kaiken liikuntaan/urheiluun liittyvän. Tämä on siis turha topic, mutta en usko että tiesit sitä.

Itse en ole koko kisoista kuullutkaan, multa ei kannata kysyä.. =D

-Affena

Vierailija

Lainaus:
Af1: Kuka sen on tehnyt?

Minä olen tehnyt sen. Nämä (esim. jalkapallo) ovat niin suuria aiheita, että Urheilu-topicissa ne vain joutuisivat joidenkin juttujen väliin ja keskustelu olisi vaikeampaa.

§ Mr R.A. - rakkaudesta jalkapalloon

T_uke
Seuraa 
Liittynyt5.6.2010

Minä olen tehnyt sen. Nämä (esim. jalkapallo) ovat niin suuria aiheita, että Urheilu-topicissa ne vain joutuisivat joidenkin juttujen väliin ja keskustelu olisi vaikeampaa.

§ Mr R.A. - rakkaudesta jalkapalloon

[/quote]

Samaa mieltä isompi asia minusta ovat nuo jalkapallon mm kisat.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noniin, sitten vain tänne keskustelut yleisurheilun EM-kisoista. Kisat pidetään aina neljän vuoden välein, ja tällä kertaa ne on Espanjan Barcelonassa. Kisat kisataan 27. heinäkuuta - 1. elokuuta 2010 välisenä aikana.

Viimeksi Suomi sai kolme mitalia, ja uskon että siihen määrään jäädään enimmillään tänäkin vuonna.

Suurimmat suomalaistoivot:

Tero Pitkämäki

Tommi Evilä

Teemu Wirkkala

Jukka Keskisalo

Pistesijoja Suomelle tulee varmaan monia, mutta mitalit ovat tiukassa tuttuun tapaan.

// Suurin osa muuten Suomen joukkueessa kilpailevista on Pohjanmaalta : D

Vierailija

Ai vuonna 2012 on Suomessa ne kisat? Ei kiitos, ei oteta niitä vastaan, jää enemmän jääkiekon järjestämiselle, tuhlataan jääkiekon MM-kisoihin omaisuus :) Katos kun Suomella on mahiksia jääkiekossa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näkee kyllä heti, että djlordi tietää hyvin paljon urheilusta. Ja olenkin hänen kanssaan samaa mieltä noista suomalaistoivoista. Mutta niiden lisäksi sanoisin, että joku yksi tai kaksi suomalaista yleisurheilijaa tulee varmasti yllättämään noissa kisoissa.

Luulenpa, että Suomen joukkue jää taas valitettavasti vähiin mitaleihin. Tällä kertaa taitaa tulla vain kaksi mitalia, kuten olen jossain (taisi olla Urheilu-topic) topicissa sanonutkin. Ne mitalit tulevat todennäköisimmin keihäänheitosta ja pituushypystä. Jos ovat tullakseen. :D Mutta jos kaikki menee täysin nappiin, ja tapahtuu jokunen yllätyskin myös, niin Suomen mitali-määrä saattaa kivuta jopa 5:een mitaliin.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nostetaanpas tämä alkuperäinen EM-kisa -topic, kun toinen samanlainen on näköjään tehty.

Miesten 20 km kävely oli varsin selvä voittajan osalta jo vähän yli puolivälissä kisaa. Toki varoitukset tai hyytyminen olisivat voineet voiton pilata, mutta niin ei käynyt. Ei mitenkään kovin kiinnostava, koska ei suomalaisia ollut mukana.

Miesten moukarinheiton karsinnasta finaaliin pääsi O-P Karjalainen ainoana suomalaisena. Myös kaksi muuta suomalaista onnistuivat ihan hyvin. Karjalaisen pitää kyllä kuitenkin finaalissa parantaa, jos haluaa taistella hyvistä sijoituksista.

Illalla tulossa muutama finaali, niitä mielenkiinnolla odottelen jo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat