Tuplanolla Aku Ankka -lehtiin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

Toivoisitteko te että Tuplanollaa julkaistaisiin jatkotarinana Aku Ankka -lehdissä? Minusta on ärsyttävää kun en pysty ostamaan kaikkia taskareita missä Tuplanollaa on! Silloin kaikki voisivat lukea Tuplanollan suoraan lehdestä, jos tilaavat sitä. =) Itse olen suuri Tuplanolla fani, ja toivoisin että sen lukeminen olisi tästä lähtien helpompaa! Kertokaa oma mielipiteenne rohkeasti! :D

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Lainaus:
Tuplanolla Aku Ankka -lehtiin?

Kia K. - 05.07.10 11:15 (ID 574894)

Moi!

Toivoisitteko te että Tuplanollaa julkaistaisiin jatkotarinana Aku Ankka -lehdissä?

No en todellakaan toivo Tuplanollaa Aku Ankka -lehtiin. Saakoot pysyä taskareissa. Tuplanolla tarinat ovat yleensä joku 25-40 sivua pitkiä ja koko Aku Ankka lehti menisi pilalle mielestäni.

Eli siis jyrkkä EI.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Olen täysin samaa mieltä ATI: n kanssa. Ei missään nimessä! Tuplanolla kuuluu taskareihin ja siellä se saa myös pysyä! Sama juttu kaikkien Pepien, Mobyjen yms..muiden tälläisten hahmojen kanssa. Taskarit ja sarjisexstrat yms..julkaisut ovat näitä varten. Akkari on Akua, Roope, Ankanpoikia ja välillä Mikkiä jne.. varten. Ei mitään Tuplanollia Akkariin kiitos!

Vierailija

Jep, olen samaaa mieltä ATI: n ja sohvaperunan kanssa. Ei Tuplanollaa akkareihin. Tuplanollaa on taskareissa ja siellä se saa pysyäkkin. Ja ne ovat kuten Sohvaperunakin sanoi, aika pitkiä jaksoja joten siihen se koko akkarikin täyttyis..

-duck96-

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Tuplanolla Aku Ankka -lehtiin?

Battery - 05.07.10 12:05 (ID 574954)

Olen samaa mieltä, kuin muutkin. Ne sopivat paljon paremmin taskareihin, kuin aku ankkoihin.

Totta!!

Vierailija

Tuplanolla sopii paremmin taskareihin!Tunkea nyt AKU ANKKAAN Tuplanollaa...Järjetöntä.

Ne, ketkä valittaa että on ärsyttävää kun niit tarinoita ei voi lukee kaikkii taskareita missä on 00:aa, oma on asiansa.

_Minun_ mielipiteeni asiasta!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tuplanolla Aku Ankka -lehtiin?

Hempukka - 05.07.10 12:38 (ID 574984) Tuplanolla sopii paremmin taskareihin!Tunkea nyt AKU ANKKAAN Tuplanollaa...Järjetöntä. Ne, ketkä valittaa että on ärsyttävää kun niit tarinoita ei voi lukee kaikkii taskareita missä on 00:aa, oma on asiansa. _Minun_ mielipiteeni asiasta!

Samaa mieltä!

Vierailija

Joo ei Tuplanollaa Aku Ankka lehtiin kyllä ne Tuplanolla tarinat saisivat pysyä siellä taskareisa eli Aku Ankka lehdessä lkisin mieluiten Aku Ankka, Roope-Setä, Ankanpoika ja välillä myös Mikki tarinoita eli noita minun mielestä Aku Ankka lehdessä kuuluisi olla.

Vierailija

Ei, en tahtoisi Tuplanollaa lehtiin. Tuplanollien pituus on siihen yksi syy. Olen tässä laskeskellut, että yhden Tuplanollan kieskimäärinen pituus on noin 32 sivua, eli melkein viikottaisen Akkarin pituus. Minä en missään nimessä menisi lyhentämään sarjojen pituutta, joten pitäisi tedä Tuplanolla-teema, joka taas menisi liian sekavaksi.

-Kia K.

Ps. Hyvä, kun Kia K.: lla ei ole samaa kuvaa kanssani, muuten meidät erottaisi vain viestimäärästä. (Ja ehkä myös kirjoitustekniikasta. Pistettä kun ei usein katsota.)

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Ilman muuta. Vika vain saattaa olla siinä, että Italiaanot, jotka Tuplista tekevät, eivät osaa piirtää nelirivistä sarjakuvaa sitten lainkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat