Aku Ankan Juhla§arjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kyselen täällä vain, että kellä on edes yksi Akuankan juhlasarja? Itselläni on 4 ja on hyvä!

Peksu1, King Of The Klondike

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankan Juhla§arjat

Veli Huilu - 06.02.11 04:55 (ID 706851)

Ei ole, mutta kirjastosta olen lainannut.

Sama juttu.

Vierailija

Ei ole kuin yksi, ykkösosa, mutta kyllä kelpaisi!:D

Kirjastosta olen kyllä lainannut ja lukenut kaikki paitsi osan 2. Harmi kyllä, sitä ei taida löytyä meidän paikkakunnalta...

Voisiko joku vinkata onko siinä jotain hyviä Barksin sarjoja?

Vierailija

Minulla itselläni on ensimmäinen juhjasarjat kirja ja on meinaan tosi tosi hyvä!

Suosittelen sitä kaikille Aku faneille jopa niille jotka eivät tykkkää Barksista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Aku Ankan Juhla§arjat

RA99 - 07.02.11 06:24 (ID 707550) Ei ole kuin yksi, ykkösosa, mutta kyllä kelpaisi!:D Kirjastosta olen kyllä lainannut ja lukenut kaikki paitsi osan 2. Harmi kyllä, sitä ei taida löytyä meidän paikkakunnalta... Voisiko joku vinkata onko siinä jotain hyviä Barksin sarjoja?

Kuinkas sattuikaan?Minulla on juuri tuo juhlasarjat 2.Pidän siitä kovasti ja se on yksi lempikovakantisiani.Hyviä sarjoja mm.Vulkanovian asukkaat,Roope-setä rahapulassa sekä sankariteko.

Vierailija

(Anteeksi mutta vastaan nyt tähän vaikka onkin pohjalla.)

Lainaus:
RA99: Ei ole kuin yksi, ykkösosa, mutta kyllä kelpaisi!:D Kirjastosta olen kyllä lainannut ja lukenut kaikki paitsi osan 2. Harmi kyllä, sitä ei taida löytyä meidän paikkakunnalta... Voisiko joku vinkata onko siinä jotain hyviä Barksin sarjoja?

Voin sanoa kaikki (ei järjestyksessä):

Sankariteko (1964), Saari avaruudessa (1960), Roope-setä rahapulassa (1950), Antiikkikaappi (1948), Maja meren rannalla (1944), Avantopyynnin asiantuntija (1946), Vulkavonian asukkaat (1947), Kriisiosakkeet (1948).

Olikohan siinä kaikki?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat