8 vuotias poika ettii tyttö ystävää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi mun nimi on tahvo ja mä etin itelleni elämän kumppanija.. voisko joku 6-12 vuotias tyttö alkaa olee mun kaa? :) pitäis olla vaan kaunis ja viisas ja asuu hesas :)

tahvetti-sinse 2001

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

tähän on pakko vastata.......oletko koskaan kuullut

että treffisivut ovat erikseen?ja tuota.......vaatimuksilla ei tyttöä hurmata,usko pois minä tiedän,kun tyttö olen.ja jos on syntynyt 2001.......ei taida olla ihan oikean ikäinen seurustelemaan.......

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tahvetti01, tämä EI ole mikään seuran haku palsta. eikä kyllä myöskään minkäänlainen Chat-palstakaan!! (h) Vaan tämänkin foorumin olisi tarkoitus olla ihan kunnollinen keskustelu-foorumi, jossa ei tällaisia topicceja saisi olla, mutta tällä hetkellä tämä foorumi on kaukana hyvästä. Valitettavasti.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: 8 vuotias poika ettii tyttö ystävää

tahvetti01 - 18.07.10 02:39 (ID 589631) En mää vaa tiiä varmaa joku sellanen poika mikä tykkää toisist pojist... hyi :(

ok. en tunne ketää tyttöö joka olis sulle sopiva, eikai Ankkafani oo tyttö?

Vierailija

hohhoo donald se on seuranhakupalsta eikä mikää seuran haku palsta!!! Kannattais panostaa vähä kirjotukseen

Mut mäe en voi kirjautua mihinkään seurustelusivuille ku oon liian nuori :( :( Mut kerra yks 30 vuotias mies kysy multa kadulla että haluunko karkkii ja alanko olee :) sanoin ei mut otin karkit :)

Vierailija

niin kannattaisi panostaa vähän siihen kirjoitukseen, mutta meen nyt kattelemaan muita aku asnkka internet sivun keskusteluja

Vierailija

Tämä on mielestäni turha aihe AA.fi foorumeille. Tällaisille tarkoitetuille aiheille on omat sivut netissä. Tämä on siis oma mielipiteeni.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hetero on sellainen ihminen, joka tykkää vastakkaisesta sukupuolesta.

Kirjoita tahvetti01 Googleen sana hetero, niin kyllä löydät sieltä oikean vastauksen. Mutta voin kertoa, että wikipediakin kertoo saman vastauksen kuin tuossa yllä olevassa kappaleessa minäkin.

Ja nyt ei enää vastata tähän topicciin!

//: Niinhän minä panostankin tähän kirjoittamiseen. Ja varmasti panostan enemmän kuin te, mutta joskus vaan sattuu inhimillisiä kirjoitusvirheitä, kun kirjoittaa kannettavan litteillä näppäimillä.

Vierailija

Tein tän foorumin sen takii koska mun isoveli sano että mä tartten tyttöystävän.. eikä kukaa meiän luokan tyttö tykkää must :(

alatko olee mun kaa donland? :)

Vierailija

Hei donland, etkö sä tiedä et wikipediaan voi kirjotttaa ketkä tahansa, et siihe ei kannatta luottaa, ei ees välttämättä historia vissassa niiku sä oot joskus voinu huomata... :D :D :D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis hyi.............!! En minä nyt mikään homo ole. En todellakaan, joten en ala!! TUrha luulo, voit siis jatkossa pitää tuollaiset mölyt ihan mahassa omina juttuinasi. Hohhoi, kaikkea sitä kuulee. : D

//: Mutta kyllä minä Wikipedian tiedän, Ankkafani. Minä tiedän siitä myös sen, että kyllä sieltä korjataan pois kaikki sellainen, joka ei pidä paikkansa. Siellä sentään valvonta pelaa. Jos näillä foorumeilla pelaisi valvonta kunnolla, niin tämä topic olisi jo poistettu ajat sitten.

Vierailija

DOnland en oo väittänytkään et et teidä mikä wikipedia on!!! :( :(

ja sitäpaitsi wikissä on 20% väärää teitoa aikka sieltä positetaan turhaa teitoo, esim. ne sun kirjottamat!1 :D :D

tahvo, homo vissiin on latinaa ja ihminen.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat