Esinäytökset takaisin taskareihin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olisko hyvä jos esinäytökset tulisivat takaisin taskareihin. Musta olis.

-Sanho, king of the bulls-

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Esinäytökset takaisin taskareihin

TAIKAVIITTA FANI nro:313 - 17.07.10 05:14 (ID 589017) juu oishan ne ihan kivat!

Kannatan Taikaviitta fania. Esinäytökset takaisin!

Viidenkymmenen viestin PorinMatti

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Eiväthän esinäytökset ole loppu.Teemataskarissa Ultrasankarit vs Pahaseiska oli esinäytös.Ja minusta ne sopi paremmin vanhoihin taskareihin,joten en kannata ehdotusta.

/;

Vierailija

Minun mielestä esinäytös pitäisi tulla takaisin ihan joka numeroon koska kun olen lukenut vähän vanhempia taskareita niin niissähän esinäytös oli ja tykkään niistä aika paljon eli tosiaan esinäytökset takisin taskareihin.

Vierailija

Samaa mieltä Esinäytökset takaisin!! Sillon kun ne on niin koko taskari on yhtä pitkää tarinaa, se niinkun sitoo ne yhteen. :D

Vierailija

Esinäytökset olivat minusta ainakin erinomaisia vanhoissa taskareissa... Eli kyllä ne voisi palauttaa takaisin, olisi kiva nähdä niitä viel' joskus uudemmissakin taskareissa...

-Homeros

Vierailija

Esinäytökset olivat ihan kiva juttu vanhemmissa Taskareissa. Ne ikään kuin saivat tarinat yhtenäisiksi. Olisi hienoa, jos ne saataisiin takaisin uusiin Taskareihin.

Vierailija

Takarissa Pallo hallussa oli esinäytös.

No, itse en kannata ehdotusta, koska ne sopivat paremmin vanhoihin taskareihin.

Vierailija

Saattaa tulla, tai sitten ei. Ei ole sanottu niin vielä, koska 319 (Miljoonakaappaus) ilmestyi viimeksi se. Tuleekohan Triplataskariin esinäytös? : )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat