missä asutte

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä asun oulussa

Kommentit (12)

Vierailija

Tämän topicin saisi laittaa lukkoon! Täällä ei saisi kertoa omia henkilökohtaisia tietojaan enkä usko että kukaan haluaisikaan kerto! Lisäksi tästä voi tulla aikamoinen psämmi topic jos kaiki rupeavat vastaamaan yhdellä sanalla! Lukkoon!

~Von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

Vierailija

Lainaus:
Re: missä asutte

von ankka - 07.07.10 09:41 (ID 577640)

Tämän topicin saisi laittaa lukkoon! Täällä ei saisi kertoa omia henkilökohtaisia tietojaan enkä usko että kukaan haluaisikaan kerto! Lisäksi tästä voi tulla aikamoinen psämmi topic jos kaiki rupeavat vastaamaan yhdellä sanalla! Lukkoon!

Olen samaa mieltä tässä topicissa on jotain tosi outoa?

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:

Noh se kertoo joka uskaltaa itse en ainakaan täällä kerro. Tosiaan yhden sanan viestit on aikamoista spämmiä, että jos haluaa kertoa niin voi kertoa ehkä jotain siitä paikasta kuin vain sen nimen.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Vierailija

Lainaus:

Samaa mieltä olen tästä.

Ne ketkä haluavat, siitä vaan. Mutta itse en ainakaan rupea kertomaan mitään tällaisia tietoja itsestäni.

-Homeros

Vierailija

Lainaus:

pappis mies - 01.01.11 04:25 (ID 685702) Lukkoon!!!!!!. pappis voimaa

olen aivan samaa mieltä!

~MM~

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: missä asutte

etskaotsko - 01.01.11 04:43 (ID 685727) LUKKOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samoin tämä on aivan turha älkää enää vastatkoo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat