Toivoisitko muutoksia Aku Ankan nettisivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Toivisitko sinä muutoksia Aku Ankan nettisivuille? Jos toivoisit, minkä laisia? Kerro se minulle ja perustele! Itse toivoisin että käyttäjät voisivat viestitellä toisilleen yksityisillä viesteillä ja että jokaisessa ankkaprofiilissa olisi ns. ilmoitustaulu tai vieraskirja, minne muut voisivat kirjoittaa terveisiä tms. Toivoisin myös että ankkaprofiiliin saisi kirjoittaa hieman omaakin tekstiä,muuhun kuin kenttiin. Mitä mieltä te olette?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minä en toivo tänne mitään muutosta. Kyllähän nämä

sivut ihan hyviltä tuntuvat. Paitsi, kyllähän tuossa

mitä äsken luettelit oli jotain mitä kyllä voisi

ehkä lisätä.

Vierailija

Lainaus:
Toivoisitko muutoksia Aku Ankan nettisivuille?

Kia K. - 05.07.10 07:53 (ID 575522)

Itse toivoisin että käyttäjät voisivat viestitellä toisilleen yksityisillä viesteillä ja että jokaisessa ankkaprofiilissa olisi ns. ilmoitustaulu tai vieraskirja, minne muut voisivat kirjoittaa terveisiä tms. Toivoisin myös että ankkaprofiiliin saisi kirjoittaa hieman omaakin tekstiä,muuhun kuin kenttiin. Mitä mieltä te olette?

Minun mielestäni mitä kirjoitit haluamaksesi, tämä sivusto vaikuttaisi Facebookilta tuon jälkeen.

Muuten, keskustelu jatkukoon täällä-->

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/7427/kokous_nettis...

Vierailija

En pidä siitä että viestiketjuissani mainostetaan toisia keskuteluja. -.-

Sitä paitsi mitä haittaa jos on pari samankaltaista asiaa täällä, kuin facebookissa?;oooooooo

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Toivoisitko muutoksia Aku Ankan nettisivuille?

Kia K. - 05.07.10 08:26 (ID 575588)

Sitä paitsi mitä haittaa jos on pari samankaltaista asiaa täällä, kuin facebookissa?

Ai mitäkö? Sitä, että se on turhaa ja näin ei tule koskaan tapahtumaan, onneksi.

Lainaus:
Kia K.: En pidä siitä että viestiketjuissani mainostetaan toisia keskuteluja. -.-

Minä en mainostanut. Laitoin linkin tuohon topiicciin, koska siinä topassa käsittellään aivan samaa aihetta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Toivoisitko muutoksia Aku Ankan nettisivuille?

Kia K. - 05.07.10 08:24 (ID 575583) En pidä siitä että viestiketjuissani mainostetaan toisia kskuteluja. -.-

Tuo ei ollut mainos, siinä on vain toinen topic, joka on samanlainen kuin tämä.

Tälläinen olisi mainos:

Tulkaa Off-topiciin,osoite on: sejase..yms.

Vierailija

Toivoisin että AkuAnkan sivuille tulisi peli jossa vois seikkailla ympäri ankkalinnaa ja ois ammatti ja kaikkee muuta.Tutustukaa peliin paremmin topicissa mitä mieltä olisitte...

Vierailija

Hei taas!

Mun mielestä vois tulla vielä semmonen että olis joku juttu mikä ilmoittais aina kun oma alottamaan keskustelun tulis viestejä. =))

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Toivoisitko muutoksia Aku Ankan nettisivuille?

Hempukka - 05.07.10 09:02 (ID 575626)
Lainaus:
Re: Re: Toivoisitko muutoksia Aku Ankan nettisivuille? Kia K. - 05.07.10 08:24 (ID 575583) En pidä siitä että viestiketjuissani mainostetaan toisia kskuteluja. -.-
Tuo ei ollut mainos, siinä on vain toinen topic, joka on samanlainen kuin tämä. Tälläinen olisi mainos: Tulkaa Off-topiciin,osoite on: sejase..yms.

Aivan, ATI sanoi vain, että tällainen toinen topic on jo. Tämä on aika turha, joten sanon, että lukkoon!

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re:Toivoisitko muutoksia AkuAnkan nettisivuille?

kuukai - 06.07.10 10:51 (ID 575781)

Toivoisin että AkuAnkan sivuille tulisi peli jossa vois seikkailla ympäri ankkalinnaa ja ois ammatti ja kaikkee muuta.Tutustukaa peliin paremmin topicissa mitä mieltä olisitte...

mäkin haluisin sellasen pelin ja jos siinä vois seivata tekemänsä jutut annkkaprofiiilin avulla

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Minusta se idea Ankkalinna maailmasta on ihan hyvä.Ja sitten kun on kerran se Tuplanolla peli,niin voisi olla sellainen peli,jossa pitäisi luoda oma agnetti.Sillä pitäisi ratkoa kaikkia tehtäviä.

/: Gabi,tomaateista makoisin

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat