Oletko nähnyt jotain epäilyttävää villi- tai kotielämillä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä tämä topic ei ole ihan samanlainen kuin Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä? Vaan että onko eläimillesi tapahtunut jotain epäilyttävää tai eläimille jotka elävät luonnossa. Minulle on. Että kun olin Italiassa, niin näin kyyhkyn jolla oli vain yksi varvas molemmissa jaloissa.

Kommentit (6)

Vierailija

Minusta tämä topic on turha, emmekä tarvi tämmöistä. Joten tämän voisi laittaa lukkoon. (Ei pahalla.)

-HH! Höhöö!

Vierailija

Kuulostaa kullä aika oudolta, että kyyhkyllä

olisi vain yksi varvas molemmissa jaloissa.

Itse en ole nähnyt mitään tuon tapaista, paitsi

kerran jossain eläintarhasssa yhdellä pöllöl-

lä ei ollut toista jalkaa. (Se olikin aika pöllö)

~ Hyvis, hyvän asian puolella ~

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Minä en ole mitään ihmeelistä nähnyt, harmi vain. Aika hassu juttu se kyyhky, jolla oli yksi varvas kummasakin jalassa.

P.S. Mielestäni tämä topic ei ole turha. Jos joku on nähnyt eläimillä jotain outoa, siitä on hauska lukea täältä.

Save me from the dark.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Olen Pöllön jolla oli vain yksi siipi ja jalka. Se oli yhdessä lintutarhassa ja sen kortissa luki, että pöllö oli jäänyt auton alle ja siltä oli jouduttu amputoimaan siipi ja jalka...

Lainaus:
Paapoja - 08.07.10 11:30

PS: Mielestäni tämä topic ei ole turha. Jos joku on nähnyt eläimillä jotain outoa, siitä on hauska lukea täältä.

Totta. Tämä ei ole turha topic!

Vierailija

Kerran Kyproksella näin kissan, jolta puuttui yksi jalka, mutta ei se nyt niin mystistä ole.

Ja olen samaa mmieltä Taikaviitta11 kanssa, tämä ei ole turha topic.

-duck96-

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ei tämä keskustelu ole turhaa, josta tässä keskustellaan, mutta tästä oli turha tehdä uutta topicia. Samasta asiasta voi keskustella vaikka Lemmikit-topicissa.

Otsikkokin on hieman epäilyttävä sitäpaitsi. Itse en ole nähnyt eläimillä muistaakseni mitään "epäilyttävää..."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat