Arvostele edellisen profiilikuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keksin tämän Kaisakoon tekemästä topiicista.

Tarkoituksena on arvostella edellisen käyttäjän profiilikuvaa. Mitä siinä on huonoa, kenties hyvää? Minkä arvosanan annat? Miksi tykkäät siitä, miksi et? Toki saa muutakin keksiä, mutta nämä keksin sen takia, että keksisi edes jotakin.

Seuraava saa siis arvostella minun kuvani.

PS: Pelkkä yksisananen viesti on ei-toivottu!!

Kommentit (10)

Vierailija

Jaaha, että tälläinen topic.

ATI:n profiilikuva:

Hieno, en muista mistä tarinasta on otetu mutta tuo on Murryn tekemä. Hienointa siinä on värit ja Akun ilme. Huonoa siinä on ehkä se, että Aku rääkkyy siinä. Kertakaikkiaan kuitenkin hieno ja käytettävä profiilikuva. Tässä tulee kokonaisarvosana ja se on.. 8!

Vierailija

ATI, tällainen topic taitaa olla jo, ainakin minun mielestäni. Käytä aina hakua. Kuitenkin, profiilikuvasi on hauska ja huvittava, lisäksi hyvin tehty. Pidän kuvastasi kovasti ja se sopii nimimerkkiisi. Arvosana: 9+

//Taskari-fani97 kerkesi ensin. Tuo oli minun ensimmäinen profiilikuvani, ja siksi pidän siitä kovasti. Se on "Kroisoksen aarre" tarinan toisiksiviimeiseltä sivulta viimeisestä ruudusta. Kuva on aivan loistava. Arvosana: 10-

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Minä käytin hakua, eikä löytynyt tällä nimellä.

Pitää sitten ensikerralla käyttää Googlen-hakua, kun tämä ei ota toimiakseen.

Vierailija

Juu kyllä, anteeksi. Tämän topiicin jälkeen en ole käyttänyt kuin Google-hakua, jos etsiskelen jotakin.

Kiitos linkistä kuitenkin Pap_pa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat