onko sinulle tapahtunut jotain kiusallista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minulle on.isä raivostui pikkuveljelleni ja huusi

melkei että koko helsinki kuuli.kaikki ihmiset alko tu

ijottaa mun isää.tosi kiusallist. en oo varma onks tällaist jo tehty?luulen ett on kyll tehty

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

No kerran ku olin ravintolassa syömässä nii kaadoin 2 litraa limsaa pöydälle ja lattialle ja vielä kaverini vaalealle paidalle.. ja kerran rax:issa luulin maito-automaattia pehmis koneeksi ja menin vohvelin kanssa sihen ja kaikki maito roiskui joka puolelle ja jonkun naisen hienoille vaatteillekkin.. HUPs

Vierailija

joo hei mulle käövi kans kerran sillee et vessapaperi loppu kesken koulus, kun olin pyyhkimäs pullyä, huusin sit rehtorii laittamaan lisää paperii aika noloa.

Vierailija

Lainaus:

a123 - 06.07.10 10:47 (ID 575777)

minulle on.isä raivostui pikkuveljelleni ja huusi

melkei että koko helsinki kuuli.kaikki ihmiset alko tu

ijottaa mun isää.tosi kiusallist. en oo varma onks tällaist jo tehty?luulen ett on kyll tehty

Minun mielestäni tuo oli varmaan tosi nolottavaa vai kuinka?

Vierailija

kerran koulussa ku oltiin syömässä niin mää olin juonu lasillisen vettänii tuli semmone hirvee röyhtäys js ope istu vieres :D en kyllä muista mitä se siihe sano..

ps nää on kyllä hyviä juttuja mitä täällä on ;D

Vierailija

No olen joskus kuvataidekoulun viimeisellä kerralla ottanut pelkkää mehutiivistettä ja olin aika nolona kun jotkut katsoivat... tyhmä minä en ikinä lue tekstejä. Jouduin olemaan kauan vesihanan luona laittamassa koko ajan lisää vettä.

Ja sama juttu ihan vähän aikaa sitten kotona kun oli kaveri kylässä, mentiin ottamaan juomista ja otin sitten mehutiivistepullosta koska luulin sitä vadelmalimsaksi... xD Isosiskokin otti ja se just huomasi, että otin mehutiivistettä... taas kerran.

Ja koulun ruokalassa olen ottanut joskus vahingossa kaksi lasia maitoa (siis ei lasillista, vaan ihan kaksi lasia pöytään). Vaikka ei tuo ole niin nolo juttu.

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Ei nyt tule mieleen... -Haa! Kerran kun olin pieni, istuin kaupassa ostoskärryssä ja joku mies tuli siihen sanomaan:

Likaiset kengät jalassa! Sehän on kielletty! HÖH!

(Ja mitä tästä ei näy, on se, että koko market kuuli kyseisen...)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: onko sinulle tapahtunut jotain kiusallista?

a123 - 06.07.10 10:57 (ID 575790) tää on aika kiusallist:ku olin koulussa vessassa vessapaperi loppu keske.piti huutaa joku laittaa lisää.

Tosi noloa! (Ei pahalla.)

-HH! Höhöö!

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

No,kerran keväällä meillä oli koulussa kaakaota,ja huitaisin kädelläni vahingossa kaakaoni bestikseni valkoiselle paidalle,ja sitten piti ruveta pyyhkimään lattiaa.

/;

Vierailija

Kerran koulus mul tippu kynä ja mää kyyristyin ottamaan sitä ja mult pääs tosi iso pieru.. kaikki nauro mulle ja mä menin vessaan itkemään :( :(

Sit kerra 1.luokal mul tuli kakit housuun kesken koulupäivän.. Onneks kukaan ei huomannu vaan välkäl mä kävin kippaamas kakit yhen ärsyttävän tyypin reppuun joka aina kiusaa mua ja teroa :) :D

Vierailija

Kerran koulussa oli keittoa, ja minä otin sitä vahingossa tarjottimelle, enkä lautaselle. Sitten kaikki tuijotti mua, niin oli kyllä aika noloa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat