Aku Ankan Älypää

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei! Roope-setä-lehdessä oli mainos uudesta ristikkolehdestä nimeltään Aku Ankan Älypää.

Kyseinen lehti on ilmeisesti perustettu Aku Ankan ristikkolehden tilalle. Lehdessä on ristikoiden lisäksi myös dekkareita.

Täällä voitte kertoa, mitä mieltä olette lehdestä.

Osta lehti heti Lehtipisteestä ja laita kynä sauhuamaan!

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tämä lehti on semmoinen, jonka tarkoitus on taas hankkia vähän lisä-rahaa. Meikäpoika ei todellakaan osta kyseistä opusta, on kuitenkin sen verran kallis, 5,90€. Opus on myös mielestäni ihan turha, saa nähdä moni on ostanut.

Vierailija

Meillä on kotona viime vuoden Aku Ankan Puuha-albumi 1 jossa juuri on dekkari-pähkinöitä, ristikoita, sekä muita sana- ja kuva-tehtäviä.

Aku Ankan Älypää -tehtävä-lehtinen on luultavasti saman tyyppinen.

Lainaus:
ATI:_Opus on myös mielestäni ihan turha, saa nähdä moni on ostanut.

Ehkäse on turha sinun mielestäsi, ei kaikkien. Se vain on hauskaa kesäloma puuhaa Ankkalinnalaisten siivittämänä.

Itse pidin ja pidän omasta Puuha-albumistani, on hauskaa ratkoa nuoremmille suunnattuja ristikoita, veljeni saa tehdä kaikki kuva-tehtävät.

-Jöötti-tyttö siellä missä ankatkin-

Vierailija

Minun mielestäni Älypää on kiva. Jotkut tosi helppoja mutta on sopiviakin. Kryptot on helppoja. Terveisin PorinMatti

Vierailija

Itse en ole nähnyt. En tiedä kyseistä lehteä, mutta itse en oikein välitä Aku Ankka tehtävistä.

Niistä puuttuu jotain, ja tykkään enemmän tarinoista.

Vierailija

Minulla on se ja se on mielestäni todella hyvä lehti. Ratkoin kaikki tehtävät sivulle 18 asti varmaankin alle kymmenessä tunnissa. (Meni vähän enemmän aikaa koska en ole kauhean hyvä sanaristikoissa.) Teen tehtävät sivu kerrallaan oikeassa järjestyksessä, koska aion ratkoa kaikki kyseisen lehden tehtävät, joten miksen tekisi niitä oikeassa järjestyksessä.

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Lainaus:
Re: Re: Aku Ankan Älypää

Jöötti-tyttö - 15.07.10 06:54 (ID 587224) Meillä on kotona viime vuoden Aku Ankan Puuha-albumi 1 jossa juuri on dekkari-pähkinöitä, ristikoita, sekä muita sana- ja kuva-tehtäviä. Aku Ankan Älypää -tehtävä-lehtinen on luultavasti saman tyyppinen.
Lainaus:
ATI:_Opus on myös mielestäni ihan turha, saa nähdä moni on ostanut.
Ehkäse on turha sinun mielestäsi, ei kaikkien. Se vain on hauskaa kesäloma puuhaa Ankkalinnalaisten siivittämänä. Itse pidin ja pidän omasta Puuha-albumistani, on hauskaa ratkoa nuoremmille suunnattuja ristikoita, veljeni saa tehdä kaikki kuva-tehtävät. -Jöötti-tyttö siellä missä ankatkin-

Minunkaan mielestäni kyseinen lehti ei ole turha.

Olin pettynyt, kun Aku Ankan ristikkolehteä ei enää ilmestynyt. Itse asiassa lähetin juuri ennen lehden ilmestymistä palautetta, että miksei Aku Ankan ristikkolehteä enää ilmesty. Ostin tänään kyseisen lehden ja varmaan se on sitä taattua Aku Ankka-laatua.:)

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Vierailija

Itse pidän Aku Ankka älypäästä.Menen 10pv päästä keskisuomeen päin kalajoelle reissulle kaverin kanssa ja asun espoossa.Siis on luvassa kova matka.Matkan aikana ajon vähä ratkoa Aku Ankka älypäätä.Siitä tulee varmaa kivaa.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Voiko joku kertoa vähän perusfaktoja, esim. montako sivua siinä kirjassa/lehdessä on, onko siinä pelkästään ristikoita ja dekkareita, vai onko siinä myös jotain muuta kuten esim. sudoku, väritys juttuja ja muita mitä Aku Ankka ristikkolehdessä oli.

Kiitos näin etukäteen!

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Tuo Aku Ankan älypää- albumi on oikein mukava ainakin näin kesällä, koska siitä riittää puuhaa vaikka auto- tai junamatkan ajaksi. Itse tykkään täytellä aina silloin tällöin ristikoita ja kryptoja, joten tämä albumi on oikein hyvä. Ainoa miinus on tuo hinta...5,90e ei paljon houkuttele.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minun mielestäni Aku Ankan älypää on hyvä lehti. Siellä on ristikoita, kryptoa, dekkareita, kakuroja, sudokuja, väritystehtäviä yms. Olen juuri piirtämässä mallista kyseisen lehden kannen kuvaa. Sen hinta on tosiaan aika paljon, mutta mielestäni se on ainakin melkein sen väärti.

~ Tapsa

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Rakastan kovasti aivopähknöitä!Olen ostanut monta Aku Ankan ristikolehteä, ja varmasti ostan myös kyseisen Älypään. : )Hintaa on tosin aika paljon..Pikkuisen halvempi voisi olla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat