Missä foruumissa vietät eniten aikaa AA.Fi:n sivulla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä kysymys kuuluu, oletko esim. eniten aikaa täällä foruumilla?

Ennen olin koko ajan " Tekijät" sivulla, mutta nyt olen tällä foruumilla eniten!

Kommentit (7)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

No, yleensä Pulinoissa (ja varsinkn Offissa!=)) ja Nettisivut osiossa.: )Minustakin ehkä turhin on Animaatiot osio...

vikke98-vikkelästi ankkailemaan!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jälleen kerran voisi tämän sanoa, että Foorumi on koko tämä keskustelusivu. Nämä (tekijät, pulinat ym.) ovat vain luokkia foorumissa.

No itse vietän eniten aikaani pulinoissa. Ennen kun pulinoita ei ollut täällä, niin eniten aikaa vietin nettisivut-osiossa.

Vierailija

Hmm... Vietän eniten aikaa Kyselyissä ja Visailuissa, Aku Ankan nettisivuissa ja Pulinoissa. Tosin kirjoitan välillä myös muihinkin osioihin, mutta näillä main olen siis eniten.

Lainaus:
djlordi: Jälleen kerran voisi tämän sanoa, että Foorumi on koko tämä keskustelusivu. Nämä (tekijät, pulinat ym.) ovat vain luokkia foorumissa.

Näinhän se on...

Mr Roope Ankka.

Vierailija

pulinoissa,kyselyissä ja visailuissa,ja nettisivut osiossa.muualla saatan välillä käväistä ja kommentoida,mutta enimmäkseen näissä.

ps: jaahuu!vikellä on taas kisumisu kuvassa

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Idea ei todellakaan ole mikään paras, mutta kuitenkin tästäkin on jo aiempi topic, joten sielä jatkettaneen? http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/2051/mihin_foorumi...

Eniten vietän kuitenkin aikaa pulinoissa ja nettisivut osiossa.

Jospa ylläpito vaikka korjaisi tuon pahan virheen, sillä keskustelujen etusivulla lukee foorumit eikä alue, osio tai luokat, joka olisi se oikea : D.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat