Koirat

Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Eli keskustelua koirista.

Sivut

Kommentit (23)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ai että ihan piti tehdä omat topicit kissoille ja koirille.. Eikö olisi ollut järkevämpää tehdä kaikille lemmikeille oma topic tai etsiä tuolta topicien seasta valmiiksi tehty lemmikki-topic (jos sellaista on ikinä tehty).

Minusta täysin turhaa tehdä kaikille lemmikkieläimille omaa topicia.

//Katsos vain, T_Uke löysikin jo Lemmikki-topan...

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Koirat

jasupasu01 - 07.07.10 01:31 (ID 576932) omistan koiran ja piiskaan sitä aina kun se tekee pahojaan

Toivottavasti sanoit tuon vitsillä. Ainakin toivon niin, koska tuo on pahoinpitelyä ja syyllistyt sellaiseen, jos oikeasti piiskaat koiraasi. Mikäli koira käyttäytyy huonosti, niin useimmiten se vika on ihan siellä remmin toisessa päässä. Koiraa pitää kouluttaa ja opettaa, ei lyödä ja piiskata!

Jos todellakin piiskaat koiraasi niin tuollaisilta ihmisiltä pitäisi ottaa lemmikit pois!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Koirat

Sohvaperuna - 07.07.10 01:40 (ID 576943)

Lainaus:

jasupasu01 - 07.07.10 01:31 (ID 576932) omistan koiran ja piiskaan sitä aina kun se tekee pahojaan

Toivottavasti sanoit tuon vitsillä. Ainakin toivon niin, koska tuo on pahoinpitelyä ja syyllistyt sellaiseen, jos oikeasti piiskaat koiraasi. Mikäli koira käyttäytyy huonosti, niin useimmiten se vika on ihan siellä remmin toisessa päässä. Koiraa pitää kouluttaa ja opettaa, ei lyödä ja piiskata!

olen täsmälleen samaa mieltä kuin sohvaperuna!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat

kuriton koira - 07.07.10 01:42 (ID 576946)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Koirat

Sohvaperuna - 07.07.10 01:40 (ID 576943)

Lainaus:

Samaa mieltä Sohvaperunan kanssa.

Toi oli varmaan läpällä. Kyllä sen vanhemmat antaisi sille satikutia. Mutta tuo on tosissaan eläinrääkkäystä. Ja vakavaa, vakavempaa kissat keskusteluissa. Mutta tuokin on todella vakavaa, koiraa ja kissaa koskee paljon. Mutta kirjoittaja on varmaan 01:nen ja hänestä on varmaan kivaa kirjoittaa toisten kauhuksi tuollaista.

//: Kopion tämän kissat keskustelusta, osa viestistäni:

Minä kiehun kotona jos tuo on totta mutta hän taitaa olla 01 ja sellaisesta vanhemmat kyllä suuttuisivat.

Jos minä näkisin tuon tyypin oikeassa elämässä ja hän olisi tehnyt sen oikeasti taitais tulla multa vähän kovaa kommenttia..

Ja tuollaista ei tietenkään kannata kirjoittaa leikillään. Toiset voivat hätääntyä turhaan ja pienemmätkin käyttäjät voivat saada traumoja tuollaisesta..

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat

Kisulove - 07.07.10 01:46 (ID 576951)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat kuriton koira - 07.07.10 01:42 (ID 576946)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Koirat Sohvaperuna - 07.07.10 01:40 (ID 576943)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Koirat jasupasu01 - 07.07.10 01:31 (ID 576932) omistan koiran ja piiskaan sitä aina kun se tekee pahojaan
Samaa mieltä Sohvaperunan kanssa. Toi oli varmaan läpällä. Kyllä sen vanhemmat antaisi sille satikutia. Mutta tuo on tosissaan eläinrääkkäystä. Ja vakavaa, vakavempaa kissat keskusteluissa. Mutta tuokin on todella vakavaa, koiraa ja kissaa koskee paljon. Mutta kirjoittaja on varmaan 01:nen ja hänestä on varmaan kivaa kirjoittaa toisten kauhuksi tuollaista. //: Kopion tämän kissat keskustelusta, osa viestistäni: Minä kiehun kotona jos tuo on totta mutta hän taitaa olla 01 ja sellaisesta vanhemmat kyllä suuttuisivat. Jos minä näkisin tuon tyypin oikeassa elämässä ja hän olisi tehnyt sen oikeasti taitais tulla multa vähän kovaa kommenttia.. Ja tuollaista ei tietenkään kannata kirjoittaa leikillään. Toiset voivat hätääntyä turhaan ja pienemmätkin käyttäjät voivat saada traumoja tuollaisesta..
olen samaa mieltä kisuloven kanssa ja jos tapaisin ton tyypin mä mottaisin sitä kuonoon

kalamies aina kalastamassa

Kalamies aina kalastamassa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat

jasupasu01 - 07.07.10 02:38 (ID 576991)

pakkohan sitä koiraa on jotenkin kurittaa

koiraa pitää kouluttaa puhumalla ja kehumalla!

oikea äänensävy riittää koiran kouluttamiseen mainiosti!meidän koiraamme ei ole ikinä lyöty ja se on

nykyään maailman tasapainoisin ja rauhallisin koira!koiralle ei saa aiheuttaa kipua jos se ei tottele!sitä pitää opettaa kärsivällisesti ja rauhallisesti!juuri sinun kaltaisesi ihmiset

pilaavat koiransa!jos koira tekee jotain tyhmää

se vika on yleensä siellä hihnan toisessa päässä!

yksikään koira ei ole ilkeä tai paha luonnostaan!

sinä olet ääliö,jos teet koirallesi noin!

sekin on elävä olento!häpeäisit!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat

kuriton koira - 07.07.10 02:54 (ID 577007)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat jasupasu01 - 07.07.10 02:38 (ID 576991) pakkohan sitä koiraa on jotenkin kurittaa
koiraa pitää kouluttaa puhumalla ja kehumalla! oikea äänensävy riittää koiran kouluttamiseen mainiosti!meidän koiraamme ei ole ikinä lyöty ja se on nykyään maailman tasapainoisin ja rauhallisin koira!koiralle ei saa aiheuttaa kipua jos se ei tottele!sitä pitää opettaa kärsivällisesti ja rauhallisesti!juuri sinun kaltaisesi ihmiset pilaavat koiransa!jos koira tekee jotain tyhmää se vika on yleensä siellä hihnan toisessa päässä! yksikään koira ei ole ilkeä tai paha luonnostaan! sinä olet ääliö,jos teet koirallesi noin! sekin on elävä olento!häpeäisit!

Aivan samaa mieltä kurittoman koiran kanssa! Ei sitä koiraa ole pakko mitenkän kurittaa! Oikea äänensävy toimii! ja jos koirasi on vielä pentu niin kannattaa aina oikein tehdyn työn jälkeen antaa sille "nami" eli jokin pieni kananpala esim. Sitä ei missään nimessä sa piiskata. Siten koirastasi tulee eristynyt joka huonolla onnellla rupeaa pelkäämään ihmisiä. Yleensä jos koira tekee pahojaan on vika siellä narun toisessa päässä...

~von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat

kuriton koira - 07.07.10 02:54 (ID 577007)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koirat jasupasu01 - 07.07.10 02:38 (ID 576991) pakkohan sitä koiraa on jotenkin kurittaa
koiraa pitää kouluttaa puhumalla ja kehumalla! oikea äänensävy riittää koiran kouluttamiseen mainiosti!meidän koiraamme ei ole ikinä lyöty ja se on nykyään maailman tasapainoisin ja rauhallisin koira!koiralle ei saa aiheuttaa kipua jos se ei tottele!sitä pitää opettaa kärsivällisesti ja rauhallisesti!juuri sinun kaltaisesi ihmiset pilaavat koiransa!jos koira tekee jotain tyhmää se vika on yleensä siellä hihnan toisessa päässä! yksikään koira ei ole ilkeä tai paha luonnostaan! sinä olet ääliö,jos teet koirallesi noin! sekin on elävä olento!häpeäisit!

Tämä on totta! Se joka kurittaa eläimiä ei ole ihan järkevä.. Ja kissat keskustelussa on vielä tappanut lemmikkinsä! Eikä vanhemmat välitä.. Minkälaista hommaa se sellainen on että vanhemmat antaa lapsen tappaa lemmikkejänsä? Tuollaisia ei kannata kirjoittaa leikillään! Sinun kannattaisi vajota maan alle tai hävetä silmät pois päästä! Jos joku kurittaa eläintä niin kyllä minulla se pinna menee täyteen ja mä ainakin vetäisisin kunnolla lättyyn sellaista joka rääkkää eläimiä. Se ei ole reilua!

Vierailija

sellainen joka rääkkää eläimiä saa minulta lättyyn niin lujaa että 70 kiloa suorille käsille penkistä nostava isoveljenikin olisi ylpeä!

Vierailija

kkuriton koira säähän oot lapsi etkä sää voi lyödä kovaa?? ethän ssä'ä uskaltaskaa en mie ainakaa...

ja sää saat pahoinpitely syytten!! tuosta voisi soittaa poliisille!! tuo on nimittäin _LAITON UHKAUS_!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat