agenttijärjestö

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tämän kaltaisia on monia mutta päätin tehdä uuden kun niihin ei oikein mahdu lisää porukkaa.tai sitten pitäisi lukea ne 32 sivua eikä niitäkään oikein jaksa lukea. lukkoon vaan mikäli on tarvis...

kuitenkin,voit tulla mukaan kunhan ilmoitat sen viestissä. peli alkaa huomenna (16.7.2010)mikäli tarpeeksi väkeä on tullut. kirjoita ekaan viestiin myös salanimesi. valitsen huomenna ennen kuin aloitetaan yhden joka on kanssani pomo. annan sitten tehtävän.kun se on suoritettu jompi kumpi meistä antää uuden. mikäli huomenna kello neljän jälkeen en ole antanut tehtävää niin ensimmäinen minun jälkeeni tänne kirjoittanut antaa tehtävän.voit myös kirjoittaa ekaan viestiisi jos et halua tulla 2.pomoksi. huomenna päivitän myös sen ketkä ovat ainakin mukana. myös myöhemmin voi toki pyytää paikkaa agenttina.

olen agenttinimeltäni Sirius.

Kommentit (5)

Vierailija

lainaus: tämän kaltaisia on monia mutta päätin tehdä uuden kun niihin ei oikein mahdu lisää porukkaa.tai sitten pitäisi lukea ne 32 sivua eikä niitäkään oikein jaksa lukea. lukkoon vaan mikäli on tarvis...

siinä syy

Vierailija

MInä olen lukottamisen kannalla ,koska minä tein muistaakseni toiseksi ensimmäisen ns. Agentti-topicin jonka nimi on LTP (Lillenin Tiedustelu Palvelu) ja sinne mahtuu aina uutta porukkaa mukaan ja siellä ei tarvitse lukea viimeiset 32 sivua ,koska siellä on aika useasti uusia tehtäviä ,joten jos haluat mukaan tällaiseen niin liity sinne.

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: agenttijärjestö

lillen - 16.07.10 11:28 (ID 587586)

MInä olen lukottamisen kannalla ,koska minä tein muistaakseni toiseksi ensimmäisen ns. Agentti-topicin jonka nimi on LTP (Lillenin Tiedustelu Palvelu) ja sinne mahtuu aina uutta porukkaa mukaan ja siellä ei tarvitse lukea viimeiset 32 sivua ,koska siellä on aika useasti uusia tehtäviä ,joten jos haluat mukaan tällaiseen niin liity sinne.

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

LTP: ssä ei kukaan ole käynyt pitkään aikaan, siis olen joskus pistänyt linkkejä sinne ja pistän sinne taas linkin:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/18708/_ltp

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat