Keskipäivän ensimmäinen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tämä on vähän sama kuin aamun ensimmäinen ja illan viiminen-topic. Mutta tässä on tarkoitus olla keskipäivän ensimmäinen. Katsotaan kuka pärjää parhaiten. Tarkoitus on siis kirjoittaa "ensimmäinen" tai jotain heti kun kello näyttää 12. ja kello 13 jälkeen tulleita vierstejä ei hyväksytä.

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:
Re: Keskipäivän ensimmäinen

Taskari-fani97 - 12.07.10 09:43 (ID 582783) Aika turha topic. ATI:n tekemä on alkuperäisempi ja seon myös parempi..

ei tämä ole turha. Aina täällä haukutaan toisten vaivalla tekemiä keskusteluja turhiksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Keskipäivän ensimmäinen

jäkäläporsas - 12.07.10 09:45 (ID 582784)

ei tämä ole turha. Aina täällä haukutaan toisten vaivalla tekemiä keskusteluja turhiksi.

Haha, älä viitsi naurattaa. Tämäkin topic on tehty noin kahdessa minuutissa. Turha tämä on..

Vierailija

Aamun ensimmäinen ja illan viimeinen- topic riittää aivan mainiosti. Eikä tämä ole vaivalla tehty topic, korkeintaan kolme minuuttia tekemiseen mennyt.

Tämä lukkoon.

~ Lohis. ~

Vierailija

[quote]Re: Re: Re: Re: Keskipäivän ensimmäinen

Lohis - 12.07.10 10:23 (ID 582858)

Aamun ensimmäinen ja illan viimeinen- topic riittää aivan mainiosti. Eikä tämä ole vaivalla tehty topic, korkeintaan kolme minuuttia tekemiseen mennyt. Tämä lukkoon. Lohis.

Olen samaa mieltä, ei tätä nyt kehuakaan voi. Lukkoon, kiitos.

-Linnunpelätin, untuvikkona syntymästä asti.

Vierailija

Lainaus:
Aamun ensimmäinen ja illan viimeinen- topic riittää aivan mainiosti. Eikä tämä ole vaivalla tehty topic, korkeintaan kolme minuuttia tekemiseen mennyt. Tämä lukkoon. ~ Lohis. ~

Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Keskipäivän ensimmäinen

Aku4321 - 12.07.10 10:58 (ID 582927)
Lainaus:
Aamun ensimmäinen ja illan viimeinen- topic riittää aivan mainiosti. Eikä tämä ole vaivalla tehty topic, korkeintaan kolme minuuttia tekemiseen mennyt. Tämä lukkoon. ~ Lohis. ~
Olen täysin samaa mieltä.

ja mä olen sitä mieltä että toi edellinen tähän topiccii tullut viesti on hyvinkin turha.

no jos tämä on turha niin sitten on myös tuo Illan viimeinen-topiv.c

no kaikki ne jotka haluavat kuitenkin osallistua niin tulkaa mukaan.

Vierailija

Älkää vastatko tähän topiciin enää, koska se nostaa sitä pinnalle, ei noita " Olen samaa mieltä. "- viestejäkään tarvita.

~ Lohis. ~

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keskipäivän ensimmäinen

Lohis - 12.07.10 11:09 (ID 582964)

Olen samaa mieltä.. viestejä, koska

Ne ovat silkkaa spämmiä.. Anteeksi viestini.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keskipäivän ensimmäinen

AkutykkääIineksestä - 12.07.10 11:10 (ID 582967)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keskipäivän ensimmäinen Lohis - 12.07.10 11:09 (ID 582964) Olen samaa mieltä.. viestejä, koska
Ne ovat silkkaa spämmiä.. Anteeksi viestini.

jaa.

kello lähestyy kohta 12.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat