Viesti määrän merkitys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

On omituista, että niihin topiceihin vastataan enemmän, jonka tekijöillä on tuhansia viestejä. Mutta yllättäen semmoisiin topicihin ei vastata minkä kirjoittajalla on muutama kymmen viestejä.

Mikä on syy?

Kommentit (5)

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

[quote]Viesti määrän merkitys

TaateliAnkka - 17.07.10 05:47 (ID 589046)

On omituista, että niihin topiceihin vastataan enemmän, jonka tekijöillä on tuhansia viestejä. Mutta yllättäen semmoisiin topicihin ei vastata minkä kirjoittajalla on muutama kymmen viestejä.

Syy,on varmaan se,että käyttäjät luulevat topicin tekijän olevan kokemattomampi.Minulla on itse kokemusta asiasta.

/;

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viestimäärällä ei pitäisi olla merkitystä tässäkän asiassa vaan tälläisissä tapauksissa pitäisi kyllä katsoa sitä topicin tasoa eli tekijällä ei ole mitään väliä. Itse en ainakaan katso tekijää topiceissa vaan katson mitä se aihe käsittelee ja minkälaisia viestejä sinne on tullut.

Lainaus:
Vastaus taisi selvetä eli ehdotan samaa kuin gabi.

Ja tälläiset kommentit saa jättää jatkossa pois, sillä et edistänyt tätä keskustelua nyt ollenkaan sanomalla tuota.

Kokous nettisivujen hyväksi käsittelee myös tälläistä samanlaista asiaa, sillä sielä juuri nyt keskustellaan viestimäärän näkymisestä.

//4.5.2011: Muokkausta

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Re: Viesti määrän merkitys<br /><br />"Hiidenkirnu" - 17.07.10 06:30 (ID 589069) Olen huomannut hieman samanlaista käytäntöä, mutta itse sanon tälläiselle hölmölle valinta tavalle suoraan: Ei, sillä oma tapani on käydä sellaisissa topiceissa jotka oikeasti kiinnostavat minua eikä siitä kukahan sen topicin nyt mahdollisisesti on tehnyt? Mitä väliä sillä edes on kuka sen topicin tekee? Jos idea on hyvä niin minulle on ihan sama kuka topicin on tehnyt. Syy on vain siinä, että luullaan enemmän viestejä kirjoittaneiden olevan parempia kuin vähemmän kirjoittaneet. [quote kirjoitti:
Vastaus taisi selvetä eli ehdotan samaa kuin gabi.
Ja tälläiset kommentit saa jättää jatkossa pois, sillä et edistänyt tätä keskustelua nyt ollenkaan sanomalla tuota. Kokous nettisivujen hyväksi käsittelee myös tälläistä samanlaista asiaa, sillä sielä juuri nyt keskustellaan viestimäärän näkymisestä.Olen samaa mieltä.

kalamies aina kalastamasa.

Kalamies aina kalastamassa.

Vierailija

Mun mielest kaikkien meiän pitäis olla kavereit toisillemme eikä riideltäis tai oltais toisille ilkeit.. :)

tahvetti-sinse 2001

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat