mun kaverit!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moika!

mun kaverit ei pääse tälle sivulle ja ne ei tiiä miks ku niden käyttäjät ei toimi. voisiko joku moderaattori kertoa, että miksi mun kaverit ei pääse.

nämä kaverit puuttuvat: tahvetti, ankkafani, palvikinkku, jussi03, lohimopo1,

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Lainaus:
mun kaverit!

jasupasu01 - 05.07.10 12:55 (ID 574996) Moika! mun kaverit ei pääse tälle sivulle ja ne ei tiiä miks ku niden käyttäjät ei toimi. voisiko joku moderaattori kertoa, että miksi mun kaverit ei pääse. nämä kaverit puuttuvat: tahvetti, ankkafani, palvikinkku, jussi03, lohimopo1,

He ovat saaneet ilmeisesti porttarin/bannit tälle sivulle, koska ovat käyttäytyneet huonosti tms.

Ja nyt tämä topic lukkoon!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: mun kaverit!

vikke98 - 05.07.10 01:05 (ID 575005)

Turha topic...

Kyllä.. Kysy Ylläpidolta palaute -toiminnon kautta, että miksi he eivät pääse. Niikuin Hempukka sanoi, he ovat saaneet mahdollisesti porttikiellon.

/Ethän sinä vikke minnekkään lähtenyt, kaipasit vaan huomiota, eh?

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Etthän sinä vikke lähtenyt...

En kaipaa huomiota, piste!Tulin tänne topiciin, koska lähetin kuvan ja oli pakko vastata tähän topiciin...Koska on niin outo.Ymmärrätkö?

Ja tämä edelleen lukkoon!

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minusta moderaattoreilla on velvollisuus kertoa perusteet porttikiellolle/onglemille/tms. mutta minusta sinun Jasupasu pitäisi kysyä Palautteen kautta: http://www.akuankka.fi/palaute

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: mun kaverit!

vikke98 - 05.07.10 01:35 (ID 575061)

Lainaus:
Etthän sinä vikke lähtenyt...

En kaipaa huomiota, piste!Tulin tänne topiciin, koska lähetin kuvan ja oli pakko vastata tähän topiciin...Koska on niin outo.Ymmärrätkö?

Eli lyhyemmin sanoen et lähtenyt pois.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: mun kaverit!

jasupasu01 - 05.07.10 01:41 (ID 575069) kuulitko mitä sanoin vikke

En kuullut mitään.xDMutta Jasu, ymmärrä nyt, kaverisi on saanut bannit ja siksi he ei voi kirjoittaa, piste!Ja nyt lukkoon.(Nyt en huutanut)

No, Ankkafani315(?),Käyn aina välillä katsomassa täällä, mitä tapahtuu, läheätn kuvia, ja ehkä tulen takaisin!

Antakaamme tämän topicin vajoa syvälle topic mereen...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: mun kaverit!

Lumitykki - 05.07.10 03:20 (ID 575158) Käytä päätä äläkä tee enää tämmösiä topiceja:)

ai onks tää turha vai? kyllähän sitä saa kavereistaan kysellä eikö totta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mun kaverit!

jäkäläporsas - 05.07.10 03:21 (ID 575163)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: mun kaverit! Lumitykki - 05.07.10 03:20 (ID 575158) Käytä päätä äläkä tee enää tämmösiä topiceja:)
ai onks tää turha vai? kyllähän sitä saa kavereistaan kysellä eikö totta.

Se on totta mutta topicin tekijä puhui hiukan rumastikkin ekalla sivulla joten hän saa ehkä kirjoitus eston.Ja lisäksi jasupasu tietää kyllä miksi he eivät kirjoita, koska he saivat porttikiellon.Jasupasu sai nyt haluamansa tiedon selville joten topicia ei enää tarvita

Lukkoon!!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat