Kuukauden palkintotehtävä Roope-sedissä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko koskaan osallistut? Entä jos olette, niin oletteko koskaan voittanut jotain? Minä en ole osallistunut enkä ole siis myöskään koskaan voittanut. Voisi kokeilla, jos tulee helppo palkintotehtävä Heinäkuussa, niin voisi kokeilla.

Mutta noissa kuukauden palkintotehtävissä voi huijaa, kun kirjoitaa Googleen kysymyksen ja sieltä löyyykin vastaus. Keskustelkaa, olisi mukava tietää itsekin jotain kuukauden palkintotehtävistä.

TÄSSÄ TOPICISSA EI OLE TARKOITUS KERTOA KUUKAUDENPALKINTO TEHTÄVÄN TULOSTA, ELLEI SIIHEN OLE VASTATTU JA SE ON OHI.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Olen osallistunut muutamiin palkintotehtäviin, mutta en ole voittanut mitää. Harmi. Nyt heinäkuussa voisin taas osallistua, voittamisen toivossa.

-duck96-

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Olen osallistunut melkein jokaiseen palkintotehtävään, ja yhdestä olen voittanut. Voitin siitä Carl Barksin joulu 1 ja 2 paketissa. Minun mielestäni ne ovat aika kivoja. Sekä sopivan haastavia.

~ Tapsa

Vierailija

En voita ikinä.Varsinki jos on joku arvonta ni en voita.Oon osallistunu useesti mutta en ikinä voita mitää.Minkäs sille tekee.

Vierailija

En ole koskaan osallistunut, mutta aion loppuvuodesta osallistua jos saan vanhemilta luvan ja jos kysymykset ovat helppoja. Tänäkin vuonna ropsuissa on ollut todella helppoja kysymyksiä, en muista numeroita. Jos olisin osallistunut, kaikki vastaukset olisivat olleet oikein. Toivottavasti Heinäkuun palkintotehtävästä tulee helppo, mutta huomennahan se nähdään kun tulee kauppoihin uusin ropsu.. Jalkapallo aiheinen se ei saa missään nimessä olla, koska vihaan jalkapalloa enkä tiedä siitä yhtikäs mitään. Mutta koska on vielä Jalkapallon MM-kisat, niin on melko varmaa että tämä numero on valitettavasti kuitenkin jalkapallo aiheinen..

Vierailija

Olen osallistunut aika useastikin mutta en ole voittanut mitään joka kyllä on harmi mutta olisi se kiva joskus voittaakkin voisi kokeilla tämän kuun Roope-Setä lehden palkintotehtävää ja jos en nyt väärin muista se Roope-Setä lehti tulee jo huomenna viime kuussa en osallistuut palkintotehtävään.

Vierailija

Roope-setä lehden numero 371 tulee huomenna kauppoihin. Jos et tiedä, millon ne tulevat, kirjoita googleen Ilmestymiskalenteri.

En ole koskaan osallistunut, mutta osallistn luultavasti lähi aikoina, jos saan luvan ja osaan.

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Olen voittanut tämän vuoden helmikuun palkintotehtävästä sarjakuvakirjapaketin, jossa oli Aku Ankan taskukirja Kultaa ja kunniaa, Aku Ankan teemataskari Sohvaperuna ja kovakantinen Taskarin juhlakirja.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Vierailija

Minä osallistun niihin aina, samoin myös Akkarin kilpailuihin ja kaikkiin mahdollisiin. Vielä ei koskaan ole tärpännyt, mutta kerta se on ensimmäinenkin. (;

Lainaus:
ATI:

En ole koskaan osallistunut, mutta aion loppuvuodesta osallistua jos saan vanhemilta luvan ja jos kysymykset ovat helppoja. Tänäkin vuonna ropsuissa on ollut todella helppoja kysymyksiä, en muista numeroita. Jos olisin osallistunut, kaikki vastaukset olisivat olleet oikein. Toivottavasti Heinäkuun palkintotehtävästä tulee helppo, mutta huomennahan se nähdään kun tulee kauppoihin uusin ropsu.. Jalkapallo aiheinen se ei saa missään nimessä olla, koska vihaan jalkapalloa enkä tiedä siitä yhtikäs mitään. Mutta koska on vielä Jalkapallon MM-kisat, niin on melko varmaa että tämä numero on valitettavasti kuitenkin jalkapallo aiheinen..

Täh, tarvitseeko siihen mukamas luvan!? Johan pomppasi, ei saa ankkamaailman lapsi osallistua itse edes ankka-kilpailuun...

Ja tämän kuun Ropsu on kaikkea muuta kuin jalkapalloa -aiheinen, mistä syystä olen riemukas (viime numero meni sen pallon potkimisen takia ihan piloille nähkääs).

OP kuittaa.

Vierailija

One Piece: Totta kai minä kysyn luvan. Kuitenkin sain luvan äitiltäni ja iskältä ja lähetin eilen emailia. Ristikko oli todella helppo. Toivottavasti onni osuisi minun kohdalle, edes tämän kerran!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kuukauden palkintotehtävä Roope-sedissä

Taskari-fani97 - 10.07.10 08:40 (ID 581331)

Olen osallistunut vain tämän kuun palkintotehtävään.

Jännää, mutta minäkin vain kerran ja sekin on tämä kuu. Tämänkuinen ristikko on aika helppo. Hieman aikaa ja älliä ja se on siinä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat