hmm

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en tiedä.

Kommentit (11)

Vierailija

Mitä järkeä tälläisessä topicissa on?! Eihän tässä ole mitään ideaa?! Tämä on turhin topic jonka olen nähnyt!?

LUKKOON!

KK-sanoo lukkoon.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

No,tämä topic pitäisi kyllä panna lukkoon,mutta emme voi syyttä tämän topicin tekijää.Hän on selvästikkin uusi,ja aluksi voi olla vaikeaa keksiä topiceja.Minäkin panin ekan topicini tekisitkö tätä 100 000 eurosta? hahmot osioon.Hän on kyllä rekannut jo huhtikuussa.Ai,taisin nyt nostaa aika turhan topan,mutta sainpahan ilmaista mielipiteeni.

/: Nam!Nam!Salmiakkia!

Vierailija

Mikäs topic tämä oikein on? Mitä ideaa tällä on? Niinpä, ei mitään! Silkkaa spämmiä koko topic. Lue keskusteluohjeet keskusteluiden etusivulta. Jos olet uusi, niin annan sinulle pari pientä neuvoa:

-Lue keskusteluohjeet

-Käytä aina hakua, kun teet uutta topicia

-Älä tee enää tällaisia

Anteeksi äskeinen hieman tökerö käytökseni. Tervetuloa mukaan! Tämän voi kyllä nyt laittaa lukkoon.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Kenenkään teidän ei olisi pitänyt vastata tähän topiiciin, ei edes minun mutta piti huomauttaa. Käyttäkää asiaton viesti painiketta, kai ylläpito sitten lukottaa.

Vierailija

Ja mun viestin jälkee kukaan ei kirjota tänne.Älkää nostako enää tätä topicia.Topicin tekijä, sulla tommone vahinko on luonnollista koska oot aloittelija.Mutta lue nyt ne keskustelu ohjeet ettei näin enään käy.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Koska haluan korjata väärän käsityksen minkä ATI laittoi ilmoille vastaan tähän topiciin.

Miksi tälläiseen topiciin ei saisi vastata? Saa tänne tietenkin vastata, mutta ensimmäiset viestit ovat melko turhia, koska niissä vain ilmaistaan, että topic pitäisi laittaa lukkoon, mutta ei yhtään neuvota tätä uutta käyttäjää miksi topic on huono ja miten käyttäjä oppii sivujen tavoille. Vasta Schrooge McS:n viesti oli sellainen, joka kelpasi tähän topiciin, sillä siinä juuri avustetaan uutta käyttäjää sivun tavoille, joka on tälläisen topicin jälkeen hienoa käytöstä! Uusilla tulee näitä turhia topiceja, mutta pelkkä turha topic, lukkoon huutaminen ei riitä missään vaiheessa. Kun uutta käyttäjää on neuvottu ei kenenkään tarvitse enää tulla vastaamaan topiciin "olen samaa mieltä" tai "pelkkää spammia nyt lukkoon!", sillä se on turhaa. Selittäjä voi vastauksensa jälkeen painaa sitä ilmoita asiaton painiketta niin ei enää tule turhia vastauksia.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

"Hiidenkirnu" on kyllä taas oikeassa, ja kiitos paljon maininnasta. Tervetuloa takaisin akuankka.fi sivuille! Uusia käyttäjiä tosiaan pitää opastaa ja avustaa ja eikä vain sanoa lukkoon! Tämän takia topicin tekijä voi tehdä lisää tällaisia topiceja. Lukottaminen pitää perustella hyvin.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lukkoon!

Lue keskusteluohjeet tarkasti, ennen kuin aloitat hommelit.

Tälläisiä ei enää, jooko?

Käyttäjä luultavasti kokeili, että osaako hän tehdä topicin.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat