Ootko vetäny ketään turpaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä vedin kerran jotain 2 vuotta nuorempaa koska se oli ipana

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Aivan varmasti... Ja olet 9v? Vedit turpaan 7 vuotiasta? Aivan varmasti. Tämä topic lukkoon. Kiitos!

-HH! Höhöö!

Vierailija

Jaahas jaahas... Avausviestin lukiessani ajattelin, että voisikohan tässä alkaa nauramaan. En kuitenkaan nauranut, vaan sanon, etten ole vetänyt ketään turpaan.

Ja voisikohan nyt sanoa legendaarisen lauseen? Kyllä.

Lukkoon! (Kiitos.)

§ Mr R.A. - se on siinä!

Vierailija

Lainaus:
Ja mitähän hän oli tehnyt sinulle?

ei mitään mutta pakkohan sellaisia ipanoita on löylyttää, etteivät edes ajattele tekevänsä mitään

Vierailija

ihan turha toppe joten lukkoon mutta sanon nytten kuitenkin että olen ku yks 2 vuotta vanhempi rupes aukoon mulle niin mää mottasin sitä lättyyn :D

Vierailija

öö...Oon lyöny yhtä vammasta pentua joka juo aina kokista ja sil on ad hd turpaa mut en kovaa ku se valittaa heti opelle(se on heittäny opettajaa saksilla)ja sit mun yhtä kaverii kolmesti sillee leikil mut silti sille on tullu mustelma joka kerta.sit oon lyöny mun veljee kolmesti ja mun toista kaverii kerran ku piti tehä sillee et lyön lähelle naamaa mut osuinki:Dja sit oon lyöny yhtä pientä ku se hakkas lapion varrella ja heitti kivillä.

-AF98-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Ootko vetäny ketään turpaan

jasupasu01 - 08.07.10 06:09 (ID 578566)

Lainaus:

ei mitään mutta pakkohan sellaisia ipanoita on löylyttää, etteivät edes ajattele tekevänsä mitään

Et sinäkään ole vanha. Ja sinua voidaan sanoa ipanaksi. Ja sinulla ei ole syytä lyödä nuorempia ilman mitään syytä! Ja minä kyllä repesin totaallisesti. Sellaisesta voi haastaa oikeuteen koska se jota olisis ''lyönyt'' turpaan olisi varmasti kertonut vanhemmilleen ja olisit joutunut oikeuteen tai ainakin asioiden selvittelyyn että salli vain muiden nauraa.

Ja tämä ei ole mikään syy:

''Vedin yhtä mua 2 vuotta vanhempaa koska se oli ipana.''

Siis se ei oo mikään syy.

Jos kiinnostaa vedellä turpiin mene vaikka kuntosalille ja lyö sitä säkkiä tai vaikka vedä nukkea turpiin! Kunhan et satuta ketään ihmistä. Ja kuten tavallista, tämäkin on vain sitä läppää.

AA.fihin on jälleen tullut spämmäri..

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Ootko vetäny ketään turpaan

jasupasu01 - 08.07.10 06:09 (ID 578566)
Lainaus:

Pelkurimaista lyödä itseään nuorempia! Ja vielä sellaista joka ei ole tehnyt sinulle mitään!

~Von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

//kisulove puhuu asiaa!

Vierailija

No yhtä saman ikästä (oon 11) kun se potkas mun kaverii nappiksilla maahan niin että se joutu käymään terkkarilla! Me mollemat saatiin jälkiistuntoa 1 tunti. Ps. Älä pienempiäs hakkaa! Pps Puolustin vaan kaveriini!

Vierailija

Ymmärrän karkukonnan lyönnin, kyllä minäkin kaveriani puolustaisin ja oikeastaan olenkin kerran kun yksi samanikäinen poika tuli tönäsemään kamuani ihan täysillä, no mä tönäsin takas kans aika lujaa eikä se ole sen jälkeen enää astunut jalallakaan meiän lähelle(ja kun on minä olen katsonut sitä murhaavasti)! Mutta tuo jasupasun juttu ihan lapsellinen! Vain pikkuipanat hakkaavat 2 vuotta itseään nuorempi! Mene hakkamaan saman ikäisiäsi! (ei muutenkaan ole kovin reilua tuollainen koska pienet eivät vielä osaa edes puolustautua ja muutenkin raukkamaista!)

~Von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Ootko vetäny ketään turpaan

Kisulove - 08.07.10 06:15 (ID 578574)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Ootko vetäny ketään turpaan jasupasu01 - 08.07.10 06:09 (ID 578566)
Lainaus:
Et sinäkään ole vanha. Ja sinua voidaan sanoa ipanaksi. Ja sinulla ei ole syytä lyödä nuorempia ilman mitään syytä! Ja minä kyllä repesin totaallisesti. Sellaisesta voi haastaa oikeuteen koska se jota olisis ''lyönyt'' turpaan olisi varmasti kertonut vanhemmilleen ja olisit joutunut oikeuteen tai ainakin asioiden selvittelyyn että salli vain muiden nauraa. Ja tämä ei ole mikään syy: ''Vedin yhtä mua 2 vuotta vanhempaa koska se oli ipana.'' Siis se ei oo mikään syy. Jos kiinnostaa vedellä turpiin mene vaikka kuntosalille ja lyö sitä säkkiä tai vaikka vedä nukkea turpiin!..

Samaa mieltä!

Et saisi satuttaa ketään ihmistä!

Tämä on kuitenkin selvästi tehty ihan läpällä,joten älkää vastatko, Lukkoon!

Alkaa ärsyttää nämä spämijät ja trollit.. :Z

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat