Kuinka pitkiä matkoja teette aatk tai akkarin takia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo aika paljon. Eilen ja tiistaina poljin 40 kilsaa taskareitten perässä:)

Kommentit (13)

Vierailija

Jaaha tutut trollit hulibuli ja Aquq taas vauhdissa.....

No nytkön kerran aloin kirjoittamaan niin vastaan saman tie:

- En tee pitkiä matkoja taskareiden perässä vaan aina kun mennää kaupungille niin yleensä kattelen.

~von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ennen saatoin matkustaa maan ääriin, helvetistä taivaaseen yhden taskarin perään, mutta nykyään en viitsi kurottautua Aku Ankka-lehteenkään joka lojuisi tuossa pöydällä.

Vierailija

No, en kyllä pyöräile 40 km parin Taskukirjan takia. Yleensä, kun menemme kauppaan katselen, jos joitan Taskukirjoja tai Ankka julkaisuja löytyisi ja kysyn, saanko sen.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

En tee ikinä mitään mahdottomia matkoja jonku akun takia. Yleensä kaikki Akkarit, joita haluaisin löytyy ihan läheltä. Kaupungista tai ihan lähikaupasta.

Argh, noita trolleja -.-'

-duck96-

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Aku Ankka -lehtien perässä kävelen joskus postilaatikolle jokusen kymmenen metrin päähän ja takaisin kotiin. Taskareiden perässä en kulje tippaakaan.

Save me from the dark.

Vierailija

En nyt varsinaisesti kovin pitkiä matkoja tee. Yleensä kun mennään kauppaan (Jos on rahaa) menen sarjakuva-osastolle ja sieltä valitsen jonkun mikä näyttää hyvälle. Mutta en enää ostele edes paljon kun niitä on jo yli 100... Ja luen aina välillä vanhoja kun olen unohtanut tarinat...

-HH! Höhöö!

Vierailija

Ennen olisin ehkä voinut ihan erikseen pyöräillä kauppaan hakemaan taskaria, mutta nykyään matkaan akkareiden perässä vain postilaatikolle, ja ehkä jos sattumoisin olen kirpputorilla ja löydän jotain halvalla niin sitten.

Vierailija

Vaarannan henkeni parin taskarin takia. olin kotia polkemassa nii joku kylähullu oli ohittamassa toista autoa ja yllätys yllätys mie olin justiinsa siinä kohala. Ärsyttää ko kaikki autot mennee alle metrin päästä jos on pyöräilemässä:).

Vierailija

No Akari tulee postissa ja Aku Ankan Taskukirjan käyn ostamasta kaupasta joka näkyy jo meidän keittiön ikkunasta eli en tee pitkiä matkoja eli tässä tiivistetty vastaus.

Akkari: Eteinen

Taskari: Lähi Kauppa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat