Walt Disney Itse

Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Kaikki puhuvat aina Carl Barksista ja Don Rosasta, mutta miksei kukaan ikinä puhu itse Walt Disneystä? Hänhän se Disneyn loi.

Kommentit (12)

Vierailija

Niin, hänhän itse loi Mikki Hiiren ja Aku Ankan! Walt Disney loi lähes kaikkien Aku Ankka fanejen suosikkihahmon, eli Aku Ankan. Mikki Hiiri ei ole niin suosittu nykyään, mutta alkuaikoina sekin oli hyvin suosittu.

Walt Disney oli minusta hyvä, koska teki monia elokuvia, loi Mikin ja Akun, perusti Disneyn jms. Hän oli oikein hyvä ihminen.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Walt Disney Itse

Taikaviitta 11 - 04.07.10 01:16 (ID 574300) Kaikki puhuvat aina Carl Barksista ja Don Rosasta, mutta miksei kukaan ikinä puhu itse Walt Disneystä? Hänhän se Disneyn loi.

Niinpä, aina puhutaan Rosasta ja Barksista, ei koskaan Disneystä!Walt Disneyhän loi Mikki Hiiren ja Aku Ankan, miksi sitten Walt Disneystä ei puhuta mitään?Hyvä topic, Taikaviitta 11.

Vierailija

Te olette oikeassa. Aina puhutaan Rosasta ja Barksista. Tiedän syyn. Siksi, koska Walt Disney ei piirtänyt Ankkaa. Hänen kuolemastaan on yli 40 vuotta aikaa. Mutta minun mielestäkin Disneystä pitäisi puhua paljon enemmän.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Walt Disney Itse

peksu1 - 04.07.10 03:23 (ID 574447)

Te olette oikeassa. Aina puhutaan Rosasta ja Barksista. Tiedän syyn. Siksi, koska Walt Disney ei piirtänyt Ankkaa. Hänen kuolemastaan on yli 40 vuotta aikaa. Mutta minun mielestäkin Disneystä pitäisi puhua paljon enemmän.

Samaa mieltä!

Vierailija

Walt Disney tosiaan on jäänyt varjoon. Hänhän on saanut yli 30 Oscaria ja muutaman Emmyn. Ilman häntä ei Akua, Mikkiä ja Disneytä olisikaan.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Walt Disney Itse

musa - 05.07.10 09:46 (ID 574816)

Walt Disney tosiaan on jäänyt varjoon. Hänhän on saanut yli 30 Oscaria ja muutaman Emmyn. Ilman häntä ei Akua, Mikkiä ja Disneytä olisikaan.

Ei olisikaan! Täällä topicilla jutellaan vain Disneystä!! Ei Barksista ei Rosasta.

Lainaus:
Hyvä topic, Taikaviitta 11.

Kiitos kovasti!

Vierailija

tiedättehän väitteen että hänet olisi syväjäädytetty

että hän voisi tulla katsomaan disneytä joskus ikuisuuden kuluttua?en oikein usko tähän väitteeseen.se on mielestäni mahdotonta,jostain vanhasta lehdestä luin tästä

Vierailija

Joo tosiaan hän on jäännyt varjoon hänhän loi Mikin,Mustan Pekan,Aku ja monia mouita hahmoja disneyylä disneyn lyhyt elokuvat ovat aika hauskoja

Topooottaja hypnoosin vallassa.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Walt Disney Itse

kuriton koira - 05.07.10 05:03 (ID 575270)

että hän voisi tulla katsomaan disneytä joskus ikuisuuden kuluttua?en oikein usko tähän väitteeseen.se on mielestäni mahdotonta,jostain vanhasta lehdestä luin tästä

Ei se edes ole totta! Katsoin yhden kiinnostavan dokumentin SuomiTvltä. Se kertoi Disneystä ja siinä puhuttiin juuri tästä väitteestä. Disney itse sen vitsinä sanoi, mutta eihän kukaan voi elää jäädytyksen jälkeen...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Walt Disney Itse

Taikaviitta 11 - 06.07.10 09:10 (ID 576472)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Walt Disney Itse

kuriton koira - 05.07.10 05:03 (ID 575270)

Ei se edes ole totta! Katsoin yhden kiinnostavan dokumentin SuomiTvltä. Se kertoi Disneystä ja siinä puhuttiin juuri tästä väitteestä. Disney itse sen vitsinä sanoi, mutta eihän kukaan voi elää jäädytyksen jälkeen...

olen samaa mieltä ja heitin tuon vain vitsinä,siis

eiköhän se olisi jo kerrottu jos se olisi totta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat