kuka perii roopen rahat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka perii Roopen rahat?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Aku perii Roopen rahat olen lukenut tuon yhdestä sarjasta tai sarjoista eli niissä Roope hutaa Akulle että jätän sinut perinnötömäksi! jos Aku on tehnyt jotain väärin mutta Roope on kuitenkin aina leppynyt. eli aku perii Roopen rahat mutta tuo huudahdus ei nyt taida olla ihan suoraan kopsattu mutta jotenkin tuollain se oli siinä sarjassa tai sarjoissa.

Ja tämä on aika turha topic ja kun vastaus on jo saatu niin tämän topicin voi laitaa nyt lukkoon.

Vierailija

Minäpäs tarkastelen tätä Suomen lain kautta.

Roopella ei ole puolisoa, lapsia tai elossa olevia vanhempia, niin hänen omaisuutensa siirtyy hänen sisko(i)lleen (tarvittaessa omaisuus jaetaan puoliksi). Jos siskot ovat vainajia, omaisuus jaetaan siskojen lapsien (Aku, Della) kesken. Testamentilla Roope voi lahjoittaa rahansa jollukulle muulle ja jättää sukulaiset (paitsi rintaperilliset, joita Roopella ei ole) nuolemaan näppejään.

Vierailija

Roope varmaan antaa kaikki kaupat, osakkeet ja rahasäiliön rahat Akulle, mutta kaiken muun rahan hän antaa luultavasti Hortensialle ja Matildalle. Ja voihan hän antaa osan rahoista Dellalle. :O

Vierailija

Enpä tiädä tarkaan kelle hän rahanssa lahjoitaa, mutt josain taskarissa tai roope sedässä sanotiin että Roope lahjoitaa ne Milla Magialle. (sori mä en enempää muista, yritän etiä vieläkö tuo maholinen paljastus löytyis jostain akkarista.)

Vierailija

Totuus kukaan ei peri rahoja koska akuankasta ei tule kuolemaan kukaan tai sellasta.Ja mä en akulle rahoja antais jos oisin roope.Mut omapa oli satuhahmon valinta.

Aiheesta kirjoitti kuukai.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat