Web kamerat.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moikka!

Aloitan taas uuden keskustelun, lol. Mutta asiaan, minua askaruttaa yksi pienoinen asia. Nimitäin se että miten saan Web kameran käyttöön? Monet ovat ottaneet Ankkalisgallerian kuvansa webkameroillaan. Minulla on läppärissäni (HP MINI) Webkamera, mutta en tiedä miten saan sen käyttöön. Tarvitsisin sen, koska aijon laittaa pari kuvaa ankkalisgalleriaan. ;DDD Joku kokenut osaisi neuvoa? Keskustelkaa muutenkin webkameroista ja niiden käytöstä jne.

Kia K.

P.s Älkää kiitos mainostako, tai edes linkittäkö muita keskusteluja tms. tänne. Perustelkaa myös omat mielipiteenne asiasta (mikäli sellaisia kirjoitatte) ja antakaa selviä ohjeita, niin että saan niistä selkoa. ;DD Kiitos! ~

Kommentit (9)

Vierailija

mulla ei ole ainakaan mitään hajua...ite käytän webbikameraa vaan mesessä ollessani. Koitin joskus ottaa yhestä piirroksesta kuvaa webbikameralla mutta en saanu sitä sit siirrettyy mese jutuista pois....

~von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

Ainakin Paintissa ja Gimpissä on "Tiedosto" valikossa sellainen kohta kuin: "Skannerista tai kamerasta". Valitsee sen kohdan, ja sitten oikean laitteen. Paint ei vain jostain syystä löytänyt Webbiäni, mutta Gimpillä tuo on ainakin toiminut. (: Mutta en ole varman, toimiiko tuo sama juttu sisäänrakennetuilla Webkameroilla...

// Gimpissä se ei ollutkaan "Tiedosto" valikossa... :/

/// Eikun oli se sittenkin siinä. : D Tiedosto -> Luo -> Kuvanlukija/kamera...

Vierailija

Kiitos avusta T3! Kokeilen heti, pieni hetki... =)

Apua! En voi painaa sitä "valitse" nappia siinä "valitse lähde" kohdassa, koska minulla ei ole lähdettä? Tarvitseeko siihen jonkin ohjelman? =))))

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Jos webbikamerasi on sisäänrakennettu, jostain tietokoneestasi löytyy ohjelma, jolla voi vain avata webbikameran ja ottaa sillä kuvia ja tallentaa niitä tietokoneelle. Itselläni on sisään ranennettu webbikamera windows vistassa ja Acerin koneessa, niin näytöllä on pikakuvake webbikameraan. Myös meidän toisessa tietokoneessa on sellainen (lenovon miniläppäri windows XPn käyttöiksellä) ja webbikameran käynnistys löytyi ohjauspaneelista. Miniläppäri kumminkin tallentaa kuvat automaattisesti omat kuvatiedostot kansioon. Kannattaa myös käyttää tietokoneen haku ja tiedoston avaus toimintoja, sillä niistä saattaa löytyä linkki kameran avaukseen. Kannattaa etsiä ajureita myös HPn omilta sivuilta ja muualta netistä.

Jos kamera on kaupasta ostettu sen mukana tulee yleensä asennuslevyke, joka laittaa näytölle pikakuvakkeen kameraan.

Vierailija

Älä käytä Web kameraa se on vaikeempaa.Jos teillä on normi kamera ota sillä työstäs kuva.Sen jälkeen kysy vaikka sun isältä mis on tiedon siirto johto siihen hommaan.Sitku sul on se johto ja kuva kamerassas kiinitä johto kameraan ja toinen pää johdosta tietokoneeseen.Muista laittaa kuva esille minkä haluut siirtää.Sitte se kuva tulee tietokoneelle.Sitku kuva on tietokoneella kirjaudu AA.fi sivuille.Sitte galeriaan ja paina galleriasta lisää oma kuva.Sitte tietokone avaa automaattisesti kohdan missä on kuvia.Sitte sielt etit oman kuvas ja klikkaat sitä ja se menee AA.fi sivuille.

Vierailija

miun on webbikamera kerran mää juttelin uhen keskustelupalstalla ja siel oli joku tytsy ja se kysy mesee ja mä annoin. sit se mesessä laitto webin päälle ja alko pyllistelee ja riisuu vaatteit(oli varmaan menos suihkuun)! vähän mää säikähin ja mää laiton nopeesti mesen kiinni! onneks äiskä ei nähny!! :( :D :( :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat