Selviytyjät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on Fort Triplan keksimä topic. Tein tämän Fort Triplan puolesta. Anteeksi Tripla, mutta jokainen ei taida käydä Topic?-topicissa katsomaan ja arvostelemaan ideaasi. Katsotaan, mitä mieltä muut käyttäjät ovat tästä topicista. (HUOM! SEURAAVA TEKSTI ON KOPIOITU TRIPLAN KIRJOITTAMASTA TEKSTISTÄ!)

Siis ideana on Selviytyjät-kisa. AA:n käyttäjistä mukaan pääsisi vaikka ensimmäiset 20 ja niistä 20 muodostettaisiin kaksi heimoa, joiden nimet päättää heimon jäsenet. Pistäisin itse tietyin väliajoin haasteen, tyyliin esim. yhdistä alkuaineiden koko nimi ja lyhenteet. Heimojen jäsenet osallistuvat haasteeseen jokainen itse ja lasken heimon jäsenten saamat pisteet yhteen. Enemmän pisteitä saanut heimo voittaa haasteen ja hävinnyt heimo äänestää yhden kilpailijoista pois pelistä. Peli jatkuisi niin ja kun jäljellä olisi enään kahdeksan kilpailijaa yhteensä, vanhat heimot heitetään romukoppaan ja jäljellä olevat muodostavat viimeisen heimon. Peli jatkuu samanlaisena ja kun jäljellä on kaksi kilpailijaa, viimeisen haasteen voittanut henkilö kruunataan AAn sivujen Selviytyjämestariksi.

Lisään vielä yhden jutun:

___________________________________________________________________________________________________

OSALLISTUJAT:

___________________________________________________________________________________________________

PUDONNEET:

Ja noin. Leikki alkaa, kun Tripla tulee tänne. En minä mikään pomo ole, vaan Tripla on:D. Tripla voi lisätä säännöt.

-LH8-

Kommentit (8)

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Lupuhullu8, miksi varastit suurinpiirtein ideani. Itse ajattelin tämän topicin erillälailla ja olin juuri sitä suunnittelemassa.

Fort Tripla

// Ei tarvi mitään tehdä toisen puolesta, nyt en voi muokata aloitusviestiin mitään sääntöjä tai sellaisia.

Vierailija

Lainaus:
Re: Selviytyjät

Fort Tripla - 12.07.10 01:30 (ID 583225) Lupuhullu8, miksi varastit suurinpiirtein ideani. Itse ajattelin tämän topicin erillälailla ja olin juuri sitä suunnittelemassa. Fort Tripla

Okei. Tämän voisi sitten laittaa lukkoon:[.

-LH8-

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Suostutko siihen? Se olisi todella ystävällistä ja ei ole hyvä tapa myöskään varastaa toisen ideaa, kun on vaivalla suunnitellut koko aamun sitä.

Fort Tripla

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Selviytyjät

rokkenrolliolli - 12.07.10 01:35 (ID 583229) mitä pitää tehä?

Kukaan ei vastaile tähän enää, ja odotetaan ylläpidon lukottamista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Selviytyjät

Fort Tripla - 12.07.10 01:36 (ID 583230) Suostutko siihen? Se olisi todella ystävällistä ja ei ole hyvä tapa myöskään varastaa toisen ideaa, kun on vaivalla suunnitellut koko aamun sitä. Fort Tripla

En varastanut ideaasi, tein vaan tämän puolestasi. Anteeksi, jos loukkasin sinua.

Kuten sanoin, älkää vastatko tähän enää, ja odottakaamme ylläpidon lukottamista.

-LH8-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat